Impedisce u Mediu Aumento di Peso

Cuntenutu

Ancu se ùn site micca vicinu à a menopausa, pò esse dighjà in mente. Hè per parechji di i mo clienti di più di 35 anni, chì si preoccupanu di l'impattu di i cambiamenti ormonali nantu à e so forme è pesi. A verità hè chì a ménopause, è a perimenopause precedente, ponu causà qualchì distruzione cù u vostru metabolismu. Tuttavia, aghju vistu parechje donne perde bè cù pesu durante è dopu sta transizione di vita, è avà una nova ricerca publicata in u Revista di l'Accademia di Nutrizione è Dietetica lampa un pocu di più luce nantu à chì strategie travaglianu.
In u studiu di l'Università di Pittsburg, i circadori anu seguitu più di 500 donne post-menopausa per parechji anni. Dopu à sei mesi, anu trovu chì quattru cumpurtamenti specifici anu purtatu à a perdita di pesu: manghjà menu dessert è cibi fritti, beie menu bevande zuccherate, manghjà più pesci è manghjà in i ristoranti menu spessu. Dopu quattru anni, manghjendu menu di dessert è bevande zuccherate cuntinuavanu à esse assuciatu cù a perdita di pisu o mantenimentu. È à longu andà, munching in più prudutti è manghjendu menu carne è furmagliu sò ancu trovati à esse ligati à u successu di perdita di pisu.
A grande nutizia nantu à sta ricerca hè chì e stesse tecniche pruvate è veri chì sapemu esse efficaci prima in a vita anu travagliatu per sustene a perdita di pesu dopu a menopausa. In altri palori, ùn avete micca bisognu à una dieta drastica o sentate cundannatu à cresce più largu mentre cresce più sàviu. È questu ùn hè micca u primu studiu chì mostra chì a perdita di pesu di midlife hè realizabile.
Un studiu Brigham Young hà seguitu quasi 200 donne di mezza età per trè anni è seguitu l'infurmazioni nantu à a so salute è l'abitudini alimentari. I scienziati anu trovu chì quelli chì ùn anu fattu cambiamenti dietetichi cuscienti eranu 138 per centu più propensi à mette pesu, in media quasi 7 sterline. A fodera d'argentu quì hè chì e vostre abitudini facenu a differenza, allora assai di u cuntrollu hè in e vostre mani, è questu hè putente. A chjave hè di principià avà per alluntanà l'aumentu di pesu à l'età è rende u mantenimentu di u pesu più tardi in a vita menu scoraggiante. Eccu cinque strategie sapienti per fucalizza oghje, è cunsiglii per mette in opera.
Bandite e bevande zuccherate
U rimpiazzamentu di una sola lattina di soda regulare à u ghjornu cù l'acqua vi risparmierà l'equivalente di cinque sacchetti di zuccheru di 4 libbre ogni annu. Se ùn site micca un fan di l'acqua pianura, fighjate u mo post precedente nantu à cumu jazzallu è perchè a soda dietetica ùn hè micca raccomandata.
Rimpiazzà e fonti cuncentrate di calorie
Sapete chì pudete manghjà 1 tazza (a dimensione di un baseball) di fragole fresche per u listessu numaru di calori in solu 1 cucchiara (a dimensione di u to pollice da induve si curva à a punta) di marmellata di fragole? Quantu spessu pudete, sceglite cibi freschi è sani invece di versioni trattate.
Uttenite u vostru pienu di fibra
A fibra ti riempia, ma a fibra stessa ùn furnisce micca calorie perchè u vostru corpu ùn pò micca digerirà o assorbe. Inoltre, un studiu tedescu hà trovu chì per ogni gramma di fibra chì manghjemu, eliminemu circa 7 calorie. Ciò significa cunsumà 35 grammi di fibre ogni ghjornu puderia annullà essenzialmente 245 calorie. I migliori fonti sò frutti è ligumi cù una pelle o sementi comestibili o quelli cù steli duru, è ancu fagioli, lenticchie è grani integrali cumpresi avena, risu salvaticu è popcorn popcorn.
Manghjate più pasti vegetali
Andà vegetariana, ancu à part-time, pò dà un vantaghju di perdita di pisu. Scuprite u mo post precedente nantu à u ligame, è ancu e cose da fà è micca per i pasti vegetali.
Mantene un ghjurnale
Un studiu Kaiser Permanente hà trovu chì tene un ghjurnale alimentariu pò radduppià i risultati di perdita di pesu. Una di e ragioni per cui hè cusì efficace hè chì parechji di noi sopravvalutanu quantu simu attivi, sopravvalutemu i nostri bisogni alimentari, sottovalutate quantu manghjemu, è impegnemu in assai manghjà senza mente. In un studiu di Cornell, i circadori avianu una camara piatta chì filmava a ghjente in un ristorante talianu. Quandu i commensali sò stati dumandati quantu pane avianu manghjatu cinque minuti dopu u pastu, 12 per centu dicenu chì ùn anu manghjatu alcunu è u restu hà manghjatu 30 per centu di più di ciò chì pensavanu di fà. U ghjurnale vi tene cuscente è onestu, è pò permette di identificà mudelli malsani è cambialli.
Chì avete a vostra opinione nantu à stu tema ? Ti preoccupi di l'aumentu di pisu in menopausa? O avete gestitu u vostru pesu attraversu sta fase di a vita? Per piacè tweetate i vostri penseri à @cynthiasass è @Shape_Magazine

Cynthia Sass hè una dietista registrata cù un master in scienze di a nutrizione è in salute publica. Spessu vista in a TV naziunale, hè un editore chì cuntribuisce à SHAPE è cunsultante nutrizionale à i New York Rangers è Tampa Bay Rays. U so ultimu best seller di u New York Times hè S.A.S.S! Yourself Slim: Conquistate i Cravings, Drop Pounds and Lose Inches.