Cumu hè a Ripresa di Tummy Tuck
Cuntenutu
- Cura in i primi ghjorni
- 1 settimana di cura
- Quandu cunduce torna
- Quandu si torna à travaglià
- Quandu vultà à a palestra
- Segnali di periculu
A recuperazione totale da l'abdominoplastia si face circa 60 ghjorni dopu a chirurgia, se ùn ci sò complicazioni. Durante questu periodu hè normale di sperimentà u dolore è u cunfortu, chì ponu esse alleviati cù l'usu di antidolorifici è di a cintura di mudellazione, in più di curà a postura per camminà è dorme.
Generalmente, i risultati sò visibili subitu dopu à a chirurgia, lascendu u ventre piattu, piattu è senza grassu, ancu se pò rimanà gonfiu è brusgiatu per circa 3 settimane, soprattuttu quandu a liposuzione hè ancu effettuata nantu à l'addome o a schiena, in listessu tempu. tempu.
Cura in i primi ghjorni
E prime 48 ore dopu a chirurgia sò quelle in cui u paziente hà u più dulore è, dunque, deve restà in lettu, chjinatu nantu à a spalle è l'analgesicu indicatu da u duttore, in più di ùn caccià mai a parentesi è fà movimenti cù a so pedi è ghjambe.per prevene a trombosi.
1 settimana di cura
Durante i 8 ghjorni dopu à a chirurgia à l'addome, u risicu di cumplicazioni, cume a riapertura di cicatrici o l'infezzione, hè più altu è, dunque, tutte l'istruzzioni di u duttore devenu esse seguitate per chì a recuperazione andessi senza fiat.
Cusì, in a prima settimana, duvete:
- Dormendu nantu à u vostru spinu;
- Ùn cacciate micca u rinforzu, solu per piglià una duscia;
- Basta à caccià e calze elastiche per fà una doccia;
- Pigliate i rimedii indicati da u duttore;
- Move i pedi è e ghjambe ogni 2 ore o ogni volta chì si ricorda;
- Camina cù u troncu pocu inclinatu avanti per evità di riapre i punti;
- Eseguite un drenu linfaticu manuale in ghjorni alternati, almenu 20 volte;
- Esse accumpagnatu da un fisioterapeuta funzionale dermatu per osservazione di cumplicazioni o a necessità di ritocchi chì ponu migliurà l'aspettu finale.
Inoltre, a cicatrice ùn deve micca esse toccata è se u vestitu sembra bruttu, duvete tornà à a clinica per cambialu.
Quandu cunduce torna
L'attività di a vita d'ogni ghjornu pò esse ripresa à pocu à pocu, ma si deve fà à pocu à pocu, rispirendu sempre u limitu di u dulore, essendu cunsigliatu d'evità di stende troppu l'addome è di ùn fà sforzi. Dunque, duvete guidà solu dopu à 20 ghjorni è quandu vi sentite sicuru.
E lunghe distanze devenu esse evitate è, se hè pussibule, rinviata a guida à 30 ghjorni dopu a chirurgia.
Quandu si torna à travaglià
A persona pò vultà à u travagliu, s'ellu ùn deve micca stà per un bellu pezzu è s'ellu ùn hà micca da fà esercizii vigorosi, in circa 10 ghjorni à 15 ghjorni dopu a chirurgia.
Quandu vultà à a palestra
U ritornu à a pratica di esercizii fisichi duveria accade circa 2 mesi dopu, cù esercizii assai legeri è sempre accumpagnati da l'educatore fisicu. L'esercizii addominali devenu esse preferibbilmente realizati solu dopu à 60 ghjorni è s'ellu ùn ci hè statu nisuna complicazione cum'è l'apertura di i punti o l'infezzione.
Inizialmente si raccomandanu esercizi aerobici cume andà in bicicletta, per esempiu.
Segnali di periculu
Hè impurtante di vultà ind'è u duttore se osservate:
- Vestiti assai brutti di sangue o altri liquidi;
- Apertura di a cicatrice;
- Frebba;
- U situ di a cicculata diventa assai gonfiu è cù liquidu;
- Dolore esageratu.
U duttore pò osservà i punti è i risultati in e consultazioni postoperatorie. A volte, u corpu reagisce formendu un tessutu induritu longu à a cicatrice è in questu casu un trattamentu esteticu indicatu da un fisioterapeuta specializatu pò esse fattu.