3 rimedii casani per u gasu in u stomacu
Cuntenutu
Un ottimu rimediu casanu per allentà i gasi di u stomacu è luttà contr'à u gonfiore addominale hè di piglià picculi sorsi di tè di camomilla cun finocchiu, tè di mirtilli o tè di zenzeru chì ste piante medicinali anu proprietà antispasmodiche è calmanti chì diminuiscenu l'irritazione di u sistema digestivu, riducendu naturalmente i gasi.
U stomacu è i gasi intestinali ponu accade per via di l'ingestione d'aria durante i pranzi, soprattuttu quandu manghjate troppu prestu o per via di ingolle aria quandu si parla. Un'altra ragione chì pò causà disconfort, è a necessità di burpà in permanenza, hè l'ingestione di pasti assai grassi chì stanu più longu in u stomacu per esse digeriti.
1. Tè di camomilla è di finocchiu
Ingredienti
- 2 cucchiaini di camomilla
- 1 cucchiaia di finocchiu
- 3 tazze d'acqua - circa 600 ml
Modu di preparazione
Purtate l'acqua à foglia è dopu a ferita aghjunghje l'erbe. Coperta, lasciate scaldà, colate è beie stu tè tutta a ghjurnata. Pò esse più comodu di piglià picculi sorsi di stu tè, senza addulcelu, perchè u zuccheru è u melu fermentanu è aggravanu i gasi.
2. Tè di foglia di bayu
Ingredienti
- 2 foglie di loure tritate
- 1 tazza d'acqua - circa 180 ml
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti in una piccula casserola è portate à ebullizione. Dopu avè bollitu, spinghje u focu, copre a padella è lasciarla scaldà, poi filtrà. Pigliate stu tè in picculi sorsi, senza zuccherà.
3. Tè di zenzeru
Ingredienti
- 1 cm di radice di zenzeru
- 1 vetru d'acqua
Modu di preparazione
Pone l'ingredienti in a padedda è bollite per circa 5 minuti, dopu avè cuminciatu à bollire. Pudete aghjunghje una mità di limonu spremutu quandu hè prontu è piglialu quandu hè caldu.
Per un effettu più veloce hè cunsigliatu di ùn manghjà finu à chì a sensazione di gasi intrappulati sia stata eliminata, è camminà per circa 20 à 30 minuti hè ancu cunsigliatu perchè facilita l'eliminazione di i gasi. Piglià picculi sorsi d'acqua frizzante è qualchì goccia di limone pò ancu esse utile per eliminà i gasi di u stomacu, perchè u gasu in l'acqua aumenterà a necessità di eliminà i gasi intrappulati in u stomacu.
Ma per impedisce chì stu fastidiu riprisentessi, hè impurtante seguità alcune raccomandazioni, cume manghjà pianu, evitendu chewing gum è evitendu cibi chì causanu gasu, cume fagioli neri crudi, cavulu crudu, lenticchie è cavolfiore.
Fighjate u video seguente è amparate più nantu à ciò chì si deve fà per eliminà i gasi: