Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 11 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
J.K. Rowling | ContraPoints
Video: J.K. Rowling | ContraPoints

Cuntenutu

A disintossicazione di u corpu hè un bonu modu per migliurà a salute di a pelle, in generale, u listessu accade quandu l'intestinu funziona currettamente, dunque hè sempre raccomandatu di cunsumà 30-40 g di fibra per ghjornu è di scumette nantu à alimenti disintossicante cum'è spinaci , pepino, acqua di coccu è porri. Per mantene a vostra pelle idrata currettamente hè ancu cunsigliatu di beie circa 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu, chì ùn devenu micca esse rimpiazzati da soda o suchju.

In u casu di a pelle atopica, cumunu in e persone chì anu allergie respiratorie, u pediatre o dermatologu pò ancu raccomandà l'usu di sapone specificu è idratante per mantene a salute di a pelle.

Eccu alcune opzioni per i rimedii naturali chì ponu aiutà à luttà contr'à i prublemi di pelle più cumuni.

1. Acne, punti neri è punti bianchi

A pulizia curretta di a vostra pelle cù salina è l'usu di prudutti di cura di a pelle propensi à l'acne hè impurtante per mantene a vostra pelle pulita è sana. Ùn hè micca cunsigliatu di sprime i brufoli è i punti neri in casa postu chì si ponu infettà è lascià tracce è cicatrici chì sò difficiuli à caccià dopu. Cusì, hè cunsigliatu di pulisce a pelle cù un estetista in modo da pudè rimuovere i comedoni in modu igienicu è sicuru, applicendu i prudutti curretti à u mumentu ghjustu.


Per compie stu trattamentu esteticu chì pò esse fattu ogni 2-4 settimane, ciò chì si pò fà in casa per tene pulita a pelle hè di aduprà tè di bardana, chì cuntene proprietà curative, astringenti è antiinflamatorie.

Ingredienti

  • 4 cucchiai di foglie secche di bardana
  • 1/2 litru d'acqua

Modu di preparazione

Mettite l'ingredienti in una padella è fate bollire per 5 minuti, copre è colate dopu. Pone u tè in un contenitore di vetru pulitu cun un coperchio è conservallu in a frigorifera finu à 3 ghjorni.

Lavate a vostra faccia cun sapone antisetticu è dopu asciugà, inumidite un picculu pezzu di cuttone in tè è appiccate nantu à i brufoli di a faccia, u collu, di e bracce o di u ritornu è lasciate asciugà naturale. Applica a soluzione duie volte à u ghjornu, una volta a mattina è una volta a sera.

2. capelli incarniti

A folliculite hè unu di i cambiamenti più cumuni in a pelle, è hè faciule da risolve. Una bona strategia fatta in casa hè di fà una esfoliazione fatta in casa cù u bicarbonatu di sodiu, postu chì hà un'azione antiinflamatoria è antisettica, agisce cum'è esfoliante di a pelle, aiutendu ancu à regulà u pH di a pelle.


Per esfoliazione cù u bicarbonatu, basta à mette un pocu di bicarbonatu di sodiu in una palla di cotone inumidita o un discu, è frottu in a regione cù movimenti circulari. Tandu duverebbe lavà a zona cù l'acqua è idratà è prutege a pelle, evitendu di purtà panni assai stretti subitu dopu à l'epilazione, perchè sta semplice cura pò impedisce a furmazione di novi punti di folliculite.

In i casi più severi, quandu a folliculite affetta una vasta area è irrita a regione, a depilazione permanente cù laser o luce pulsata pò esse raccomandata.

3. Macchi scuri in faccia

I tacchi scuri di u visu anu parechje cause, a più difficiule di e quali hè di trattà u melasma, chì hè causatu da i raggi di u sole. Ci sò parechji trattamenti estetichi destinati à standardizà u tonu di a pelle, ma alcune strategie fatte in casa ottenenu ancu boni risultati, alluminendu e macchie, cum'è a maschera di u yogurt naturale cù u pumadoru.

Per preparà a maschera, basta impastà una pumata matura cù 2 cucchiai di yogurt semplice è appiegalla nantu à a to faccia. Lasciate accende per circa 15 minuti è poi cacciate cù un pezzu di cotone immersu in latte rosatu.


4. Dermatite

Un gran trattamentu casanu per a dermatite atopica hè di applicà un pocu di farina d'avena direttamente nantu à a regione colpita.

Per preparà u porridge duverete mette 1 tazza di farina d'avena in 1 litru di fretu è poi applicà u mischju nantu à a pelle affettata per circa 15 minuti. Dopu, lavate a pelle cù acqua calda è sapone dolce è asciugate senza frotte l'asciugamanu nantu à a pelle. L'avena hè una sustanza naturale cù pruprietà calmanti chì aiutanu à alleviare l'irritazione è u pruritu di a pelle. L'avena pò ancu esse rimpiazzata cù amidone di granu, postu chì anu un'azzione simile.

5. Tigna per unghie

Un grande trattamentu casanu per a tinia di l'unghia hè di applicà un pocu d'oliu di copaiba direttamente nantu à l'unghia affettata, perchè hà proprietà antifungine, antiinfiammatorie, emollienti è curative.

Un'altra opzione di trattamentu hè cù perossidu d'idrogenu, postu chì hà proprietà antisettiche. Per fà questu, basta à immersà i pedi in un bacinu cù 3% di perossidu di idrogenu è acqua, in listesse proporzioni, per 30 minuti à ghjornu, per uni pochi di mesi, finu à ottene risultati. Scuprite più rimedii casani per a tigna di u unghje.

6. Furuncle

L'oliu di l'arburu da tè hè ottimu per trattà e furuncule perchè hà proprietà antisettiche, antibatteriche è curative. L'oliu deve esse applicatu cù l'aiutu di un tampone di cotone à bollire una volta à ghjornu.

Per arricchisce u trattamentu di sti prublemi cutanei, pò esse indicatu di fà 1 o 2 ghjorni detox, chì u so scopu principale hè di fà cresce u cunsumu d'alimenti organici è pochi grassi, è per evità i prudutti industrializati, chì sò ricchi di sale , additivi grassi è chimichi. Verificate cumu fà una dieta di detox di 3 è 5 ghjorni per migliurà a salute di a pelle da l'internu.

Interessante

Cosa hè MCH è Cosa Significanu Valori Alti è Bassi?

Cosa hè MCH è Cosa Significanu Valori Alti è Bassi?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Co a hè MC...
Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à e bucce di l'acidu latticu

Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à e bucce di l'acidu latticu

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì hè...