Rimedi casani per a fibromialgia
Cuntenutu
Un eccellente rimediu casanu per a fibromialgia hè u suchju di kale cù l'aranciu è u tè di l'erba di San Giovanni, postu chì tramindui anu pruprietà chì aiutanu à alleviare u dolore è l'inconfortu causati da sta malattia.
A fibromialgia hè una malattia cronica chì provoca dolore in varie parti di u corpu è ùn hà cure. Tuttavia, ci sò parechji trattamenti chì permettenu di allevà i sintomi, cume a fisioterapia, l'usu di medicinali prescritti da u duttore è alcune terapie alternative. Capite ciò chì hè a fibromialgia è cumu si tratta.
Questi rimedii casani ponu esse aduprati in cunjunzione cù e terapie prescritte da u duttore per alleviare i sintomi causati da fibromialgia.
1. Tè di l'erba di San Ghjuvanni
U Ginkgo biloba hè una pianta medicinali cinese, ricca in flavonoidi è terpenoidi, chì li danu proprietà antiinflamatorie è antioxidanti. Inoltre, sta pianta hà numerosi benefici, cume migliorà a concentrazione, prevenendu a perdita di memoria è luttendu contr'à l'ansietà è a depressione, chì hè una di e cause principali di a fibromialgia.
Ingredienti
- 5 foglie secche o 1 cucchiaia di polvere secca di gingko biloba;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Imbulighjate tutti l'ingredienti è lasciate riposà per 5 à 10 minuti, filtrate è pigliate 4 volte à ghjornu.
Gingko biloba pò ancu esse presu cum'è supplementu, in una dose di 2 capsule à u ghjornu o cum'è indicatu da u duttore.
4. Pebre Cayenne
U pimentu Cayenne cuntene capsaicina, è ancu pepe è chilli. Sta sustanza, secondu alcuni studii scentifichi, aiuta à liberà a serotonina, chì hè direttamente ligata à a percezione di u dolore, purtendu à a so diminuzione. Per questa ragione, aghjunghje un pizzicu di pepe di cayenne à i suchji, frullati, acqua è pasti, pò aiutà à alleviare u dolore, è ancu aghjunghje pepe per alimentà a stagione.
Inoltre, hè ancu pussibule di cumprà crema di capsaicina in farmarii, per alleviare u dolore musculare, chì pò esse applicatu à a pelle 3 o 4 volte à ghjornu.
5. Tè turmericu
A curcuma hè una radice ricca in antiossidanti, chì u principale cumpostu attivu hè a curcumina, cù effetti antiinflamatori chì ponu aiutà à riduce u dolore causatu da a fibromialgia. Amparate nantu à altri benefici di a curcuma.
Ingredienti
- 1 cucchiaina di polvere di curcuma;
- 150 mL d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite a polvere di curcuma in l'acqua bollente è lasciate riposà per circa 10 à 15 minuti. Poi lasciarla rinfriscà è, una volta calda, beie sin'à 3 tazze à ghjornu trà pasti.
Vede ancu u video seguente cun esercizii è cunsiglii per migliurà a vostra qualità di vita: