Sta donna hè in missione di fà una cuppa menstruale ancu per i più pesanti di flussi
Cuntenutu
Dapoi una ghjovana età, Gayneté Jones hà avutu un spiritu imprenditoriale. U badass natu in Bermuda (dite chì cinque volte veloce!) "Sempre cercava modi per fà a vita di a ghjente più faciule", ella dice - è cuntinueghja à fà cusì oghje.
Cum'è u fundatore è CEO di Best, Periodt., Jones hè in una missione per fà a menstruazione un pocu menu, bè, i cups messy è menstruali assai più còmode. Ma ùn hà micca cuminciatu à lancià forniture per periodi sustenibili subitu. Piuttostu, hà scrittu prima un libru più vendutu (Lucky Code), hà fundatu a so prima cumpagnia, hà sviluppatu a so marca nantu à Instagram (induve hà 20.5k seguitori fantastichi), è hà iniziatu un podcast, solu per nome uni pochi di i so numerosi affari. È mentre sò tutti assai impressiunanti, era u so podcast - Libertà Slay - chì hà fattu u trampolinu per a so ultima creazione.
"Aghju intervistatu Ranay Orton, u pruprietariu di Glow da Daye, nantu à u mo podcast chì [hà custruitu una impresa intera nantu à] un pruduttu - cappelli di capelli. Chì hà fattu scintillà qualcosa in mè. Pensu chì sarebbe bellu di creà un pruduttu chì risolve un U veru prublema. À l'epica, [in ogni modu], ùn sapia micca veramente ciò chì seria o aspettu ", dice Jones. Ma, cum'è u destinu averia, solu qualchi settimane dopu Jones hè statu presentatu à un creatore di prudutti (chì hè esattamente ciò chì sona: qualcunu chì crea prudutti fisichi in vendita). "Dopu à parlà cun ella, aghju avutu stu focu in mè. Vuliu ancu creà qualcosa ", aghjusta.
Jones andò à dorme quella notte, è quandu si svegliò a matina dopu, u so ciclu avia principiatu. Quand'ella avia pigliatu a so cuppa menstruale, hà scupertu a so idea di pruduttu.
Un usu longu di e tazze menstruali, Jones sapia ci duvia esse un modu per piglià sti prudutti di u periodu à u prossimu livellu - ella vulia chì travaglianu megliu cù i corpi di i menstruatori, esse megliu per l'ambiente, è esse più faciule economicamente. "Ùn aghju mai statu cuntentu di e tazze chì aghju utilizatu", dice. "Anu filtratu è ùn avianu micca abbastanza capacità [per u mo flussu], allora aghju avutu sempre à purtà un pad cun elli. Dopu, hà fattu cliccà: Ho bisognu di creà un pruduttu menstruale megliu chì risolvi questi prublemi", dice. (Assuciatu: Tutte e dumande chì avete definitivamente nantu à cumu aduprà una tazza menstruale)
Avè un flussu pesante hè un prublema per Jones, cum'è per molte donne di colore. "I menstruatori neri, in media, tendenu à avè periodi più pesanti è sò più probabili di avè fibromi uterini", spiega. I fibromi uterini sò tumori non cancerosi chì crescenu in u tessulu musculu di l'utru chì pò causà periodi pesanti è dolorosi. Un studiu chì hà studiatu 274 donne americane africane trà l'età di 18-60 hà truvatu chì a proporzione di donne cun sanguinamentu menstruale pesante era superiore à a prevalenza media naziunale di circa 10 per centu. U studiu hà trovu chì u 38 per centu di e donne anu riferitu di andà à u duttore per un sanguinamentu menstruale pesante, u 30 per centu avianu fibromi, è u 32 per centu menzionava u travagliu mancatu o a scola per via di u so periodu. Mentre i fibroidi sò abbastanza cumuni - chì affettanu da 40 à 80 per centu di e donne in età riproduttiva, secondu a Cleveland Clinic - affettanu in modu sproporzionatu à e donne afroamericane. In fatti, e ricerche mostranu chì e donne nere sò duie à trè volte più propensi à soffre di fibromi ch'è e so omologhe bianche. (Related: Perchè hè cusì difficiule per e Donne Nere di Diagnosticà cun Endometriosi?)
Benintesa, ùn pudia micca piantà i flussi di periodi pesanti afflitti da persone cum'è ella, ma ella puderia creanu un pruduttu per aiutà à trattà megliu i so cicli per ùn avè micca à pusà nantu à a vita ogni mese. "Vogliu dà Best, Periodt. Utilizatori più vantaghji cù e nostre tazze chè [cù] e tazze chì aghju pruvatu in u passatu. A vogliu ancu per risolve i prublemi chì aghju avutu cù e tazze menstruali, cumprese a fabbricazione di tazzi più grandi."
Cù l'idea chì fiurisce in u so spiritu, Jones hà travagliatu sviluppendu l'idea - solu per una pandemia glubale chì mette tuttu in furia. Ancu s’ella vulia move rapidamente, a pandemia, capiscitoghju, hà causatu ritardi. U so scopu originale era di creà u pruduttu in marzu 2020. A realità? "Avemu finitu [versu] fine d'ottobre, principiu di nuvembre".
In ultimamente, tuttavia, a pandemia hè stata una fodera d'argentu: I ritardi anu datu à Jones un tempu in più per creà a cuppa menstruale chì s'allineava esattamente cù a so visione. Jones hà passatu mesi à ricercà, à schizzo è à pruvà diverse versioni finu à ch'ella (à fiancu à u so ingegnere di a coppa menstruale femminile) hè ghjunta à i cumpratori di prudutti chjamati "cambianti di vita".
"Un saccu di pensamentu è di cuncepimentu sò andati à creà questu", spiega. Rispuntendu à parechji altri in u mercatu, e tazze di Jones presentanu una basa unica, capace di aggrappassi è di steli chì rende l'inserzione è a rimozione un intruduce (ancu per i principianti). Sò ancu fatti di silicone di qualità medica di più alta qualità - chì "dà una sperienza liscia è sicura per i nostri clienti", dice ella - è senza lattice, tinture è plastiche. "I nostri tazzi sò fatti in USA, non tossici, vegani, riutilizzabili, convenienti, registrati da a FDA, è appruvati da l'ob-gyn", dice Jones. È hà tenutu fedele à u so scopu di fà cuppe menstruali ideali per flussi più pesanti. "A nostra dimensione unu cuntene 29 ml è a nostra dimensione dui cuntene 40 ml", dice ella. "A dimensione media di duie cuppe da altre sucietà varieghja da 25-30 ml."
Una altra piccula sfarenza chì face una longa strada? Megliu, Periodt. e tazze venenu cù una cassa di silicone - "chì hè più còmuda è contra-cute per pudè avè in u vostru bagnu", dice Jones. Mentre chì assai altri cups venenu cù un saccu di cordone per "prutegge" u pruduttu, u Best, Periodt. a cassa in silicone hè più faciule da pulisce, respinge megliu a pelusa, è assicura chì a tazza ferma pulita è prutetta quandu, per esempiu, rimbalza in u saccu i ghjorni chì precedenu l'arrivu di Flo.
L'11 di ghjennaghju di u 2021 - un pocu menu di un annu dopu chì Jones hà iniziatu - Best, Periodt. lanciata. In u primu mese, a marca hà solidificatu un locu nantu à i scaffali in 15 magazzini di vendita in Bermuda è hà vindutu circa 1 000 tazzi menstruali. (È se passate u tempu à fighjà Tank di Shark, sapete chì questi numeri sò abbastanza per fà cascà a mandibula di Daymond John.)
"Solu u 5 per centu di i menstruatori utilizanu una tazza per i periodi. Vogliu assicurà chì hè un pruduttu più cercatu", dice Jones. È hè partita per un bellu principiu - l'utenti anu lasciatu una serie di critiche favurevuli nantu à a dulcezza è a struttura liscia di u pruduttu, assai prumettendu chì avà ch'elli anu adupratu un Miglior, Periodt. cup, sò "ùn torneranu mai".
In più di cumpiendu u sognu di Jones di fà a vita di e persone più faciule per mezu di una coppa menstruale elevata, Best, Periodt. hè ancu dedicatu à educà i clienti, è ancu di sensibilizà è rompe i stigmati chì avemu intornu à i periodi è i prudutti. Non solu a marca furnisce un librettu cumpletu nantu à cumu esattamente aduprà e tazze, ma Jones pensa ancu à modi per insegnà à i clienti più nantu à i so corpi è i ciculi per avè una sperienza di u periodu piacevule (*gasp*).
In questa nota, esse cumplettamente inclusivi hè ancu una priorità maiò. "Assicuremu chì u nostru pruduttu sia neutru in quantu à u genere postu chì no capimu chì tutti quelli chì sanguinanu si identificanu cum'è una donna", dice. "Ùn usemu micca [e parolle]" donne "o" fimmineddi ", dicemu" sanguinanti, menstruatori, o persone ".
Ritorna hè ancu una grande parte di sta missione più grande. "Rendemu un dollaru da ogni compra di tazza. Un dollaru va à una carità chì aiuta à finisce u trafficu di i zitelli ", dice. I clienti chì anu acquistatu una tazza tuttu l'annu voteranu nantu à una carità - nantu à cinque chì Jones 'hà studiatu assai è verificatu personalmente - chì uttene a donazione annuale. Megliu, Periodt. L'acquirenti anu ancu a pussibilità di donà una tazza à un centru di risorse chì aiuta à riduce a miseria di u periodu quand'elli facenu un acquistu nantu à u situ web di a marca. A cumpagnia vole fà a so parte per assicurà chì tuttu l'individui anu a cura adatta quandu si tratta di menstruà. (Assuciatu: Perchè Assolutamente Bisogna à Preoccupassi di a Povertà è Stigma di u Periodu)
Mentre ùn hè micca necessariamente u principiu per Jones (a fidanzata hà assai sperienza imprenditoriale), hè per Best, Periodt. - è cresce à una rapidità rapida, fendu a so marca in u mercatu menstruale.