Riflettendu nantu à l'impurtanza di l'alimentariu
Cuntenutu
Una cosa chì mi piace di più hè di leghje e mo riviste in lettu, cù a mo penna è u mo cartulare prontu pronti à catturà e cose prufonde chì imparu.
Vidite, aghju sempre ghjuratu di manghjà è di u so significatu in termini di definizione di a nostra vita suciale. Ùn l'aghju mai intesu mette cusì perfettamente finchè ùn leghju un articulu di Martha Stewart chì m'hà fattu annuià a testa in su è in giù cun una visione piacevule nantu à u modu in cui u cibu affetta a nostra vita.
Ella dice: "L'intrattenimentu ci riunisce, è l'alimentariu hè a cola". Pensate à questu. Pensate veramente à questu. S'ellu ùn fussi micca chì l'alimentu sia prisente in tutti i nostri eventi suciali, cucini, cene di i clienti, vacanze, feste di superbowl è cene di chjesa, chì altru ci seria? I nostri corpi anu bisognu di nutrimentu, è à a fine di u ghjornu avemu tutti una cosa in cumunu - ci piace à manghjà.
Stewart scrive ancu: "Aghju riflettutu nantu à perchè mi piace divertisce è à a nostra ultima cena, aghju fighjatu intornu à a stanza è aghju vistu invitati parlendu è ascultendu attentamente l'uni à l'altri è gustendu u pastu. A stanza era bella à lume di candela, tulipani cadenti elegantemente nantu à u mantellu, bicchieri di vinu è argenteria spumanti nantu à u tavulinu - m'hà fattu piacè. Divertente hè u mo sport. Amu a preparazione, l'anticipazione, u vestitu, u nervosu quandu i clienti arrivanu, è u piacè di presentà persone chì ùn cunnisciti, imaginendu cunnessioni inaspettate è nuove amicizie ".
Ti lasceraghju cun questu è a ragione stessa chì ùn pudu aspittà per "cresce".
Un ghjornu avaraghju una casa piena di ghjente. Ùn dicu micca chì saranu i mo figlioli o u mo maritu o ancu i mo parenti più vicini, ma vi assicuru chì ci seranu cari è assai amichi perchè vogliu esse capace di sperimentà questu. Vogliu furnisce à quelli chì mi importa più, purtà un sorrisu à tutte e so facce è creà storie chì saranu cuntate per a vita.
Cuntinuà à seguità sta colonna di gustu per l'ispirazione per quessa chì a cucina, a cena fora è l'alimentariu ghjucanu un rolu cusì impurtante in ognuna di a nostra vita.
Cessazione di Incollatu à l'alimentu,
Renée
Renee Woodruff blogs nantu à u viaghju, l'alimentariu è a vita di vita à u so pienu in Shape.com. Seguitàla in Twitter.