Bulla Rasagilina (Azilect)
![Deep Brain Stimulation for Parkinson’s Disease – Past, Present, Future](https://i.ytimg.com/vi/mKSow8YZK_c/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
Rasagiline Maleate hè una medicina, cunnisciuta ancu cù u so nome commerciale Azilect, aduprata per trattà a malattia di Parkinson. Questu ingrediente attivu funziona aumentendu i livelli di neurotrasmettitori cerebrali, cume a dopamina, chì aiuta à diminuisce o cuntrullà i sintomi di sta malattia.
A rasagilina hè generalmente disponibile in una dosa di 1 mg in scatule di 30 compresse, è hè stata aduprata cum'è un'altra opzione di trattamentu per Parkinson, cum'è un trattamentu unicu o in cumbinazione cù altri medicamenti, cum'è Levodopa.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/bula-da-rasagilina-azilect.webp)
Induve cumprà
Rasagiline hè digià dispunibule in unità sanitarie, da SUS, quandu ci hè una indicazione di u duttore. Tuttavia, pò ancu esse acquistatu in e farmacie principali, cun un valore mediu di R $ 140 à 180 reai, secondu u locu è a farmacia chì vende.
Cumu funziona
Rasagiline hè un medicamentu in a classe di inibitori selettivi di MAO-B (monoamina ossidasa B), è a so attività in u trattamentu di a malattia di Parkinson hè probabilmente associata à l'effettu di elevà i livelli di u neurotrasmettitore cerebrale Dopamina, chì si riduce in questi casi .
Cusì, l'effetti di Rasagiline diminuiscenu i cambiamenti motori prisenti in i malati cù a malattia di Parkinson, cum'è tremore, rigidità è rallentamentu di i muvimenti. Sapete cumu identificà i segni è i sintomi di a malattia di Parkinson.
Cumu piglià
A dosa raccomandata di Rasagilina hè 1 mg, una volta à ghjornu, cù o senza cibu. L'usu di sta medicazione pò esse indicatu da u duttore cum'è l'unica forma di trattamentu, in particulare in i casi iniziali di Parkinson, o pò esse adupratu in cumbinazione cù altri medicamenti, cum'è Levodopa, per arricchisce l'effettu di u trattamentu. Scuprite chì sò e principali opzioni di trattamentu per a Parkinson.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di i principali effetti collaterali chì ponu sorgere sò mal di testa, vertigini, nausea, vomitu, diarrea, dolore addominale, congiuntivite, rinite, allucinazioni o cunfusione mentale.
Quale ùn deve micca aduprà
Stu medicamentu hè contraindicatu in casu di allergie à Rasagiline, o à i cumpunenti di a so formulazione. Ùn deve mancu esse adupratu da e persone cun fallimentu di u fegatu, chì utilizanu altre droghe di a classa IMAO, cum'è Selegiline, narcotici potenti, cum'è Methadone o Meperidine, Ciclobenzaprina o Erba di San Ghjuvanni, chì a cumminazione di sti farmaci pò causà seri riazzioni.