Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Nuvembre 2024
Anonim
Duvete Usà Probiotici per Stinzia? - Nourrisson
Duvete Usà Probiotici per Stinzia? - Nourrisson

Cuntenutu

A stinzia hè un prublema cumunu chì tocca à circa 16% di l'adulti in u mondu sanu ().

Pò esse difficiule da curà, purtendu parechje persone à vultà versu i rimedii naturali è i supplementi senza ricetta, cume i probiotici.

I probiotici sò batteri vivi, benifichi, chì si trovanu naturalmente in cibi fermentati, cumpresu kombucha, kefir, crauti, è tempeh. Sò ancu venduti cum'è supplementi.

Quandu sò cunsumati, i probiotici aumentanu u microbioma intestinale - a raccolta di batteri benefichi in u vostru trattu digestivu chì aiuta à regulà l'infiammazione, a funzione immunitaria, a digestione è a salute di u core ().

I studii mostranu chì aumentà a vostra assunzione di probiotici pò riduce i livelli di zuccheru in sangue è sustene a perdita di pesu, a funzione di u fegatu è a salute di a pelle. I probiotici ponu ancu fà batteri nocivi menu propensi à proliferà in u vostru intestinu ().

Questu articulu vi dice se i probiotici ponu aiutà à trattà a stinzia.

Effetti nantu à vari tippi di stinzia

I probiotici sò stati studiati per i so effetti nantu à a stinzia in una vasta gamma di condizioni.


Sindrome di l'intestione irritabile

U sindromu di l'intestione irritabile (IBS) hè un disordine digestivu chì pò purtà à numerosi sintomi, cumpresi u dolore di stomacu, gonfiore è stinzia ().

I probiotici sò spessu usati per aiutà i sintomi IBS, inclusa stinzia.

Una rivista di studii 24 hà mostratu chì i probiotici anu riduttu a gravità di i sintomi è migliurà l'abitudini intestinali, u gonfiore è a qualità di vita in e persone cun IBS ().

Un altru studiu in 150 persone cun IBS hà rivelatu chì u supplementu cù probiotici per i ghjorni 60 hà aiutatu à migliorà a regolarità intestinale è a consistenza di e feci ().

In più, in un studiu di 6 settimane in 274 persone, beie una bevanda di latte fermentatu ricca in probiotici aumentava a frequenza di e feci è riduce i sintomi di l'IBS ().

Stinzia di zitiddina

A stinzia in i zitelli hè cumuna è pò esse causata da vari fattori, tra cui a dieta, a storia familiare, l'allergie alimentarie è prublemi psiculogichi ().

Studi multipli indicanu chì i probiotici allevanu a stinzia in i zitelli.


Per esempiu, una rivista di 6 studii hà trovu chì piglià probiotici per 3-12 settimane hà aumentatu a frequenza di e feci in i zitelli cun stinzia, mentre un studiu di 4 settimane in 48 zitelli hà ligatu stu supplementu à una frequenza migliorata è a consistenza di i muvimenti intestinali (,).

Tuttavia, altri studii furniscenu risultati misti. Cusì, hè necessaria più ricerca ().

Gravidanza

Finu à u 38% di e donne incinte sperimentanu stinzia, chì pò esse causata da supplementi prenatali, fluttuazioni ormonali, o cambiamenti in l'attività fisica ().

Alcune ricerche suggerenu chì piglià probiotici durante a gravidanza pò prevene a stinimentu.

In un studiu di 4 settimane in 60 donne incinte cù stinzia, manghjendu 300 grammi di yogurt probioticu arricchitu di Bifidobacterium è Lactobacillus i batteri aumentavanu ogni ghjornu a frequenza di i muvimenti intestinali è migliuravanu parechji sintomi di stinzia ().

In un altru studiu in 20 donne, piglià probiotici chì cuntenenu un mischju di ceppi di batteri aumentavanu a frequenza di u muvimentu intestinale è migliuravanu i sintomi di stinzia cum'è a tensione, u dolore di stomacu è u sensu di evacuazione incompleta ().


Medicazioni

Parechji medicamenti ponu cuntribuisce à a stinzia, cumprese oppioidi, pillole di ferru, antidepressivi, è certi trattamenti per u cancer (,).

In particulare, a chimioterapia hè una causa maiò di stinimentu. Circa u 16% di e persone sottumessi à stu trattamentu di u cancheru sperimentanu stinzia ().

In un studiu nantu à quasi 500 persone cun cancheru, 25% anu segnalatu miglioramenti in stinzia o diarrea dopu avè pigliatu probiotici. Intantu, in un studiu di 4 settimane in 100 persone, i probiotici anu miglioratu a stipsi causata da a chimioterapia in 96% di i participanti (,).

I probiotici ponu ancu prufittà di quelli chì sperimentanu stinzia causata da supplementi di ferru.

Per esempiu, un picculu studiu di 2 settimane in 32 donne hà nutatu chì piglià un probioticu accantu à un supplementu di ferru ogni ghjornu aumentava a regulità di l'intestinu è a funzione intestinale, paragunatu à piglià un placebo ().

Ancu cusì, più ricerca hè necessaria per determinà se i probiotici ponu aiutà à alleviare a stipsi causata da altri medicamenti, cume i narcotici è l'antidepressivi.

riassuntu

A ricerca mostra chì i probiotici ponu trattà a stinzia è a stinzia infantile causata da a gravidanza, IBS, è certi medicinali.

Inconvenienti putenziali

Ancu se i probiotici sò generalmente cunsiderati sicuri, anu alcuni effetti secondari chì pudete vulete cunsiderà.

Quandu si principia à piglià li, ponu causà prublemi digestivi, cum'è crampi di stomacu, nausea, gasu è diarrea ().

Tuttavia, questi sintomi tipicamente diminuiscenu cù l'usu continuu.

Alcune ricerche suggerenu chì i probiotici ponu causà effetti collaterali gravi, cum'è un risicu aumentatu di infezzione, in e persone cun sistemi immunitari compromessi ().

Cusì, sè avete qualchì cundizione di salute sottostante, hè megliu cunsultà un prufessiunale sanitariu prima di piglià probiotici.

riassuntu

I probiotici ponu causà prublemi digestivi, chì tipicamente calanu cù u tempu. Eppuru, ponu causà effetti collaterali più gravi in ​​quelli cun sistemi immunitari compromessi.

Cume selezziunà è aduprà i probiotici

Sceglie u probioticu currettu hè a chjave per trattà a stinzia, postu chì certe tensioni ùn ponu micca esse efficaci cume altre.

Cercate supplementi chì cuntenenu e seguenti ceppi di batteri, chì sò stati dimustrati per migliorà a consistenza di e feci (,,):

  • Bifidobacterium lactis
  • Lactobacillus plantarum
  • Streptococcus thermophilus
  • Lactobacillus reuteri
  • Bifidobacterium longum

Ancu s'ellu ùn ci hè nisuna dosa raccomandata specifica per i probiotici, a maiò parte di i supplementi impacchettanu 1-10 miliardi di unità chì formanu colonie (CFU) per porzione (26).

Per i migliori risultati, adupralli solu cum'è diretti è cunsiderate di diminuisce a vostra dosa se sperimentate effetti collaterali persistenti.

Datu chì i supplementi ponu piglià parechje settimane per travaglià, attaccate à un tipu specificu per 3-4 settimane per valutà a so efficacia prima di cambià.

In alternativa, pruvate di includere una varietà di alimenti probiotici in a vostra dieta.

L'alimenti fermentati cum'è kimchi, kombucha, kefir, natto, tempeh è crauti sò tutti ricchi in batteri benefichi, è ancu assai altri nutrienti impurtanti.

riassuntu

Certi ceppi di probiotici ponu esse più efficaci di l'altri per trattà a stinzia. A parte di piglià supplementi, pudete manghjà alimenti fermentati per aumentà a vostra assunzione di probiotici.

U fondu

I probiotici offrenu parechji benefici per a salute, unu di i quali pò trattà a stinzia ().

I studii suggerenu chì i probiotici ponu allevà a stinzia ligata à a gravidanza, certi medicinali, o prublemi digestivi cum'è IBS.

I probiotici sò largamente sicuri è efficaci, chì li facenu un eccellente aghjuntu à una dieta sana per migliurà a regolarità intestinale.

Posti Interessanti

7 sintomi di trombosi in gravidanza è cumu trattà

7 sintomi di trombosi in gravidanza è cumu trattà

A trombo i in gravidanza i pone quandu i forma un coagulu di angue chì blocca una vena o un'arteria, impedendu à u angue di pa à per quellu locu.U tippu più cumunu di trombo i ...
Cume abbassà l'eccessu di zuccherinu in sangue

Cume abbassà l'eccessu di zuccherinu in sangue

Per riduce i livelli di zuccheru in angue, hè impurtante attentu à l'alimentu, dendu preferenza à cibi ani è evitendu ecce i di carboidrati è zuccheru, è di pratic...