Opinione: I medichi ùn ponu ignurà a sofferenza umana à a fruntiera sud
Cuntenutu
- A prestazione di assistenza sanitaria di qualità inferiore à l'immigranti detenuti longu à a fruntiera US-Messicu - {textend} o ùn furnisce nisuna cura - {textend} hè una violazione fundamentale di i diritti umani.
- Ignorà sta crisa hè di perde di vista i valori umanitarii è a decenza chì custituiscenu u core di l'esperienza americana.
L'assistenza sanitaria hè un dirittu umanu di basa, è l'attu di furnisce assistenza - {textend} particularmente à i più vulnerabili - {textend} hè un obbligu eticu micca solu di i medichi, ma di una sucietà civile.
A prestazione di assistenza sanitaria di qualità inferiore à l'immigranti detenuti longu à a fruntiera US-Messicu - {textend} o ùn furnisce nisuna cura - {textend} hè una violazione fundamentale di i diritti umani. Fà cusì in parte di una strategia più larga per dissuadisce a migrazione micca autorizata attraversa e fruntiere murali è ancu i standard legali è abbassa a nostra situazione in u mondu. Deve piantà.
Cù tantu sviluppu in u nostru paese è in u nostru mondu, si capisce chì l'attenzione di a ghjente sia deviata da a crisa chì si svolge longu à a nostra fruntiera meridionale. Ma cum'è i medichi di a nazione si riuniscenu in San Diego sta settimana per discute è dibattite a pulitica sanitaria di i Stati Uniti, simu custretti - {textend} una volta di più - {textend} di chjamà l'attenzione nantu à u trattamentu inumanu continuu è a sofferenza di i detenuti immigrati da e mani di i nostri guvernu federale, è ancu e più ampie implicazioni chì ste pulitiche anu per noi tutti.
A prestazione di assistenza sanitaria di qualità inferiore à l'immigranti detenuti longu à a fruntiera US-Messicu - {textend} o ùn furnisce nisuna cura - {textend} hè una violazione fundamentale di i diritti umani.
Credu, è a nostra vasta comunità di medici crede, chì a nostra nazione ùn pò micca dà u spinu à millaie di zitelli è famiglie chì e so vite sò state sfasciate da l'approcciu draconicu di u nostru guvernu à l'immigrazione; questu avrà impatti negativi nantu à a salute fisica è mentale per e generazioni à vene. Ignorà sta crisa hè di perde di vista i valori umanitarii è a decenza chì custituiscenu u core di l'esperienza americana.
Stemu esprimendu queste preoccupazioni micca solu per nome di i detenuti, ma ancu tenendu in mente a nostra sucietà piena. Per esempiu, a pulitica dichjarata di Customs and Border Protection (CBP) di i Stati Uniti per trattene u vaccinu contra l'influenza da l'immigranti custoditi hà implicazioni al di là di e strutture di detenzione aumentendu a probabilità di focolai di influenza fora di i so muri.
Senza accessu à vaccini dispunibuli dispunibuli, e cundizioni in e quali i detenuti sò detenuti in California di u Sud è in altrò ponenu un risicu aumentatu di infezioni respiratorie cum'è l'influenza, micca solu per i detenuti, ma per u persunale di e strutture, e so famiglie, è a cumunità più larga.
Ignorà sta crisa hè di perde di vista i valori umanitarii è a decenza chì custituiscenu u core di l'esperienza americana.
I medichi ùn sò micca stati zitti nantu à sta questione. À fiancu à altri gruppi di medici chì anu amplificatu a so voce contr'à l'inghjustizie, l'Associazione Medica Americana hà ancu disprezzatu e pessime cundizioni di vita, a mancanza di prestazione di assistenza sanitaria, è e politiche di separazione di e famiglie chì anu messu in periculu a salute è a sicurezza di l'omi, di e donne, è i zitelli in e strutture detenute.
Avemu urganizatu u Dipartimentu di a Sicurezza Naziunale è l'agenze ch'ellu dirige - {textend} in particulare CBP è US Immigration and Customs Enforcement - {textend} per assicurà chì tutti quelli detenuti sottu a so autorità ricevenu un screening medicale è mentale adattatu da fornitori qualificati. Avemu pressatu i dirigenti in u Cungressu, u Dipartimentu di a Salute è i Servizii Umani, u Dipartimentu di a Ghjustizia, è altri per invertire queste politiche inumane.
Avemu unitu à altre principali organizzazioni sanitarie naziunali per chjamà audizioni di sorveglianza per attirà più attenzione sia nantu à l'implicazione immediata sia à longu andà di queste pratiche per a salute. Avemu invitatu l'amministrazione à permette à i richiedenti asiliu è à i so figlioli di riceve u livellu più basicu di cure medicamente adatte, cumprese e vaccinazioni, in un modu rispettosu di a so cultura è di u so paese d'origine.
Certi dicenu chì e cundizioni in i quali l'immigranti sò stati tenuti - {textend} toilette aperte, illuminazione 24 ore su 24, cibo è acqua insufficienti, temperature estreme, sovraffollamentu, micca accessu à l'igiene di basa, ecc. - {textend} sò destinati à cunvince i detenuti à abbandunà e so richieste d'asilu è cunvince l'altri à ùn entreprende u prucessu. Dopu tuttu, dissuadisce l'immigranti era unu di i motivi citati da i funzionari di l'amministrazione per promulgà a politica di separazione di a famiglia in 2018.
Ma e ricerche publicate in a Stanford Law Review è in altrò suggerenu "a detenzione cum'è dissuasione hè improbabile di operà in u modu chì alcuni decisori politichi puderianu aspettà o desiderà". E ancu se questa era una strategia efficace, ùn ci hè un prezzu di sofferenza umana chì a nostra nazione ùn sia disposta à pagà per ghjunghje à questu scopu?
In qualità di duttori, simu profondamente impegnati à assicurà a salute è u benessere di tutte l'individui, indipendentemente da u so statutu di cittadinanza. Semu ligati da u stessu Codice Eticu chì guida a nostra prufessione per furnisce cura à tutti quelli chì ne anu bisognu.
Invitemu fermamente a Casa Bianca è u Cungressu di travaglià cù a casa di a medicina è l'avucati di i medici per finisce queste politiche d'immigrazione dannose è di priorità una salute emotiva è fisica sana per i zitelli è e famiglie durante u prucessu d'immigrazione.
Patrice A. Harris, MD, MA, hè psichiatra è u 174esimu presidente di l'Associazione Medica Americana. Pudete amparà di più nantu à u Duttore Harris leghjendu a so biografia cumpleta quì.