Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 11 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2025
Anonim
SETTIMANE DI SCARICO - Programmazione Allenamento Mensile
Video: SETTIMANE DI SCARICO - Programmazione Allenamento Mensile

Cuntenutu

U mal di gola hè un sintomu relativamente cumunu chì pò cumparisce senza ragione apparente, ma chì hè spessu legatu à u sviluppu di un raffreddore o di una influenza.

Mentre hè assai impurtante di ripusà è di mantene una idratazione curretta, ci sò ancu alcuni rimedii fatti in casa è tutti naturali chì ponu esse aduprati per alleviare l'inconfortu, in particulare in casi più miti.

Tuttavia, se u mal di gola ùn migliora micca cù questi rimedi casalinghi o se hè assai intensu, dura più di 1 settimana o impedisce à a persona di manghjà, hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale per valutà a necessità di inizià u trattamentu cù medicinali, cum'è antiinflamatorii, analgésichi è ancu antibiotici, se ci hè una infezzjoni in a gola. Vede e cause principali di u mal di gola è cosa fà in ogni casu.

1. Tè di menta

U tè à a menta hè un rimediu naturale pupularmente adupratu per trattà i raffreddori è l'influenza, soprattuttu perchè hè capace di alleviare u mal di gola. Sicondu alcuni studii scientifichi, sta pianta cuntene una bona cuncintrazione di mentolu, un tipu di sustanza chì aiuta à fà u mucus più fluidu è à calmà una gola irritata.


Inoltre, u tè à a menta hà ancu proprietà antiinflamatorie, antivirali è antibatteriche chì aiutanu à curà u mal di gola più rapidamente.

Ingredienti

  • 1 pedunculu di menta;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite e foglie di 1 ceppu di menta à l'acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie quandu hè caldu. Stu tè pò esse ingeritu 2 à 3 volte à ghjornu.

2. Gargare di limone

U limone hè un ingrediente assai cumunu in a preparazione di rimedii casani per trattà l'inconfortu di a gola, i raffreddori è l'influenza. Questu accade per via di a so cumpusizione in vitamina C è antioxidanti, chì li dà una forte azzione antiinfiammatoria.

Cusì, gargarismu cù acqua di limonu cuncintrata pò aiutà à riduce u cunfortu di u mal di gola.


Ingredienti

  • ½ tazza d'acqua calda;
  • 1 limonu.

Modu di preparazione

Imbulighjate u suchju di limonu in ½ tazza d'acqua calda è dopu gargarle. Questa gargara pò esse fatta finu à 3 volte à ghjornu.

3. Tè di camomilla cù u mele

U tè di camomilla cù u meli hè un mischju assai efficace contr'à u mal di gola, postu chì in più di u mele aiutendu à idratà i tessuti irritati, a camomilla hà una forte azzione antiinfiammatoria è astringente chì aiuta à calmà u mal di gola.

Inoltre, alcune investigazioni parenu ancu indicà chì a camomilla pò stimulà u sistema immunitariu, aiutendu à luttà contr'à u raffreddore è l'influenza.

Ingredienti

  • 1 cucchiaina di fiori secchi di camomilla;
  • 1 cucharadita di meli;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Modu di preparazione


Pone i fiori di camomile in a tazza d'acqua bullente, copre è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Infine, aghjunghjite a cucchiaia di meli, filtrate è beie caldu, 2 à 3 volte à ghjornu.

In u casu di i zitelli di menu di 2 anni, solu u tè di camomilla senza meli deve esse offertu, chì u cunsumu di mele in i primi anni di vita pò causà una seria infezzione intestinale, cunnisciuta cum'è botulismu. Capite megliu u risicu di dà u mele à u zitellu.

4. Gargare l'acqua calda cù u sali

Questu hè un altru di i rimedi casalinghi più populari per u trattamentu di u mal di gola, ma chì, in realtà, hà un effettu veloce è forte contr'à u dolore. St’effettu hè duvutu à a presenza di sale chì aiuta à scioglie u mucus è e secrezioni chì ponu esse in a gola pruvucendu u cunfortu, in più d’avè un effettu antibattericu, chì elimina i batteri pussibuli chì cuntribuiscenu à u mal di gola.

Ingredienti

  • 1 vetru d'acqua calda;
  • 1 cucchiaiata di sale.

Modu di preparazione

Imbulighjate l'ingredienti finu à chì u sale si dissolvi cumpletamente in l'acqua. Dopu fate gargare cù u mischju sempre caldu è ripetite da 3 à 4 volte à ghjornu, o secondu e necessità.

5. Cioccolatu cù menta

Amparate cumu gode di sti ingredienti è amparate altre ricette naturali in stu video da nutrizionista Tatiana Zanin:

6. Tè di zenzeru

A radice di zenzeru hè un putente antiinfiammatore naturale chì pò esse adupratu per alleviare u dolore da vari prublemi infiammatori, cumprendu u mal di gola. U Ginger hà cumposti bioattivi, cum'è u gingerol è u shogaol, chì riducenu l'infiammazione è eliminanu i microorganismi chì ponu causà infezioni è peghju u dolore.

Ingredienti

  • 1 cm di radice di zenzeru;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Sbuchjate a radica di zenzeru è fà picculi tagli. Allora aghjunghje u zenzeru à l'acqua bollente, copre è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Infine, stende è beie mentre hè sempre caldu. Pigliate stu tè 3 volte à ghjornu.

7. Succu di pompelmu

Un altru bonu rimediu casanu per u mal di gola hè u suchju di pompelmu, chì hè riccu in vitamina C è agisce cum'è antiinfiammatorio, riducendu cusì u disagiu di u mal di gola, è ancu altri sintomi tipici di u raffreddore è di l'influenza.

Ingredienti

  • 3 pompelmi

Modu di preparazione

Lavate i pompelmi, tagliate à a mità, cacciate e sementi di pompelmo è pigliate i frutti à una centrifuga à grande velocità. U suchju fattu cusì hè più cremosu è hà più nutrienti. Bei u suchju di pompelmu almenu 3 volte à ghjornu.

Stu suchju ùn deve esse adupratu quandu si piglia una medicina, perchè pò interferisce cù u so funziunamentu, annullendu l'effettu. Cusì, hè sempre megliu d'infurmà u duttore per sapè s'ellu hè pussibule di beie suchju di pompelmo mentre si piglia altre medicazione.

A Più Lettura

Sintomi di fibromialgia

Sintomi di fibromialgia

Chì hè a fibromialgia?A fibromialgia hè un di ordine cronicu è i intomi ponu cera è diminui ce per lunghi periodi di tempu. Cum'è cù a ai altri di ordini di u d...
Ulceru corneale

Ulceru corneale

In fronte di l'ochju ci hè un tratu chjaru di ti utu chjamatu córnea. A córnea hè cum'è una fine tra chì la cia entre a luce à l'ochju. E lacrime difende...