Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
CONSCIOUSNESS AND PERSONALITY. From the inevitably dead to the eternally Alive. (English subtitles)
Video: CONSCIOUSNESS AND PERSONALITY. From the inevitably dead to the eternally Alive. (English subtitles)

Cuntenutu

Sì avete artrite reumatoide (RA), pudete vede u vostru reumatologu di modu regulare.L'appuntamenti pianificati danu à voi dui l'occasione di monitorà u prugressu di a vostra malattia, tracciare i flares, identificà i fattori scatenanti, è adattà i farmaci. Duvete ancu piglià stu tempu per segnalà e modifiche di u stilu di vita cum'è una crescita di eserciziu o cambiamenti dietetichi.

Ma trà i vostri appuntamenti previsti, ci ponu ancu esse tempi quandu avete bisognu di vede u vostru reumatologu più urgente. Eccu sette ragioni chì duvete piglià u telefunu è dumandà di esse pianificatu prima o poi.

1. Stai sperimentendu un flare

"Una visita in l'uffiziu pò esse necessariu quandu qualchissia sperimenta un focu di a so RA", dice Nathan Wei, MD, chì pratica in u Centru di Trattamentu per l'Artrite in Frederick, Maryland. Quandu l'infiammazione di a malattia cresce, u prublema hè più cà dolorosu - ponu accade dannu permanente è deformità à l'articuli.


Ogni persona cun RA hà sintomi unici di flare è severità. Cù u tempu, cume si incontra cunstante cù u vostru duttore durante i brocci, voi dui pudete determinà i migliori approcci di trattamentu.

2. Avete u dulore in un novu locu

RA culpisce principalmente l'articuli, causendu rossi, calore, gonfiore è dolore. Ma pò ancu causà dolore in altrò in u vostru corpu. U malfunzione autoimmune pò attaccà i tessuti di i vostri ochji è a bocca o causà una inflammazione di i vini sanguini. Raramente, RA attacca u tessutu intornu à i pulmoni è u core.

Sì i vostri ochji o a bocca diventanu secchi è scomodi, o cuminciate à sviluppà una eruzione cutanea, pudete sperimentà una espansione di sintomi RA. Fate un appuntamentu cù u vostru reumatologu è dumandate una valutazione.

3. Ci sò cambiamenti in a vostra assicurazione

"Se ACA hè abrogatu, i malati ponu esse lasciati senza una copertura sanitaria essenziale o pagà assai di più per menu copertura", dice Stan Loskutov, CIO di Medical Billing Group, Inc Alcune cumpagnie d'assicuranza private ponu copre una situazione preesistente se ùn avete micca ' Aviu avutu un lapse in a vostra cura. In cunsiderazione di u paisaghju assicurativu incertu attuale, tenite i vostri appuntamenti previsti è cunsiderate di cuntrollà cù u vostru duttore più spessu per mostrà a continuità di l'assistenza.


4. Avete avutu un cambiamentu di sonnu o abitudini alimentarii

Pò esse difficiule d'avè una bona notte di riposu quandu avete RA. Una pusizione di sonnu pò esse còmuda per l'articuli affettati, ma micca per altre parti di u corpu. U dulore novu o u calore di l'articuli ponu svegliarvi. In cunstante, manghjà pò ancu pone sfide speciali. Alcuni medicinali RA influenzanu l'appetitu, causendu l'aumento di pesu o nausea chì impedisce di manghjà.

Sè avete rimarcatu chì dormite menu o cambiate cumu è quandu manghjate, vedi u vostru duttore. Hè impurtante d'amparà se i cambiamenti di sonnu è di manghjà sò relativi à alcuni di l'effetti più sviati di RA, depressione è ansietà. U vostru duttore pò parlà cun voi di cambiamenti di stile di vita è di medicazione chì puderebbenu aiutà.

5. Suspettate effetti collaterali

I farmaci più spessu prescritti per RA sò antiinflamatori non-steroidali (FANS), corticosteroidi, farmaci antireumatici modificatori di malatie (DMARD), è trattamenti più novi chjamati biologici. Ancu se questi trattamenti miglioranu a vita di parechji cù RA, anu effetti collaterali.


Alcuni di l'effetti secondari di i FANS includenu edema, ardori di stomacu, è fastidiu stomacu. I corticosteroidi ponu elevà u colesterolu è u zuccherinu in sangue, è aumentà l'appetitu, purtendu à l'aumento di pesu. DMARD è biologichi interagiscenu cù u vostru sistema immune è ponu purtà à più infezioni, o raramente altri sintomi autoimmuni (psoriasis, lupus, sclerosi multipla). Sì avete effetti collaterali da u vostru medicamentu RA, vedi u vostru duttore.

6. Un trattamentu ùn funziona micca bè cum'è prima

A RA hè cronica è pò esse prugressiva. Mentre chì assai cumincianu à piglià trattamenti RA di prima linea cum'è AINE è DMARD appena ch'elli sò diagnosticati, questi trattamenti puderebbenu esse aumentati cù u tempu.

Se u vostru trattamentu ùn vi dà micca u sollievu chì avete bisognu, fate un appuntamentu cù u vostru reumatologu. Pò esse u mumentu di cambià i medicinali o di cunsiderà un trattamentu avanzatu per alleviare l'inconfortu è prevene danni à l'articuli à longu andà.

7. Stai sperimentendu un novu sintomu

E persone cun RA ponu avè un cambiamentu in i so sintomi chì rapprisenta un cambiamentu significativu in u statu medicu. U duttore Wei rimarca chì i sintomi novi chì ùn parenu micca ligati ponu esse dovuti à malatie sottostanti.

Per esempiu, hè statu longu pensatu chì e persone cun RA ùn svilupperanu micca gout, un'altra malattia autoimmune. Ma ùn sustene più quellu pensamentu. "I pazienti di Gout ponu avè calcari renali", dice Dr. Wei.

Se sviluppate un sintomu novu chì ùn avete micca subitu in relazione cù RA, duvete dumandà à u vostru reumatologu.

U takeaway

Avè RA significa chì cunnosci abbastanza bè a vostra squadra di supportu medicu. U vostru reumatologu hè a risorsa più vitale di quella squadra. Puderanu aiutà à capisce a vostra situazione è a so evoluzione è cunsultate cù l'altri assistenti per coordinar l'assistenza. Vede u vostru "rheumy" regularmente, è ùn esitate micca à cuntattà li se avete dumande o cambia a vostra situazione.

Publicazioni Affascinanti

Nitazoxanide

Nitazoxanide

Nitazoxanide hè adupratu per trattà a diarrea in i zitelli è adulti cau ata da i protozoi Crypto poridium o Giardia. I protozoi ò u pettati cum'è a cau a quandu a diarrea ...
Cosa da fà dopu esposizione à COVID-19

Cosa da fà dopu esposizione à COVID-19

Dopu e e e po tu à COVID-19, pudete parghje u viru ancu è ùn avete micca intomi. A Quarantena mantene e per one chì puderanu e e tati e po ti à COVID-19 luntanu da altre per o...