Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 20 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Aostu 2025
Anonim
Тези Находки Имат Силата да Променят Историята
Video: Тези Находки Имат Силата да Променят Историята

Cuntenutu

Ùn pudete micca cambià a vostra storia di famiglia o quandu avete principiatu u vostru periodu (i studii indicanu chì un primu periodu menstruale à l'età di 12 anni o prima aumenta u risicu di cancheru di u senu). Ma sicondu Cheryl Rock, Ph.D., prufissore in l'Università di California, San Diego, Scola di Medicina in u dipartimentu di medicina preventiva di a famiglia, ci sò cose chì pudete fà per riduce u risicu di u cancer di u senu. Eccu i quattru abitudini chì i ricercatori credenu avà ponu aiutà à salvaguardà a salute di u vostru senu.

1. Mantene u vostru pesu fermu.

Studiu dopu studiu hà trovu chì e donne di più di 40 anni chì pesanu vicinu à a listessa quantità chì anu fattu in i so 20 anni sò menu propensi à avè sta malatia. Idealmente, ùn duverete micca guadagnà più di u 10 per centu di u vostru pesu corporeu (dunque, se avete pesatu 120 in l'università, ùn duverete micca guadagnà più di 12 sterline in i decenni successivi).

2. Manghja ligumi.

Parechji studii anu vistu se i frutti è ligumi sò prutettivi. Secondu Rock, sò e verdure, micca i frutti, chì parenu avè un benefiziu maiò. "Un studiu cumunu, chì era datu da parechji paesi, hà dimustratu chì manghjà assai ligumi paria calà u risicu di u cancheru di u senu in tutte e donne - è in particulare e donne giovani", dice. Perchè u pruduttu hè cusì benefiziu? I vegetali sò una ottima fonte di fibre, chì in studi animali hè statu dimustratu à livelli più bassi di estrogeni chì circulanu in u sangue. Inoltre, assai veggies cuntenenu fitochimichi di cumbattimentu di u cancer. "Più manghjate, u megliu", dice Rock. Per piglià u benefiziu di u pettu, uttene un minimu di cinque porzioni à ghjornu.


3. Eserciziu.

"U più eserciziu hè studiatu, più chjaru diventa chì l'attività fisica prutege e donne", dice Rock. L'unicu chì ùn hè micca chjaru hè quantu attivu duvete esse. Mentre i studii suggerenu chì uttenerete u più benefiziu se fate un eserciziu vigoru almenu trè volte à a settimana, quantità più moderate parenu ancu esse utili. "Ci hè una bona ipotesi per quessa aiuta", spiega Rock. "E donne chì esercitanu di modu regulare anu livelli più bassi di insulina è fattore di crescita insulinlike. Questi ormoni anabolici prumove a divisione cellulare; quandu e cellule si dividenu è crescenu constantemente, ci hè un periculu chì qualcosa serà spintu per a strada per diventà cancru". I livelli alti di insulina è di fattore di crescita simile à l'insulina sembranu agisce cum'è carburante, aiutendu forse u cancheru à decollà. L'eserciziu aiuta ancu à calà u nivellu circulante di l'estrogeni, Rock aghjusta.

4. Beie moderatu.

"Parechji, assai studii anu trovu una leia trà alcolu è cancheru di u senu", dice Rock. "Ma u risicu ùn hè micca significativu finu à circa duie bevande à ghjornu. Pudete ancu beie - solu ùn esagerate micca". Una nota interessante: Studi in i Stati Uniti è in l'Australia anu truvatu chì e donne chì beie, ma ancu ottene quantità adeguate di folate ùn anu micca un risicu più altu di cancru di mama. Allora se avete a tendenza à gode di un bichjeru o dui di vinu cù a vostra cena di modu regulare, piglià un multivitaminu ogni ghjornu pò esse una idea saggia. Ancu megliu, schjattate bè fonti di folatu: spinach, lattuga romaine, broccoli, suchju d'aranciu è piselli verdi.


Rivista per

Publicità

Selezziunà Amministrazione

#ShareTheMicNowMed mette in risaltu i Medici Femminili Neri

#ShareTheMicNowMed mette in risaltu i Medici Femminili Neri

A principiu di u me e, cum'è parte di a campagna # hareTheMicNow, e donne bianche anu datu i o manichi di In tagram à e donne nere influenti per pudè parte u o travagliu cù un ...
Truvà a forma fisica mi hà purtatu da u bordu di u suicidiu

Truvà a forma fisica mi hà purtatu da u bordu di u suicidiu

Depre u è an io u, aghju guardatu per a fine tra di a mo ca a in New Jer ey à tutte e per one chì i muvianu felici per a o vita. Mi dumandu cumu era diventatu prigiuneru in a mo propria...