Sarah Jessica Parker Narrò una Bella PSA Circa a Salute Mentale Durante COVID-19
Cuntenutu
Se l'isolamentu durante a pandemia di coronavirus (COVID-19) vi hà purtatu à luttà cù a vostra salute mentale, Sarah Jessica Parker vole chì sapete chì ùn site micca solu.
In un novu PSA nantu à a salute mentale intitulatu Dentru è fora, SJP presta a so voce cum'è narratore. Creatu in cullaburazione cù l'Alianza Naziunale per a Malattia Mentale (NAMI) di New York City è u New York City Ballet, u filmu di cinque minuti esplora i prublemi di salute mentale chì tanti stanu sperimentendu avà per via di a pandemia glubale. (Related: Cumu trattà l'Ansietà di a Salute Durante COVID-19, è Al di là)
Di sicuru, Parker ùn hè micca straneru à u travagliu di voce; hà narratu famosu tutte e sei stagioni di u so spettaculu di successu, U sessu è a cità. Tuttavia, u so ultimu prughjettu, chì hà debuttatu u 10 di Settembre per a Ghjurnata Mundiale di Prevenzione di u Suicidiu, mette in risaltu i sentimenti d'isolamentu è di sulitudine chì sò emersi durante a pandemia. (Eccu alcuni consiglii per trattà a solitudine se site autoisolatu avà.)
Situatu nantu à a narrazione cunfortante di Parker è una partitura musicale cummuvente, u cortu filmu mostra parechje persone sfarente chì passanu per i muvimenti di a vita in quarantena. Certi sò solenni nantu à u lettu, prufondi in penseri, o fighjenu in u bagliore di un smartphone in pienu notte. Altri facenu capelli glam è maquillaje, pruvate novi prughjetti di panificazione, o pubblicanu video di ballu in linea.
"Pare chì tutti fanu di più cà voi - aduprendu u so tempu libaru per avanzà quandu si trova abbastanza duru solu per esce da u lettu", narra SJP. "Avete a vostra salute, a vostra casa, ma qualcunu vicinu à voi seria bellu. (Relativu: Perchè hè bè di gode di a quarantena à volte - è cumu piantà di sentenu culpèvule per questu)
In una intervista cù Divertimentu settimanale, Parker hà dettu chì spera chì u PSA pò aiutà à facilità e cunversazioni tantu necessarie nantu à a salute mentale avà. "Ùn sò micca un espertu di salute mentale ma sò cuntenta chì i cineasti s'associanu cù NAMI", hà dettu. "Sò straordinariu. Cambianu a vita è piglianu cura di innumerevoli persone. E mi sentu cum'è più è più persone sparte e so storie ".
Parlendu di più nantu à u PSA, Parker hà dettu ch'ella sente chì ci hè una disconnessione trà i modi in cui a ghjente discute e malatie fisiche è mentali - qualcosa chì spera. Dentru & Fora pò aiutà à cambià.
"Parlemu di malatie in questu paese, è sustenemu da u vuluntariu, è corremu per u cancheru. Pensu chì a salute mentale sia una malattia chì, da parechji anni, ùn pensemu micca di listessa manera", hà dettu Parker EW. "Dunque mi sentu cunsulatu è assai eccitatu chì ne parlemu più apertamente. Parlemu di più. Ùn ci hè micca una persona chì cunnosca chì ùn sia affettata da malatie mentali, sia per mezu di un membru di a famiglia sia per mezu di un amicu caru o un omu amatu. Quantu più persone sò valenti per sparte a so storia, u megliu simu tutti ". (Relativu: Bebe Rexha hà assuciatu cù un espertu di salute mentale per offre cunsiglii annantu à l'ansietà di Coronavirus)
Ancu se e circustanze di ogni persona sò diverse, Dentru è fora hè un ricordu chì quantunque fate o sintite durante a pandemia, fate bè - è pudete ringrazià vi per aver curatu, bè, tù subitu subitu.
"Quandu u ghjornu s'avvicina, è vi batte per tutti l'eroi, ùn vi scurdate chì ci hè una altra persona chì duvete ringrazià", narra SJP à a fine di u PSA. "Quellu chì hè statu quì tuttu u tempu. Quellu chì hè più forte di ciò ch'elli sapianu. Quellu chì hè cresciutu per u dulore è a pazzia. Tù. Dunque lasciami esse u primu à dilla: Vi ringraziu per fà mi sentu bè bè solu ".