Proteine, Carbs, è Fat: Ciò chì duvete manghjà
Cuntenutu
Rapidu, quale hè u megliu modu per perdiri pesu è mantene a salute? Tagliate drasticamente i carboidrati, diventanu assai grassi, diventanu vegani, o semplicemente contanu calorie? Cù tutti i cunsiglii cuntrastanti in questi ghjorni nantu à ciò chì duvete manghjà, hè difficiule di ùn avè micca una frusta di dieta. Una avalanga recente di nutizie, però, hè infine tutte puntendu in a listessa direzzione - versu un regime moderatu, eminentemente fattibile chì divide a vostra ingesta di ogni ghjornu in modu uniforme trà trè gruppi alimentari: carbuidrati, proteini è grassi.
Un studiu recente da l'Università Norvegese di Scienze è Tecnulugia hà trovu chì quandu e persone chì avianu manghjatu una dieta più alta in carboidrati è in proteine più basse sò state messe in un pianu di rapportu equilibratu, anu mostratu cambiamenti positivi in u so DNA chì pò traduce in menu infiammazione in u corpu-chì pò riduce u vostru risicu per a malatia di u cori, u cancer, è altre malatie croniche.
À u listessu tempu, un crescente gruppu di ricerche suggerisce chì manghjà in questu modu puderia ancu esse un accurtatoghju simplice per perdere chilò più veloce - è chì uttene abbastanza proteine in particulare hè a chjave. "Proteine, grassu è carboidrati travaglianu trà di elli per prumove una sensazione più grande di soddisfazione", spiega Bonnie Taub- Dix, R.D., nutrizionista basatu in New York City, autore di Leghjite prima di manghjà. "Quandu schimpate nantu à un gruppu cum'è e proteine, tendite à cumpensà manghjendu troppu qualcosa d'altru chì ùn ne avete più bisognu, cum'è carboidrati supplementari o grassu". Un studiu recente in a rivista PLOS UNU cunfirmatu stu mudellu. Quandu a ghjente hà calatu a so assunzione quotidiana di proteine di menu di 5 per centu è hà fattu a differenza cù l'alimenti ricchi di carboidrati, anu cunsumatu 260 calorie in più à u ghjornu. Anu dettu à i circadori chì si sentianu più famiti, soprattuttu a mane, è anu finitu per spuntinu più spessu durante a ghjurnata.
Per uttene u mischju ghjusta di l'alimenti in u vostru pastu, Taub-Dix cunsiglia di cuncentrazione nantu à a qualità di l'alimenti, piuttostu chè di stressà nantu à e quantità esatta. "Quandu si riempie u to piattu cù un miscugliu equilibratu di alimenti ricchi di nutrienti, finiscerete per sentesi soddisfatti fisicamente è emotivamente", dice. Optate per carbs cumplessi (quinoa, farina d'avena, risu marroni, verdura), carni magre è legumi (pollo, tacchino, burro d'amanduli, fagioli) è fonti di grassi sani ricchi in omega-3 (salmone, avocado, noci, oliu d'oliva) , è vi truverete naturalmente colpisce a simmetria ghjusta.