5 rimedii casani per a petra di u rene
Cuntenutu
Alcuni rimedii casani ponu esse aduprati per trattà i calcoli renali, cume u bevande tè rupture di pietre o tè hibiscus, chì anu pruprietà diuretiche è antiinfiammatorie chì luttanu contr'à l'infiammazione causata da u passaghju di queste pietre attraversu e vie urinarie.
Un'altra opzione di trattamentu casanu hè u tè di foglia di moru neru, chì hà ancu pruprietà diuretiche è pò esse adupratu cum'è trattamentu cumplementariu per i calcoli renali, è ancu suchju di limonu.
Idealmentu, sti rimedii sò sempre aduprati sottu a supervisione di un duttore o cù a cunniscenza di un erboristu. Inoltre, hè cunsigliatu di cumprà e piante in i negozii di alimenti sanitari, per evità di cunfondeli cù altre piante simili. U trattamentu in casa per i calcii renali deve esse integratu cù una dieta adatta. Eccu cumu uttene a nutrizione adatta per i calcoli renali.
1. Tè sciappaticu
A pianta chì rompe a petra, cunnisciuta scientificamente cum'èPhyllanthus niruri, hè adupratu per trattà i calcoli renali, postu chì riduce a crescita di i cristalli chì formanu pietre renali è riduce a crescita di pietre renali esistenti.
Ingredienti
- 1 litru d'acqua;
- 20 g di estrattu di rombu di petra.
Cumu aduprà
Per preparà u tè hè necessariu bollire l'acqua è dopu aghjunghje a pianta medicinale. Lasciate ripusà per 15 minuti, colate è dopu beie. Pudete beie stu tè finu à 3 volte à ghjornu. Amparate più nantu à i benefici di u tè chì rompe a petra.
2. Tè di moru neru
U moru neru cuntene sustanzi chjamati flavonoidi, chì anu attività antioxidante è antiinflamatoria, è sta pianta medicinale hà ancu pruprietà diuretiche chì aiutanu à eliminà i calcoli renali.
Ingredienti
- 15 g di foglie di moru neru seccu;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Pone e foglie in l'acqua bollente è lasciate riposà per 15 minuti. Poi filtrà è beie u tè 4 volte à ghjornu.
3. Tè Java
A pianta medicinale cunnisciuta popularmente cum'è java è scientificamente cum'èOrthosiphon aristatus hè ampiamente adupratu per curà i calcoli renali è l'infezioni urinarie, principalmente per via di a so prupietà antiinflamatoria.
Ingredienti
- 6 g di foglie di java secche;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Per preparà u tè, mette e foglie secche di java in l'acqua bollente è lasciate riposà per 10 à 15 minuti, poi filtrate. Dopu, si consiglia di beie u tè 2 à 3 volte à ghjornu.
4. Succu di limonu
U Limone cuntene un cumpostu chjamatu citrate, chì aiuta à scumpressà i depositi di calciu chì formanu i calcoli renali, dunque pò esse adupratu per eliminà è rallentà a crescita di ste pietre.
Ingredienti
- 1 limonu sanu;
- 500 mL d'acqua.
Modu di preparazione
Stringhje u limone direttamente in l'acqua, chì pò esse rinfriscatu per avè un gustu più piacevule. L'ideale ùn hè micca d'aghjunghje zuccaru, ma s'ellu hè necessariu d'addulcà hè cunsigliatu d'aghjunghje un pocu di mele.
5. Tè hibiscus
Hibiscus hè una pianta chì pò esse aduprata per trattà i calcoli renali, postu chì hà una pruprietà diuretica, vale à dì, aumenta a frequenza urinaria. Sta pianta aiuta ancu à riduce a deposizione di cristalli in i reni.
Ingredienti
- 2 cucchiai di ibisco seccu;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Per fà u tè di hibiscus, fate bollire l'acqua è poi aghjunghje l'ibiscus seccu, lasciate riposà per 15 minuti, filtrate è beie dopu. Stu tè pò esse cunsumatu finu à 4 volte à ghjornu. Vede altri vantaghji di hibiscus è cumu aduprà.
Scuprite alcuni cunsiglii di dieta per prevene attacchi di pietre renali: