Ragioni per Vede un OBGYN per Pruritu Vaginale
Cuntenutu
- Quandu duvete esse preoccupatu per prurito vaginale
- Una scarica spessa è bianca
- Un sboccu grisgiu, cù un odore di pesciu
- Sanguinamentu vaginale senza spiegazione
- Sintomi urinarii
- Pezzi bianchi di pelle nantu à a vostra vulva
- Altri motivi per vede un OBGYN per prurito vaginale
- U fondu
U temutu pruritu vaginale accade à tutte e donne à un certu puntu. Pò influenzà l'internu di a vagina o l'apertura vaginale. Pò ancu influenzà a zona vulvare, chì include i labbra.
U pruritu vaginale pò esse un ligeru fastidiu chì si ne và da per ellu, o pò trasformassi in un prublema esasperante chì rivali un casu severu di urticaria. In ogni casu, pò esse difficiule da sapè quandu u pruritu vaginale giustifica una visita à un OBGYN.
Quandu duvete esse preoccupatu per prurito vaginale
A vagina hè un canale di tessuti molli chì va da a vulva à u cervice. Hè autopulente è face un bellu travagliu bellu di cura di sè stessu. Eppuru, certi fattori cume cambiamenti ormonali, povera igiene, gravidanza, è ancu stress ponu influenzà a salute di a vostra vagina è portanu à prurito vaginale è altri sintomi.
In certi casi, u pruritu vaginale pò indicà un prublema seria. Duvete vede un OBGYN se u pruritu vaginale hè accumpagnatu da qualsiasi di sti sintomi:
Una scarica spessa è bianca
Pudete avè una infezzjoni vaginale di levadura se avete pruritu vaginale è una scarica chì s'assumiglia à u furmagliu cottage. A vostra vagina pò ancu brusgià è esse rossa è gonfia. Infezzioni di levadura sò causate da una crescita eccessiva di Candida fungu. Sò trattati cù medicinali antifungali orali o vaginali. Se ùn avete mai avutu una infezzjoni di levadura prima, vedi un OBGYN per un diagnosticu currettu. Duvete ancu vede un OBGYN se i vostri sintomi ùn si ne vanu dopu aduprà un medicamentu o trattamentu per l'infezzione di levadura senza ricetta.
Un sboccu grisgiu, cù un odore di pesciu
Pruritu vaginale è una scarica grigia, chì puzza à l'odore, sò segni di vaginosi batterica (BV). U pruritu pò esse intensu à l'esternu di a vostra vagina è di a vostra zona vulvare. Altri segni di BV ponu include brucia vaginale è dolore vaginale.
BV hè trattatu cù antibiotici. Un BV senza trattamentu pò aumentà u risicu di cuntene l'HIV o una malattia di trasmissione sessuale. Pò ancu causà complicazioni se site incinta. Vede un OBGYN per cunfirmà un diagnosticu BV è uttene trattamentu.
Sanguinamentu vaginale senza spiegazione
Ùn hè micca spiciale chì i pruriti vaginali si producinu durante u vostru periodu. Sanguinamentu vaginale senza spiegazione è prurigine vaginale ponu o ùn ponu esse ligati. Cause di sangu anormali vaginali includenu:
- infizzioni vaginali
- traumu vaginale
- ginecologicu
cancru - prublemi di tiroide
- contraceptivi orali
o DIU - gravidanza
- siccità vaginale
- attuale
- uterinu
cundizioni cum'è endometriosi è fibromi
Ogni sanguinamentu vaginale senza spiegazione deve esse valutatu da un OBGYN.
Sintomi urinarii
Sì avete prurito vaginale cù sintomi urinarii cum'è brusgiatura cù urinazione, frequenza urinaria è urgenza urinaria, pudete avè una infezione di l'urinaria (UTI) è una infezione vaginale. U pruritu vaginale ùn hè micca un sintomu cumunu UTI, ma hè pussibile avè duie infezzioni à tempu. Per esempiu, pudete avè una UTI è una infezzjoni di levadura o una UTI è BV.
Duvete vede un OBGYN per determinà ciò chì accade è assicurassi chì uttene u trattamentu currettu. A manca trattata, una UTI pò causà una infezzione renale, danni renali è sepsis, chì hè una situazione potenzialmente periculosa per a vita.
Pezzi bianchi di pelle nantu à a vostra vulva
Prufessione vaginale intensa è macchie bianche di pelle nantu à a vostra vulva sò sintomi di lichen sclerosus. U dolore, i sanguinamenti è e vesciche sò altri sintomi. U lichen sclerosu hè una cundizione grave di a pelle chì pò esse causata da un sistema immunitariu iperattivu. Cù u tempu, pò causà cicatrici è sessu doloroso. L'opzioni di trattamentu includenu crema corticosteroidi è retinoidi. Un OBGYN pò aiutà à diagnosticà a cundizione, ma ponu riferitevi à un dermatologu per trattamentu.
Altri motivi per vede un OBGYN per prurito vaginale
À l'età, u vostru corpu face menu estrogeni. Un estrogenu bassu pò accade ancu dopu à una isterectomia o un trattamentu di u cancheru. U bassu estrogenu pò causà atrofia vaginale. Sta cundizione face chì e pareti di u vaginu diventinu magre, secche è infiammate. Hè ancu chjamata atrofia vulvovaginale (VVA) è sindrome genitourinariu di a menopausa (GSM).
I sintomi di atrofia vaginale ponu include:
- prurito vaginale
- ardenti vaginali
- purtata vaginale
- brusgiatu cù
urinazione - urgenza urinaria
- UTI frequenti
- sessu dulurosu
Siccomu i sintomi di atrofia vaginale ponu imità una UTI o infezzione vaginale, duverete vede un OBGYN per un diagnosticu accuratu. L'atrofia vaginale hè trattata cù lubrificanti vaginali, idratanti vaginali è estrogeni orali o topichi.
Un'altra causa cumuna di prurigine vaginale hè a dermatite da cuntattu. Alcuni culpevuli cumuni includenu:
- feminile
spray di deodorante - detergenti
- savoni
- bagni à bulle
- douches
- toilette prufumata
carta - shampoo
- lavà u corpu
In parechji casi, una volta chì smette di aduprà prudutti problematichi, u pruritu vaginale si ne và. S'ellu ùn hè micca, è ùn pudete micca identificà un irritante, duvete vede un OBGYN.
U fondu
Una vagina pruriginosa ùn hè spessu nunda da inchietassi. Ùn ci hè nisuna ragione per chjamà un OBGYN à menu chì u pruritu vaginale sia severu o ùn si ne và in pochi ghjorni. Duvete ancu chjamà un OBGYN se avete pruritu vaginale è:
- un insolitu
purtata vaginale - un puzzolente odore
purtata vaginale - sanguinamentu vaginale
- vaginale o pelvicu
dulore - sintomi urinarii
Pudete sustene una vagina sana da:
- lavendu u vostru
vagina ogni ghjornu cù acqua o sapone pianu pianu - purtatu
mutandine di cuttuni traspiranti o mutandine cù una crotch di cuttone - purtatu
panni sciolti - beie assai
d'acqua - ùn porta micca bagnatu
vestiti di bagnu o vestiti d'eserciziu sudati per un tempu longu
Sì avete qualchì quistione o preoccupazione nantu à u pruritu vaginale, ancu s'ellu hè u vostru solu sintimu, cunsultate un OBGYN. Vi aiutanu à determinà perchè stai pruritu è chì trattamenti sò adatti per voi.