Questa ballerina prufessiunale hà cessatu di vede a so cellulite cum'è un difettu
Cuntenutu
U feed Instagram di Kylie Shea hè pienu di pose di ballet incantevule di a so esibizione in tutte e strade di New York. Ma a ballerina prufessiunale hà publicatu appena una foto chì si distingue in una manera diversa: una foto inedita di e so gambe - cellulite è tuttu per aiutà. altri chì luttano cù l'imaghjini di u corpu.
"Aghju avutu a cellulite da quandu era adolescente pubescente è finu à oghje mi face sente assai vulnerabile", hà dettu in Instagram. "Aghju luttatu per anni di abitudini alimentari malsane cum'è una ghjovana, è cuntinuu à travaglià u mo modu per guadagnà è pèrdite di pesu finu à questu ghjornu". (Assuciatu: Stu mudellu Plus-Size hè decisu à smette di vede a so cellulite cum'è brutta)
Ma hà amparatu à ùn esse troppu duru nantu à u so corpu è à apprezzà per ciò chì li permette di fà.
"Aghju ghjustu finitu un travagliu assai speciale sta settimana è aghju avutu una furmazione incredibilmente dura da preparà, è oghje quandu mi sò guardatu in u spechju mi sò trovu per a prima volta senza ghjudicà a mo cellulite cum'è di solitu e sò statu ubligatu à sparte sta parte di mè chì mi hè sempre stata cusì scomoda ", hà dettu Kylie. (Related: Tuttu ciò chì avete mai vulutu sapè nantu à a cellulite)
Ella spera chì spartendu sta parte vulnerabile di ella, altre persone saranu ispirate à praticà l'amore di sè è l'accettazione.
"I media suciali pare esse inundati di donne chì ùn anu mancu un centimetru quadru di cellulite, cum'è u mondu classicu di u ballò, è per quessa vulia solu à qualchissia chì lotta cun questu per sapè chì ùn site micca solu", disse Shea. "Continuate a furmà siveru è ricurdate chì i nostri corpi risponderanu megliu à tuttu u nostru travagliu duru quandu e nostre mente sò sane è e nostre anime sò nutrite". (Relativu: Katie Willcox vole chì sapete chì site assai più di ciò chì vede in u specchiu)
U takeaway: Vive un modu di vita attivu, è abbracciate i cosiddetti difetti di u vostru corpu. Se ùn fate micca #LoveMyShape, allora quale serà?