Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 18 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Contrastare la CISTITE senza antibiotici. Sintomi, cause e rimedi naturali.
Video: Contrastare la CISTITE senza antibiotici. Sintomi, cause e rimedi naturali.

Cuntenutu

Per aiutà à luttà contr'à a malaria è à allevà i sintomi cagiunati da sta malatia, ponu esse aduprati tes fatti da piante cum'è l'agliu, a rue, u mirtillo è l'eucaliptu.

A malaria hè causata da u morsu di a zanzara femina Anopheles, è provoca sintomi cum'è mal di testa, vomitu è ​​febbre alta, è quandu ùn hè micca trattatu currettamente, pò causà complicazioni cum'è crisi è morte. Vede cumu si trasmette sta malatia quì.

Vede chì erbe medicinali sò più adatte è cumu aduprà per trattà ogni sintomu.

Tè d'agliu o buccia d'angico

Per rinfurzà u sistema immune

L'agliu Angico è i tesori di buccia ponu esse aduprati per rinfurzà u sistema immunitariu è aiutà à luttà contr'à u parassita chì causa a malaria.

Per appruntà, mette 1 dente d'agliu o 1 cucchiaina di buccia angica in 200 ml d'acqua bollente, lascendu u mischju à focu pianu per 5 à 10 minuti. Duvete beie circa 2 tazze à ghjornu.


Per prutege u fegatu

U parassita di a malaria si stalla è si riproduce in u fegatu, pruvucendu a morte di e cellule di quellu organu, è per aiutà à mantene a salute di questu organu, i tè di rue, mirtillo, capim-santo, eucaliptu, corteccia o foglia ponu esse aduprati. o tè à a scopa.

Per preparà sti tè, aghjunghje 1 cucchiaina di foglie o di corteccia di a pianta in 200 ml d'acqua bollente, poi spegne u focu è lascia ripusà u mischju per 10 minuti. Duvete beie 2 à 3 tazze à ghjornu.

Per calà a frebba

Bere tè capim santo, macela o tè di sambucu aiuta à calà a frebba perchè sò antiinflamatori è prumove u sudore, abbassendu naturalmente a temperatura, è devenu esse presu ogni 6 ore.

Questi tè sò fatti mettendu 1 cucchiaina di pianta in una tazza d'acqua bollente, lasciandola riposà per 10 minuti prima di stende è beie. Vede più pruprietà di macela quì.

Eucaliptu

Per alleviare u mal di testa

Tè di camomilla è boldo aiutanu à alleviare i mal di testa perchè sò antiinflamatori è rilassanti chì miglioranu a circolazione è diminuiscenu a pressione nantu à a testa, riducendu u dolore.


L'infuzione hè fatta in a proporzione di 1 cucchiau di a pianta per ogni tazza d'acqua bollente, è deve esse bevuta almenu 2 volte à ghjornu.

Per cumbattà a nausea è u vomitu

Ginger funziona migliorendu a digestione è rilassendu u trattu intestinale, chì riduce a nausea è a voglia di vomitu. Per preparà u tè, mette 1 cucchiaia di scorza di zenzero in 500 ml d'acqua è bollite per 8 à 10 minuti, bevendu una piccula tazza à stomacu vacu è 30 minuti prima di pranzi.

Eppuru chì e piante sò rimedii naturali, hè impurtante ricurdà chì e donne incinte è i zitelli devenu aduprà solu questi rimedi cù cunsiglii medichi.

In più di i rimedii naturali, hè impurtante di fà u trattamentu adattatu di a malaria cù rimedii di farmacia, vede quale sò aduprati quì.

A Nostra Recomandazione

Crazy Talk: Pudete veramente esse 'Addicted' to Weed?

Crazy Talk: Pudete veramente esse 'Addicted' to Weed?

Vi entu tutalmente nantu à a turba intornu à ì una dipendenza da cannabi hè una co a o micca. In realtà mi ò dumandatu a te a co a! ò ancu cuntentu chì ite prud...
Unica piega Palmar Transversale

Unica piega Palmar Transversale

A palma di a to manu hà trè grandi pieghe; a piega palmar tra ver ale di tale, a piega palmar tra ver ale pro imale, è a piega tra ver ale allora."Di tale" ignifica "lunt...