Migliori rimedii casani per a varicella

Cuntenutu
- 1. Bagnu cù tè d'arnica
- 2. Pomata d'arnica fatta in casa
- 3. Tè di camomilla è di prezzemolo
- 4. Tè di gelsaminu
- 5. Succu d'aranciu è di limonu per a varicella
Alcuni boni rimedii casani per a varicella sò u tè di camomilla è di prezzemolo, oltre à u bagnu cù tè d'arnica o unguentu d'arnica naturale, postu chì aiutanu à luttà contr'à u pruritu è facilitanu a guarigione di a pelle.
Inoltre, pudete ancu piglià suchju d'aranciu cù limonu per rinfurzà u sistema immunitariu, aiutendu u corpu à luttà più rapidamente cù l'infezione da a varicella.
1. Bagnu cù tè d'arnica

U bagnu cù u tè d'arnica hà proprietà antiinflamatorie è antimicrobiche chì eliminanu l'infezioni è l'infiammazione di e vesciche di varicella, allevendu l'inconfortu è i pruriti.
Ingredienti
- 4 cucchiai di foglie d'arnica;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti in una padedda è porte à foglia. Dopu spegne u focu, copre a padella è lasciarla scaldà. Quandu hè caldu, stu tè deve esse adupratu per lavà tuttu u corpu dopu à u bagnu, lascendu a pelle seca da sola senza strufinassi cù l'asciugamanu.
2. Pomata d'arnica fatta in casa

L'unguentu d'arnica fattu in casa per a varicella cuntene proprietà curative è antiinfiammatorie chì facilitanu a guarigione di e ferite cutanee, riducendu i pruriti è prevenendu e macchie di a pelle.
Ingredienti
- 27g di vaselina di petroliu solidu;
- 27g di crema Lanette;
- 60 g di unguentu di basa;
- 6g lanolina;
- 6 ml di tintura d'arnica.
Modu di preparazione
Imbulighjate tutti l'ingredienti assai bè finu à ottene un mischju omogeneu. Pone in un cuntaineru fermu chjusu è applica 2-3 volte à ghjornu nantu à a pelle affettata.
A crema Lanette è unguentu di basa ponu esse acquistati in farmacie cumposte, è servenu da basa per i preparati naturali perchè dà consistenza à i cosmetichi naturali, essendu compatibile cù una larga varietà di piante è sostanze.
3. Tè di camomilla è di prezzemolo

Un bonu rimediu naturale per a varicella hè di piglià tè di camomilla, prezzemolo è sambucu, chì questu tè agisce cum'è anti-allergicu è calmante aiutendu à alleviare naturalmente i sintomi di a varicella, cume prurito.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di camomilla;
- 1 cucchiaia di radice di prezzemolo;
- 1 cucchiaia di fiori di sambucu;
- 3 tazze d'acqua.
Modu di preparazione
Mettite tutti l'ingredienti in una padedda è bollite qualchì minutu. Dopu spegne u focu, copre a padella è lasciarla rinfriscà. Strain and sweeten cun un pocu di meli. Pigliate 3 à 4 tazze di tè durante u ghjornu, trà pranzi.
4. Tè di gelsaminu

Un altru bonu rimediu naturale per a varicella hè di piglià tè di gelsominu, per via di e proprietà calmanti è rilassanti di sta pianta medicinale.
Ingredienti
- 2 cucchiai di fiori di gelsaminu;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Mettite u gesuminu in l'acqua è portate à foglia. Quandu l'acqua ghjunghje à ebullizione, spegne, copre, lascia riposà per 10 minuti, stende è beie circa 2 à 3 tazze di tè à ghjornu.
In più di sti rimedii naturali per a varicella, hè impurtante taglià bè e unghie per ùn aggravà e lesioni di a pelle è piglià circa 2 o 3 bagni à ghjornu cù acqua fredda, senza strufinassi a pelle.
5. Succu d'aranciu è di limonu per a varicella

U suchju d'aranciu è di limonu hè riccu in vitamina C chì aiuta à rinfurzà u sistema immune, aiutendu u corpu à luttà contr'à u virus di a varicella.
Ingredienti
- 3 aranci di lime;
- 1 limonu;
- 1/2 vetru d'acqua.
Modu di preparazione
Stringhje u fruttu da u so suchju è poi aghjunghje l'acqua, zuccherendu cù u mele à u gustu. Bei 2 volte à ghjornu subitu dopu a preparazione è trà i pasti.
Tuttavia, stu suchju hè contraindicatu per quelli chì anu ferite di varicella in a bocca. In questu casu, un ottimu rimediu casanu per a varicella in gola hè u suchju fattu cù 1 carota è 1 barbabietola, in a centrifuga.