3 rimedii casani per u tordulu in u zitellu
Cuntenutu
Un bonu rimediu casanu per u tordulu in bocca, chì hè a proliferazione di funghi in a cavità orale, pò esse fattu cù a melagrana, chì questu fruttu hà proprietà antisettiche, chì aiutanu à riequilibrà i microrganismi in a bocca.
U rimediu casanu per u tordu deve cumplementà u trattamentu cunsigliatu da u pediatre, chì deve esse fattu cù un medicamentu antifungale in forma di crema, cum'è Miconazole o Nystatin.
U tordulu sò lochi biancastri assai cumuni in i criaturi, chì cumpariscenu nantu à u rivestimentu di a bocca è nantu à a lingua, causatu da a proliferazione di un fungu chì abita naturalmente sta regione, ma chì prolifera quandu u sistema immunitariu hè indebulitu o quandu u zitellu hè aduprendu o adupratu recentemente antibiotici. Cumu identificà è curà u tordulu in i zitelli.
Tè à a melagrana
A Melagrana hè un fruttu chì hà proprietà antisettiche è pò esse efficace in u trattamentu di a candidiasi orale, più cunnisciuta cum'è tordu, postu chì prumove l'equilibriu di a microbiota orale.
Ingredienti
- Bucce di 1 granata;
- 250 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Per fà u tè, ci vole à purtà l'acqua à ebollizione è, dopu avè bollitu, mette e bucce di melograna. Lascià rinfriscà è applicà u tè bagnatu in garza nantu à e macchie bianche di a mucosa di a bocca di u zitellu. Lasciate agisce per circa 10 minuti è lavate in acqua corrente o dumandate à u zitellu di beie acqua.
A pulizia di a bocca di u zitellu cù tè à a melagrana si pò fà da 3 à 4 volte à u ghjornu è si deve fà per circa 1 settimana, ma se i sintomi persistenu, hè cunsigliatu di vultà ind'è u duttore.
Pulizia di u bicarbonatu
U bicarbonatu hè un'altra opzione chì pò esse aduprata in u trattamentu casanu di u tordulu, postu chì prumove l'eliminazione di l'eccessi microorganismi prisenti in a regione, resultendu in l'equilibriu di a microbiota in bocca. Hè cunsigliatu di diluisce 1 cucchiaina di bicarbonatu in 1 tazza d'acqua è, cù l'aiutu di gasa, pulisce a bocca di u zitellu.
Se u zitellu hè sempre allattatu, hè impurtante chì a mamma pulisca u senu cù u bicarbonatu prima è dopu allattà. Vede altre indicazioni per l'usu di u bicarbonatu.
Viola Genziana
A viuletta di Genziana hè una sustanza prisente in antifungali è u so scopu principale hè di luttà contr'à e infezioni causate da i funghi di e spezie Candida, essendu tandu efficace contr'à u tordulu. A viola di Genziana pò esse appiicata à u situ d'infezzione, cù l'aiutu di gasa o di cuttuni, per 2 à 3 volte à ghjornu finu à 3 ghjorni, per evità l'irritazione di a mucosa orale è e macchie permanenti. Amparate più nantu à a viola genziana.