5 rimedii casani per a gripe di u criaturu
Cuntenutu
I sintomi di l'influenza in u zitellu ponu esse cummattuti cù alcuni rimedii casani chì ponu esse indicati da u pediatre secondu l'età di u zitellu. Una opzione hè u suchju d'aranciu cù l'acerola, chì hè riccu in vitamina C, aiutendu à rinfurzà u sistema immunitariu è à luttà contr'à l'influenza in modu più efficace.
In u casu di i neonati, hè impurtante d'investisce in allattamentu, perchè u latte maternu hè capace di furnisce nutrienti è cellule di difesa per u zitellu, in più di mantene lu idratatu.
Hè impurtante chì prima di inizià l'usu di qualsiasi rimediu casanu, u pediatra sia cunsultatu, chì in questu modu hè pussibile garantisce chì l'usu sia sicuru è abbia benefici per u zitellu.
1. Allattamentu
U tè di cipolla hà proprietà dilatanti è espettoranti, aiutendu à alleviare a tosse è a congestione di e vie aeree, prumove u miglioramentu di u zitellu.
Ingredienti
- Buccia bruna di 1 cipolla grossa;
- 1 tazza d'acqua.
Modu di preparazione
Pone a pelle di cipolla in l'acqua è porte à foglia. Dopu avè bollitu, ceppu, lasciate scaldà è dà à u zitellu un tè di cipolla finu à chì i sintomi di l'influenza sianu allevati.
5. Mint lecca
U leccatu di menta pò esse indicatu per i zitelli di più di 1 annu è aiuta à alleviare a tosse è u malessere generale, in più di riduce a furmazione di mucus in e vie aeree.
Ingredienti
- 10 foglie di menta;
- 1 litru d'acqua;
- 1/2 cullera (di dessert) di zuccheru.
Modu di preparazione
Mettite e foglie di menta in l'acqua bollente è lasciate circa 5 minuti. Allora strain, trasfiriu in un altru pane, aghjunghje u zuccheru, mischjà è porte à foglia. Dopu lasciate calore è date à u zitellu.
Altre raccomandazioni
Hè impurtante chì i rimedii casani sò raccomandati è aduprati secondu a guida di u pediatra, chì hè cusì pussibule di assicurà chì i rimedii sianu sicuri. Inoltre, hè impurtante di mantene u zitellu bè idratatu, chì in questu modu hè pussibule di prumove un miglioramentu più veloce di i sintomi, è si raccomanda di incuraghjà l'allattamentu o di dà acqua è succhi à u zitellu, in u casu di i zitelli da 6 anni mesi.
Inoltre, ancu se u mele hè un alimentu chì pò aiutà à migliurà u funziunamentu di u sistema immunitariu è allevia i sintomi di l'influenza, u so cunsumu ùn hè micca cunsigliatu per dà u mele à i zitelli di menu di 2 anni per via di u risicu aumentatu di sviluppà infezioni causate da tossine produtte. da i batteri Clostridium botulinum, chì hè carattarizatu da una infezzione intestinale severa. Amparate più nantu à i risichi di u meli per i zitelli.
Un altru modu per aiutà à allevà i sintomi di l'influenza in u zitellu hè lascendu l'ambiente un pocu più umidu, perciò hè pussibule favurisce u muvimentu di e cilie presenti in u rivestimentu di u nasu, favurendu l'eliminazione di e secrezioni.