Migliori Rimedi Casalinghi per a Malaria
Cuntenutu
- Per rinfurzà u sistema immune
- Per prutege u fegatu
- Per calà a frebba
- Per alleviare u mal di testa
- Per cumbattà a nausea è u vomitu
Per aiutà à luttà contr'à a malaria è à allevà i sintomi cagiunati da sta malatia, ponu esse aduprati tes fatti da piante cum'è l'agliu, a rue, u mirtillo è l'eucaliptu.
A malaria hè causata da u morsu di a zanzara femina Anopheles, è provoca sintomi cum'è mal di testa, vomitu è febbre alta, è quandu ùn hè micca trattatu currettamente, pò causà complicazioni cum'è crisi è morte. Vede cumu si trasmette sta malatia quì.
Vede chì erbe medicinali sò più adatte è cumu aduprà per trattà ogni sintomu.
Tè d'agliu o buccia d'angicoPer rinfurzà u sistema immune
L'agliu Angico è i tesori di buccia ponu esse aduprati per rinfurzà u sistema immunitariu è aiutà à luttà contr'à u parassita chì causa a malaria.
Per appruntà, mette 1 dente d'agliu o 1 cucchiaina di buccia angica in 200 ml d'acqua bollente, lascendu u mischju à focu pianu per 5 à 10 minuti. Duvete beie circa 2 tazze à ghjornu.
Per prutege u fegatu
U parassita di a malaria si stalla è si riproduce in u fegatu, pruvucendu a morte di e cellule di quellu organu, è per aiutà à mantene a salute di questu organu, i tè di rue, mirtillo, capim-santo, eucaliptu, corteccia o foglia ponu esse aduprati. o tè à a scopa.
Per preparà sti tè, aghjunghje 1 cucchiaina di foglie o di corteccia di a pianta in 200 ml d'acqua bollente, poi spegne u focu è lascia ripusà u mischju per 10 minuti. Duvete beie 2 à 3 tazze à ghjornu.
Per calà a frebba
Bere tè capim santo, macela o tè di sambucu aiuta à calà a frebba perchè sò antiinflamatori è prumove u sudore, abbassendu naturalmente a temperatura, è devenu esse presu ogni 6 ore.
Questi tè sò fatti mettendu 1 cucchiaina di pianta in una tazza d'acqua bollente, lasciandola riposà per 10 minuti prima di stende è beie. Vede più pruprietà di macela quì.
EucaliptuPer alleviare u mal di testa
Tè di camomilla è boldo aiutanu à alleviare i mal di testa perchè sò antiinflamatori è rilassanti chì miglioranu a circolazione è diminuiscenu a pressione nantu à a testa, riducendu u dolore.
L'infuzione hè fatta in a proporzione di 1 cucchiau di a pianta per ogni tazza d'acqua bollente, è deve esse bevuta almenu 2 volte à ghjornu.
Per cumbattà a nausea è u vomitu
Ginger funziona migliorendu a digestione è rilassendu u trattu intestinale, chì riduce a nausea è a voglia di vomitu. Per preparà u tè, mette 1 cucchiaia di scorza di zenzero in 500 ml d'acqua è bollite per 8 à 10 minuti, bevendu una piccula tazza à stomacu vacu è 30 minuti prima di pranzi.
Eppuru chì e piante sò rimedii naturali, hè impurtante ricurdà chì e donne incinte è i zitelli devenu aduprà solu questi rimedi cù cunsiglii medichi.
In più di i rimedii naturali, hè impurtante di fà u trattamentu adattatu di a malaria cù rimedii di farmacia, vede quale sò aduprati quì.