Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 6 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
7 cibi che fanno male al cervello
Video: 7 cibi che fanno male al cervello

Cuntenutu

I disordini alimentarii sò caratterizati da cambiamenti in u modu di manghjà, di solitu per via di una preoccupazione eccessiva per u pesu è l'aspettu di u corpu. Puderanu avè caratteristiche cume andà per parechje ore senza manghjà, fendu un usu frequente di lassativi è evitendu d'andà à manghjà in lochi publichi.

I disordini alimentarii ponu causà cunsequenze gravi, cum'è rene, prublemi di core è ancu morte. In generale, apparisce più spessu in donne, soprattuttu durante l'adolescenza, è sò spessu ligate à prublemi cum'è ansietà, depressione è usu di droghe.

Eccu i primi 7 disordini alimentari.

1. Anoressia

L'anorexia o l'anorexia nervosa hè un disordine induve una persona vede sempre u so corpu in sovrappesu, ancu s'ella hè chjaramente sottopesa o malnutrita. Ci hè una paura intensa di guadagnà pesu è una ossessione per perde pesu, a caratteristica principale di u quale hè u rifiutu di ogni tipu di alimentu.


Principali sintomi: fighjate in u spechju è sentite grassu, ùn manghjate micca per ùn ingrassà, cuntate e calorie di u pastu prima di manghjà, evitate di manghjà in publicu, esercitatevi in ​​eccessu per perde u pesu è pigliate medicinali per perde u pesu. Pigliu a prova per vede s'ellu hè anossia.

Trattamentu: a basa di u trattamentu di l'anorexia hè a psicoterapia, chì aiuterà à migliurà u comportamentu in relazione à l'alimentu è u corpu stessu, è pò esse necessariu aduprà droghe contr'à l'ansietà è a depressione. Inoltre, deve esse un monitoru nutrizionale per guidà una alimentazione sana è l'usu di supplementi dietetichi per furnisce a mancanza di nutrienti di u corpu.

2. Bulimia

A bulimia hè carattarizata da episodi frequenti di binge eating, in i quali esiste un cunsumu di grandi quantità di cibu, seguitatu da cumpurtamenti cumpensatori cum'è furzà u vomitu, aduprà lassativi o diuretici, andà senza manghjà è esercitassi eccessivamente per pruvà à cuntrullà u pesu.


Principali sintomi: infiammazione cronica in a gola, reflux gastricu, carie di i denti è tenerezza in i denti, esercitassi assai, esercitassi in grande quantità nascoste, disidratazione è prublemi gastrointestinali.

Trattamentu: si face ancu cù cunsiglii psiculogichi per riversà u cumpurtamentu in relazione à l'alimentazione è u cunsigliu nutrizionale, per avè guida nantu à l'adattatezza di a dieta è u bilanciu di nutrienti. Inoltre, l'usu di medicazione per l'ansietà è per cuntrullà u vomitu pò esse necessariu. Vede più nantu à u trattamentu di a bulimia.

3. Cumpulsione Alimentaria

A caratteristica principale di l'alimentu eccessivu hè l'episodi frequenti di manghjà eccessivamente, ancu quandu ùn avete micca fame. Ci hè una perdita di cuntrollu nantu à ciò chì si manghja, ma ùn ci hè un cumpurtamentu cumpensatoriu cum'è vomitu o usu di lassativi.


Principali sintomi:manghjà troppu ancu quandu ùn avete micca fame, difficultà à smette di manghjà, manghjà troppu prestu, cunsumendu alimenti strani cum'è risu crudu o fagioli congelati, esse in sovrappesu.

Trattamentu: u cunsigliu psiculugicu deve esse effettuatu per aiutà à identificà e cause di l'episodi di manghjà in bocca è ripiglià u cuntrollu di l'alimentu. U monitoru nutrizionale hè ancu spessu necessariu per cuntrullà u pesu è probabili prublemi di salute per via di u disordine, cum'è u colesterolu altu è u grassu di u fegatu.

4. Ortorexia

L'ortorexia hè una preoccupazione esagerata per ciò chì si manghja, purtendu à un'ossessione per manghjà sempre u modu ghjustu, cù alimenti sani è un cuntrollu estremu di calorie è di qualità.

Principali sintomi: studia assai nantu à l'alimentazione sana, evite l'alimenti trasfurmati o ricchi in grassi o zuccheru, evite manghjà fora di casa, manghjate sempre prudutti biologichi, pianificate strettamente i pasti.

Trattamentu: include un monitoru medicu è psiculogicu per migliurà a relazione cù l'alimentu è mostrà à u paziente chì pò esse sanu ancu senza restringe tantu a so dieta. Vede più dettagli nantu à l'ortoressia.

5. Vigorexia

A Vigorexia, cunnisciuta ancu cum'è disordine dysmorfica musculare o Sindrome di Adonis, hè caratterizata da una ossessione per avè u corpu perfettu, chì porta à a pratica esagerata di esercizii fisichi.

Principali sintomi: stanchezza estrema, irritabilità, usu eccessivu di supplementi dietetichi, eserciziu fisicu finu à stanchezza, preoccupazione eccessiva per l'alimentu, insonnia è dolore musculare.

Trattamentu: si face cù a psicoterapia, per fà l'individuu accettà u so corpu è aumentà a so autostima, in più di u monitoru nutrizionale per una guida adeguata in relazione à l'usu di supplementi è per a prescrizione di una dieta adatta per a furmazione.

6. Sindrome gourmet

A Sindrome Gourmet hè un disordine raru caratterizatu da una preoccupazione eccessiva in relazione à a preparazione di l'alimentu, da l'acquistu di l'ingredienti finu à u modu in cui serà servitu nantu à u piattu.

Principali sintomi:cunsumu frequente di piatti esotici o speciali, preoccupazione eccessiva per a qualità di l'ingredienti acquistati, passendu assai tempu in cucina, essendu assai attentu à preparà l'alimentu, servendu sempre piatti ben decorati.

Trattamentu: si face principalmente cù a psicoterapia, ma quandu u sindromu porta à u sovrappesu, hè ancu necessariu seguità cun un nutrizziunistu.

7. Disordine Alimentariu Notturnu

U Disordine Alimentariu Notturnu, cunnisciutu ancu cum'è Sindrome Alimentariu Notturnu, hè carattarizatu da una mancanza d'appetitu in a mattina, compensata da una grande assunzione di alimenti durante a notte, accumpagnata da insonnia.

Principali sintomi:svegliarsi di notte per manghjà, ùn avè micca fame o manghjà pocu durante u ghjornu, ùn ricordandu micca sempre chì avete manghjatu assai durante a notte, essendu in sovrappesu.

Trattamentu:si face cù a psicoterapia è l'usu di medicazione per regulà u sonnu è, quandu hè necessariu, l'antidepressivi. Vede i cunsiglii nantu à Cumu cuntrullà a voglia di manghjà à l'alba.

Hè impurtante di ricurdà chì durante u trattamentu di qualsiasi disordine alimentariu hè di primura avè u sustegnu di a famiglia affinchì u paziente capisca a so situazione è collabore per superà u prublema. Sè pussibule, tutti in casa duverebbenu sforzassi di avè abitudini di vita sani, cum'è una dieta equilibrata è attività fisica regulare.

Publicazioni

Melasma in l'omi: perchè accade è cumu trattallu

Melasma in l'omi: perchè accade è cumu trattallu

U Mela ma hè cu tituitu da l'apparizione di macchie cure nantu à a pelle, in particulare nantu à a faccia, in lochi cum'è a fronte, i pomi, e labbra o u mentone. Ancu '...
Iperlordosi: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Iperlordosi: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

L'iperlordo i hè a curvatura a più pronunzia di a pina dor ale, chì pò accade ia in a regione cervicale ia in a regione lombare, è chì pò cau à dolore è...