10 rimedii casani per una cattiva digestione

Cuntenutu
- 1. Tè di menta
- 2. Tè di mirtillo
- 3. Tè Veronica
- 4. Tè di finocchiu
- 5. Succu di mela
- 6. Tè calamu
- 7. Succu d'ananas cù papaia
- 8. Succu di limonu
- 9. Tè di limone erba
- 10. Tè turmericu
Alcuni di i migliori rimedi casani per una digestione povera sò i tè di menta, mirtilli è veronica, ma i suchji di limone è di mela ponu ancu esse assai utili perchè rendenu a digestione più faciule è allevanu u disagiu.
Inoltre, piglià carbone pò aiutà u corpu à sbarrazzassi di i gasi è di e tossine accumulate, è pò esse una bona suluzione per quelli chì soffrenu ancu di burping costanti è ventri gonfii.
Dunque, alcuni grandi tè per luttà contr'à a cattiva digestione sò:
1. Tè di menta

U tè à a menta agisce cum'è stimulante gastricu naturale, chì aiuta à riduce a sensazione di un stomacu pienu è allevia i sintomi di cattiva digestione.
Ingredienti
- 1 cucharadita di foglie di menta secca o fresca;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite a menta in una tazza d'acqua bullente è lasciate riposà per 5 minuti, filtrate è beie dopu.
2. Tè di mirtillo

U tè Boldo stimula u sistema digestivu è hà pruprietà chì aiutanu à disintossicà u corpu, dendu alleviamentu da a cattiva digestione è da i prublemi intestinali.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di foglie di mirtilli;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Mettite e foglie di mirtilli in una pignatta cù 1 litru d'acqua, è lasciate bolle per uni pochi di minuti, dopu avè rinfriscatu, filtratu è bevutu.
Se a cattiva digestione hè frequente, si consiglia di cunsumà u tè prima è dopu à i pasti.
3. Tè Veronica

U tè Veronica hà proprietà digestive chì aiutanu a digestione, in più di riduce u disagiu causatu da l'alimentu in u stomacu.
Ingredienti
- 500 ml d'acqua;
- 15 grammi di foglie di veronica.
Modu di preparazione
Mettite l'ingredienti à ebullizione per 10 minuti in una padella. Coperta è lasciate rinfriscà, poi filtrate. Duvete beie una tazza prima di i vostri pasti principali è finu à 3 à 4 tazze à ghjornu.
4. Tè di finocchiu

E pruprietà di u tè di finocchiu aiutanu à luttà contr'à a cattiva digestione, perchè riducenu a produzzione di gasi stomacu chì causanu a sensazione di disconfort.
Ingredienti
- 1 cucchiaina di semi di finocchiu;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite e sementi in a tazza d'acqua bullente è aspettate uni pochi di minuti. Quandu hè caldu, strain è beie dopu.
5. Succu di mela

Un altru bonu rimediu casanu per a digestione lenta è i gasi hè di beie u suchju di mela preparatu cù acqua frizzante, postu chì a mela hà una sustanza chjamata pectina, chì in cuntattu cù l'acqua forma una specie di gelu intornu à u stomacu, allevendu cusì u disagiu. Di cattiva digestione.
Ingredienti
- 2 mele;
- 50 ml d'acqua frizzante.
Modu di preparazione
Battite 2 mele in u frullatore, senza aghjunghje acqua, poi filtrate è mischiate i 50 ml d'acqua frizzante.
Stu suchju hè assai efficace per aiutà a digestione, in particulare di cibi ricchi di grassu o piccanti. Tuttavia, se i sintomi di una digestione scarsa sò frequenti, si consiglia di cunsultà un gastroenterologu per verificà a salute di u sistema digestivu.
6. Tè calamu

U calamu hè una pianta medicinale assai indicata per i casi di cattiva digestione, eruttazione, flatulenza, perdita di appetitu è sensazione di gonfiore in u stomacu, per via di a so azzione calmante è digestiva.
Ingredienti
- 2 cucchiai di tè di calamu;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Metti i 2 cucchiai di calamu in una padedda cun 1 litru d'acqua, è lasciai nantu à u focu finu à chì l'acqua bollisce, dopu quellu tempu, cacciate da u focu è lasciate riposà cupertu per 10 minuti. Strain è hè prontu per esse cunsumatu.
7. Succu d'ananas cù papaia

U suchju d'ananas cù a papaia hè un bon rimediu casanu per una cattiva digestione perchè sti frutti anu pruprietà chì facilitanu a digestione. Ananas per esse riccu in bromelina, un enzima chì migliora u funziunamentu di u sistema digestivu, è papaia, per avè una sustanza chjamata papaina, chì stimula i muvimenti intestinali, facilitendu l'espulsione di e feci.
Ingredienti
- 3 fette d'ananas;
- 2 fette di papaia;
- 1 vetru d'acqua;
- 1 cullera di levitu di biera.
Modu di preparazione
Mettite tutti l'ingredienti in un frullatore è batte finu à chì si formi un mischju omogeneu, filtrate è beie subitu dopu.
8. Succu di limonu

U suchju di limone pò esse adupratu cum'è rimediu casanu per una cattiva digestione, perchè agisce cum'è un detergente delicatu per u stomacu è l'intestinu, diminuendu u disagiu gastricu.
Ingredienti
- Meza limone;
- 200 ml d'acqua;
- Mezza cucchiaia di meli.
Modu di preparazione
Aghjunghjite tutti l'ingredienti in un frullatore è mischjà bè, dopu à sta prucedura u suchju hè prontu per esse betu.
Per cumbattà l'indigestione hè ancu impurtante masticà bè i vostri alimenti, micca manghjà troppu prestu o beie troppu liquidi durante i pasti.
9. Tè di limone erba

A pruprietà antispasmodica di a citronella impedisce e cuntrazzioni di u stomacu, chì aggravanu a cattiva digestione, in più di avè una funzione calmante è analgésica, chì pò alleviare u disagiu in pochi minuti.
Ingredienti
- 1 cucharadita di foglie di citronella tagliata;
- 1 tazza d'acqua.
Modu di preparazione
Pone l'ingredienti in una padedda è bollite qualchì minutu. Tandu duverebbe filtrà è beie u tè subitu dopu a so preparazione, senza aghjunghje zuccheru.
Hè cunsigliatu di piglià piccule quantità di stu tè ogni 15 o 20 minuti, evitendu u cunsumu di qualsiasi altru alimentu finu à chì i sintomi di cattiva digestione sò spariti.
U tè à u limone ùn si deve piglià durante a gravidanza perchè pò dannà u zitellu. Un bonu rimediu casanu per una cattiva digestione in gravidanza hè di manghjà una mela o una pera, ùn ci sò micca contraindicazioni per questi frutti.
10. Tè turmericu

A curcuma hè una stoma, chì favurisce a digestione gastrica è un grande stimulante di e funzioni digestive intestinali è dunque pò aiutà à riduce i sintomi di una cattiva digestione.
Ingredienti
- 1,5 g di curcuma;
- 150ml d'acqua.
Modu di preparazione
A curcuma deve esse purtata à u focu per bollire cù l'acqua, chì hè per questu prucessu chjamatu decoczione chì e so proprietà medicinali sò estratti. Dopu esse bollitu, u tè deve esse filtratu è cunsumatu 2 à 3 volte à ghjornu.