Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Come si curano i calcoli alla cistifellea?
Video: Come si curano i calcoli alla cistifellea?

Cuntenutu

A presenza di petra in a cistifellea causa sintomi chì includenu vomitu, nausea è dolore in u latu drittu di l'addome o in u spinu, è ste petre ponu esse chjuche cum'è un granu di sabbia o a dimensione di una pallina da golf.

E petre di vescule, chì sò assai grandi, ponu esse rimosse solu cù una terapia d'onda di scossa o una chirurgia, ma e petre chjuche ponu esse eliminate cù un trattamentu naturale, puru chì u medicu generale o gastroenterologu sia d'accordu.

Per aiutà à l'eliminazione di i calcoli biliari hè impurtante di beie molta acqua, mantenendu l'abitudine di beie 100 ml d'acqua ogni ora, affinch'ellu ghjunghji à 2 litri tutta a ghjurnata. Questu pò facilità u muvimentu di a petra in a cistifellea è aiutà à esse eliminata da l'intestinu.

In questu modu, alcuni rimedii casani per eliminà e piccule pietre in a cistifellea sò:


1. Succu di ravane neru

U ravanellu neru hè una radica chì hà in a so cumpusizione sustanzi chì impediscenu l'accumulazione di colesterolu in a cistifellea, aiutendu à prevene è eliminà e petre chì si formanu in questu locu. Pò esse ancu adupratu per diminuisce u grassu di u fegatu è cum'è antioxidante, diminuendu l'effetti di l'invecchiamentu.

Ingredienti:

  • 3 ravanelli negri;
  • 1 vetru d'acqua;
  • 1 cucharadita di meli naturale.

Modu di preparazione:

Lavate i ravanelli, mette cù l'acqua ghiacciata è u mele in u frullatore, batte finu à chì u mischju sia cumpletamente liquidu. Dopu, versate u suchju in un bichjeru è beie finu à 2 volte à ghjornu.

2. Tè di tarassaco

U Dente di Lione hè una pianta cunnisciuta per luttà contr'à i prublemi digestivi, agisce principalmente annantu à u fegatu, è cum'è diureticu, aumentendu a frequenza urinaria. Tuttavia, u tè da sta pianta pò ancu esse adupratu per aiutà à eliminà a petra di a cistifellea, perchè favurisce un flussu aumentatu di bile.


Ingredienti:

  • 10 g di foglie secche di tarassaco;
  • 150 ml d'acqua;

Modu di preparazione:

Bollire l'acqua è mette e foglie secche di tarassaco, copre è lascia riposà per circa 10 minuti. Dopu questu, hè necessariu filtrà è beie mentre hè sempre caldu. Pò esse adupratu finu à 3 volte à ghjornu.

3. Carciofu

Popularmente, l'alcachofa hè una pianta aduprata per trattà vari prublemi di salute cum'è anemia, emorroidi, reumatismu è pneumonia. Alcuni studii mostranu chì hè ancu una pianta aduprata per eliminà a petra in a cistifellea.

Ingredienti:

  • 2 à 5 ml di tintura di carciofu;
  • 75 ml d'acqua.

Modu di preparazione:

Dilute a tintura di carciofu in acqua è pigliate u mischju finu à trè volte à ghjornu.

4. Oliu di menta piperita

L'oliu di Menta piperita pò aiutà à eliminà e pietre di a cistifellea è duvete beie 0,2 ml di st'oliu, una volta à ghjornu, affinchì stu benefiziu si possa ottene.Tuttavia, hè pussibule di fà tè à a menta piperita, chì hè ancu cunsigliatu per aiutà à u trattamentu di stu tipu di prublemi di salute.


Ingredienti:

  • 2 cucchiaini di foglie di menta secca intere o macinate o 2 à 3 foglie fresche;
  • 150 ml d'acqua bullente.

Modu di preparazione:

Pone e foglie di menta in una tazza di tè è riempite cù acqua bollente. Lasciate chì l'infuzione ferma per 5 à 7 minuti è filtrate. Stu tè si deve beie 3 à 4 volte à ghjornu è preferibilmente dopu à pranzi.

5. Cardo marianu

U cardu marinu hè un rimediu naturale ampiamente adupratu per i prublemi di fegatu è di cistifellea, u cumpostu principale di sta pianta hè a silimarina. In generale, l'estratti di sta pianta sò venduti in farmacie omeopatiche, cum'è capsule, ma u tè da u fruttu di u cardo marinu pò esse adupratu.

Ingredienti:

  • 1 cucchiaina di frutti di cardo schiacciatu;
  • 1 tazza d'acqua.

Modu di preparazione:

Fate bollire l'acqua è mettite u fruttu di cardu marianu trituratu, poi lasciate riposà per 15 minuti, filtrate è beie 3 à 4 tazze di tè à ghjornu.

6. Curcuma

A curcuma, cunnisciuta ancu cum'è curcuma o curcuma, hè un'altra pianta medicinale chì pò aiutà à eliminà e piccule pietre è perchè hà un'azione antiinfiammatoria aiuta ancu à luttà contr'à u dolore è l'infiammazione di a cistifellea. A curcumina prisente in sta pianta aiuta sempre a rigenerazione tissutale dopu a chirurgia.

Cumu aduprà: Cunsuma 40 mg di curcumina ogni ghjornu in forma di capsula. Questa quantità hè capace di riduce u vulume di a cistifellea di 50% in pochi ghjorni.

Cosa da manghjà quandu avete a cistifellea

Amparate più nantu à l'alimentu in questu video da nutrizionista Tatiana Zanin:

Stu trattamentu casanu ùn garantisce micca a guarigione è l'eliminazione tutale di e pietre in a cistifellea, soprattuttu s'elle sò grandi, dunque hè impurtante cunsultà u duttore per guidà u trattamentu u più adattu. Amparate più nantu à u trattamentu per a petra di a cistifellea.

Articuli Affascinanti

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

U ghjinochju varu , cunni ciutu ancu cum'è geno varu o "ghjambe di cowboy", hè una cundizione nurmalmente genetica induve e ghjinochje ò tenute à parte ancu quandu a ...
Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cunno ce u vo tru tippu di capelli hè un pa u e enziale per amparà à curà currettamente i vo tri capelli, perchè vi aiuta à ceglie i prudutti più adatti per curà...