7 Rimedi casani per l'alta pressione sanguigna
Cuntenutu
- 1. Acqua d'agliu
- 2. Tè di foglia d’alivu
- 3. Succu di mirtilli
- 4. Tè hibiscus
- 5. Tè di mango
- 6. Tè di cavallu
- 7. Tè di valeriana
Un bon rimediu casanu per a pressione sanguigna alta hè di beie ogni ghjornu suchju di mirtilli o di cunsumà acqua d'agliu, per esempiu. Inoltre, parechji tippi di tè, cum'è u tè di hibiscus o e foglie d'ulivu, parenu ancu avè eccellenti proprietà antiipertensive chì aiutanu à cuntrullà a pressione sanguigna.
Ancu se questi rimedii casani sò utili per cumplementà u trattamentu di a pressione sanguigna alta, devenu esse presi solu cù a cunniscenza di u cardiologu, chì ùn dispensanu micca i medicamenti prescritti da u duttore. Prima di vede e ricette per i rimedii casani, fighjate stu video per amparà nantu à altri modi naturali per calà a pressione alta:
I tè è u suchju presentati quì sottu devenu esse aduprati cù a guida di u duttore è ponu esse aduprati inseme. A maiò parte di e piante indicate ponu ancu esse usate cum'è supplementu alimentariu, è alcuni supplementi mischjanu digià parechje di queste piante, cum'è l'agliu cù estrattu di foglia d'oliu è valeriana, per esempiu.
1. Acqua d'agliu
L'acqua di l'agliu hè un modu eccellente per regulà a pressione sanguigna in quantu stimula a produzzione di ossidu nitricu, chì hè un gasu cù una forte azzione vasodilatatrice, chì facilita a circulazione sanguigna è riduce a pressione annantu à u core.
Inoltre, l'agliu hè ancu un grande alliatu per mantene a salute cardiovascolare di chiunque, postu chì hà incredibili proprietà antioxidanti è protettive di i vasi sanguini chì impediscenu l'emergenza di prublemi cum'è l'aterosclerosi.
Un bonu modu per cunsumà l'agliu hè di aduprà acqua aromatizzata per tutta a ghjurnata.
Ingredienti
- 1 dente d'agliu crudu, sbuchjatu è sfracellatu;
- 100 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Pone u dente d'agliu in u vetru d'acqua è lasciate riposà per 6 à 8 ore (mentre dormite, per esempiu) è beie st'acqua à stomacu vacante a mane dopu, o preparate un litru d'acqua cù l'agliu è beie in tuttu u ghjornu.
In più di st'acqua, l'agliu pò ancu esse ingeritu tutta a ghjurnata cù l'alimentu, per esempiu, essendu più faciule da ingerisce ch'è in acqua. Un bonu cunsigliu hè di aghjunghje qualchi denti d'agliu à u vetru d'oliu d'oliva. Dunque, ogni volta chì aduprate oliu d'oliva, in più di una bona grassa aduprate ancu e pruprietà di l'agliu.
2. Tè di foglia d’alivu
E foglie d'ulivu sò unu di i migliori rimedi naturali per l'alta pressione sanguigna perchè attraversu l'azzione di i so polifenoli riescenu à regulà a pressione sanguigna è à abbassalla, senza u risicu di causà ipotensione, ancu se cunsumate in eccessu.
Inoltre, causanu ancu un ligeru effettu calmante è rilassante chì aiuta à cuntrollà i sintomi in e persone chì soffrenu di ansietà costante, per esempiu.
Ingredienti
- 2 cucchiai di foglie d'ulivu tritate;
- 500 ml d'acqua bullente
Modu di preparazione
Pone e foglie d'ulivu in una tazza cù l'acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi strain u mischju è lasciate calà. Infine, beie 3 à 4 tazze di stu tè per tutta a ghjurnata.
In più di u tè, ci hè ancu u strattu di foglie d'ulivu in vendita in butteghe di alimenti sani in forma di capsule, chì ponu esse cunsumate à a dosa di 500 mg, duie volte à u ghjornu dopu i pranzi.
3. Succu di mirtilli
Oltre à esse una ottima fonte di antiossidanti, chì lotta contr'à e malatie cum'è u cancheru è impedisce l'invecchiamentu prematuru, i mirtilli aiutanu ancu à calà a pressione sanguigna, soprattuttu quandu si cunsumanu ogni ghjornu.
Inoltre, a so azzione pare esse più rimarcabile in e persone à elevatu risicu cardiovascolare, cume e persone obese o e persone cun sindrome metabolicu. Cusì, pò esse adupratu cum'è cumplementu à u trattamentu indicatu da u duttore.
Ingredienti
- 1 tazza di mirtilli freschi;
- ½ vetru d'acqua;
- Succu di ½ limonu.
Modu di preparazione
Mettite tutti l'ingredienti in un frullatore è mischjà finu à ottene una mistura omogenea. Stu suchju deve esse cunsumatu 1 à 2 volte à ghjornu.
4. Tè hibiscus
Hibiscus hè una pianta chì hè stata aduprata popularmente per aiutà cù u prucessu di perdita di pesu. Tuttavia, sta pianta hà altri effetti impurtanti, cume abbassà a pressione sanguigna. Questu accade per via di a so ricca composizione in antocianine, chì sò flavonoidi chì aiutanu à a regolazione di a pressione sanguigna.
Tuttavia, per uttene u megliu risultatu, i calici di fiori cù culori più scuri devenu esse aduprati. I Calici sò e strutture chì cunnettanu u gambu di u fiore à i petali. Più sò scuri i fiori di ibacu, più grande hè a quantità di antocianine è più grande hè u so effettu contr'à l'aumentata pressione sanguigna.
Ingredienti
- 1 à 2 grammi di calici di hibiscus;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone i calici di hibiscus in a tazza è lasciate stà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie u mischju 1 à 2 volte à ghjornu, mantenendu almenu 8 ore trà ogni tazza.
Benchì ùn ci sia ancu studii per dimustralla, hè pussibule chì l'ibiscu sia tossicu sopra à e dosi cutidiane di 6 grammi. Per quessa, hè cunsigliatu di ùn cresce a dosa indicata.
U tè di Hibiscus pò avè un gustu assai amaru, allora se ne necessariu pudete aghjunghje una piccula cucchiaia di stevia o mele, per addulcì.
5. Tè di mango
Un altru bonu rimediu casanu per l'ipertensione hè di manghjà un fruttu chjamatu mangaba o beie tè da a buccia di mango perchè hà proprietà vasodilatanti chì aiutanu à calà a pressione.
Ingredienti
- 2 cucchiai di buccia di mango
- 500 ml d'acqua bullente
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti è lasciate bollire per uni pochi di minuti. Coperta a padedda è lasciate rinfriscà è filtrate dopu. Pigliate 2 à 3 tazze di stu tè à ghjornu.
6. Tè di cavallu
U tè di coda di cavallu hè un diureticu naturale eccellente chì aumenta a produzzione d'urina è elimina i fluidi in eccessu in u corpu. Cusì, pò esse un grande alliatu per abbassà a pressione sanguigna in e persone chì facenu assai ritenzione di fluidi, postu chì l'eccessu d'acqua in u corpu causa più stress nantu à u core, aggravendu i casi di ipertensione.
Tuttavia, stu tè deve esse adupratu solu occasionalmente quandu hè difficiule di cuntrullà a pressione cù altri metudi è ci hè assai ritenzione di fluidi. Cusì, stu tè ùn deve esse cunsumatu per più di 1 settimana di fila, postu chì provoca ancu l'eliminazione di minerali impurtanti per l'urina.
Ingredienti
- 2 à 3 cucchiai di foglie secche di coda di cavallu;
- 500 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone e foglie di coda di cavallo in l'acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà u mischju è beie caldu. Stu tè si pò cunsumà 2 à 3 volte à ghjornu.
7. Tè di valeriana
E radiche di Valeriana anu eccellenti proprietà calmanti è rilassanti musculari chì aiutanu à migliurà a circulazione sanguigna. Inoltre, perchè hè assai calmante è agisce direttamente nantu à u neurotrasmettitore GABA, a valeriana pò esse usata soprattuttu da quelli chì anu frequenti attacchi d'ansietà, chì portanu à una pressione sanguigna aumentata.
Ingredienti
- 5 grammi di radice di valeriana;
- 1 tazza cù acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite a radice di valeriana in a tazza cù acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie 2 à 3 volte à ghjornu. In alcune persone stu tè pò causà sonnolenza durante u ghjornu, è in questi casi, deve esse adupratu solu prima di dorme, per esempiu.