I Miglii Rimedii per a Costipazione di u Vostru Zitellu
Cuntenutu
- Stinzia in i zitelli
- Segni di stinzia
- Muvimenti intestinali pocu frequenti
- Straining
- Sangue in e feci
- Pancia ferma
- Ricusendu di manghjà
- Rimedii per a stipsia di u to zitellu
- Cambia u latte
- Aduprate alimenti solidi
- Aduprate cibi purati
- Aumenta i fluidi
- Incuraghjite l'eserciziu
- Massaggio
- Quandu quelli cambiamenti ùn funzionanu micca
- Suppositoriu di glicerina
- Lassativi
- Parlate cù u vostru pediatricu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Stinzia in i zitelli
Sè vo site un parente, vi fighjate forse ogni risata, singhjote di u to zitellu è chianci per indizii nantu à u so benessere. Alcuni segni di un prublema, però, ponu esse un pocu più difficiuli da rilevà.
I muvimenti intestinali, per esempiu, cambieranu assai in u corsu di a vita di u to zitellu. Di tantu in tantu questi cambiamenti ponu furnisce un segnu chì u vostru zitellu hè stinatu.
Segni di stinzia
Un criaturu chì cunsuma solu u latte maternu ùn pò avè un muvimentu intestinale ogni ghjornu. Spessu, quasi tutti i nutrienti sò assorbiti. Questu hè assai cumuni. In fattu, i zitelli chì piglianu solu u latte maternu ùn diventanu guasi mai stinchi.
I zitelli alimentati cù formula, invece, ponu avè finu à trè o quattru muvimenti intestinali in un ghjornu, o avè un muvimentu intestinale ogni pochi ghjorni.
Eppuru, i mudelli di muvimentu intestinali nurmali in i zitelli sani varienu assai è sò assai influenzati da u tippu di latte, sì i solidi sò stati introdutti, è chì cibi specifici sò cunsumati.
Capisce i possibili segni di stipsi pò aiutà à rilevà un prublema potenziale prima ch'ellu diventi un grande prublema.
Muvimenti intestinali pocu frequenti
U numeru di muvimenti intestinali chì un zitellu hà ogni ghjornu fluctuerà, soprattuttu quandu li introduziate à novi alimenti. Se u vostru figliolu passa più di pochi ghjorni senza un muvimentu intestinale, è dopu hà un sgabellu duru, puderebbenu avè stinimentu.
A stinzia hè definita micca solu da a frequenza di i muvimenti intestinali, ma ancu da a so cuerenza (vale à dì, sò duri).
Straining
Se u vostru figliolu si sforza mentre faci un muvimentu intestinale, questu pò esse un segnu di stinzia. I zitelli custipati producenu spessu sgabelli assai duri, cum'è argilla.
I sgabelli duri ponu esse difficiuli à passà, allora ponu spinghje o sforzassi più di l'abitudine per passà i rifiuti. Puderanu ancu esse esigenti è chiancianu quandu anu un muvimentu intestinale.
Sangue in e feci
Sè vo rimarcate strisce di sangue rossu chjaru nantu à e feci di u to figliolu, hè prubabile un segnu chì u to figliolu spinge assai forte per avè un muvimentu intestinale. Spinghjendu è stinzendu o passendu una feci dura pò causà piccule lacrime intornu à i muri anali, chì ponu esse in sangue in e feci.
Pancia ferma
Una panza tesa puderia esse un segnu di stinzia. U gonfiore è a pressione causate da stinzia ponu fà chì u stomacu di u to figliolu si senti pienu o rigidu.
Ricusendu di manghjà
U vostru criaturu pò sentesi pienu prestu s'ellu hè stinatu. Puderanu ancu ricusà di manghjà per via di u disagiu crescente.
Rimedii per a stipsia di u to zitellu
Se notate segni di stinzia, pudete pruvà parechje strategie per offre u vostru zitellu sollievu. Questi includenu:
Cambia u latte
Se u vostru zitellu hè allattatu, pudete pruvà à adattà a vostra dieta. U vostru criaturu pò esse sensibile à qualcosa chì manghjate, chì puderia causà a stinzia, ancu s'ellu ùn hè micca cumunu.
I criaturi alimentati in buttiglia puderanu prufittà di un altru tipu di formula, almenu finu à chì a stinizza si schiarisca. A sensibilità à certi ingredienti pò causà stinimentu.
Aduprate alimenti solidi
Alcuni alimenti solidi ponu causà stinzia, ma altri ponu ancu migliorallu. Se avete principiatu pocu à nutrisce i vostri alimenti solidi per u zitellu, pruvate à aghjunghje uni pochi di alimenti ricchi di fibre, cume:
- u brocciu
- pere
- prugne
- pesche
- pomi senza pelle
Invece di cereali raffinati o di risu sbuffulatu, offre granelle cotte, cum'è orzu, avena, o quinoa. I pani à granu interu, i crackers è i cereali di crusca aghjunghjenu ancu assai quantità à e feci, chì ponu aiutà à schjarisce a stinzia.
Aduprate cibi purati
Se u vostru zitellu hà più di sei mesi è ùn hà ancu fattu a transizione à l'alimenti solidi, pruvate alcuni di l'alimenti elencati sopra in a so forma purea.
Tenite à mente chì i frutti è e verdure anu una mansa di fibre naturali chì aghjunghjenu ingrossu à e feci di u to figliolu. Certi sò megliu cà altri per aiutà à stimulà un muvimentu intestinale.
Aumenta i fluidi
Una idratazione curretta hè essenziale per i muvimenti intestinali regulari. L'acqua è u latte sò ottimi per mantene u vostru zitellu idratatu.
Per i zitelli di più di 6 mesi, prune occasionale o suchju di pera ponu aiutà à accelerà e cuntrazzioni di u colon di u to figliolu, chì ponu aiutà u vostru zitellu à pruduce un muvimentu intestinale più rapidamente.
Se u suchju hè troppu dolce o piccante per u palatu di u to criaturu, prova à diluvallu in una tazza d'acqua. Parlate cù u vostru duttore prima di dà à u to babbu sottu à 6 mesi qualcosa in più di u latte maternu o di a formula.
Incuraghjite l'eserciziu
U muvimentu accelera a digestione, chì pò aiutà à spustà e cose per u corpu più rapidamente. Se u to figliolu ùn cammina ancu, e biciclette à pedi ponu esse utili.
Massaggio
Massaggi dolci di stomacu è di abdomen inferiore ponu stimulà l'intestini per passà un muvimentu intestinale. Fate parechji massaggi in tuttu u ghjornu, finu à chì u vostru zitellu hà un muvimentu intestinale.
Quandu quelli cambiamenti ùn funzionanu micca
Cambià e cose in a dieta di u to figliolu (o a vostra propria) guasgi sicuramente aiuterà, ma s'ellu ùn, ci sò altre tecniche chì pudete aduprà.
Parechje di queste tecniche pudete fà in casa, ma se ùn avete micca adupratu prima, duvete cunsultà u vostru duttore. Vuleranu offre offerte istruzzioni specifiche.
Queste tecniche includenu:
Suppositoriu di glicerina
Se u vostru criaturu hà prima avutu segni di una lacrima anale (sangue rossu luminosu in u sgabellu) dopu avè passatu un sgabellu duru, un suppositoriu di glicerina pò esse occasionalmente utile per allentà un muvimentu intestinale fora di u corpu.
Queste suppositorie ponu esse acquistate sopra u bancone è aduprate in casa. Seguitate l'istruzzioni nantu à u pacchettu se u vostru zitellu hà più di 2 anni o dumandate à u vostru duttore prima di aduprà se u vostru zitellu hà menu di 2 anni.
Lassativi
Lassativi senza ricetta per i zitelli di più di 6 mesi ponu esse utili quandu altre tecniche ùn funzionanu micca.
I lassativi fatti da un estrattu di maltu-orzu (Maltsupex) o di polvere di psyllium (Metamucil) ponu ammorbidisce e feci di u to figliolu maiò, ma ùn sò micca cunsigliati per i zitelli. Parlate cù u vostru duttore prima di dà un lassativu à un criaturu di menu di 1 annu.
Parlate cù u vostru pediatricu
Sè vo site cunfusu o cuncernatu in ogni puntu, ùn esitate micca à chjamà u pediatricu di u vostru zitellu. In guasi tutti i casi, a stinzia di u to figliolu si schjarisce da sola o cù un trattamentu naturale o dui.
Sì quelle strategie ùn funzionanu micca, dumandà à u vostru duttore cunsiglii o suggerimenti serà utile. U vostru duttore puderà ancu aiutà à vede altri segni è sintomi (cum'è a febbre) chì puderebbenu esse un'indicazione di un prublema più grande chì pò richiede trattamentu medicu.