Rimediu casanu per a sensibilità di i denti
Cuntenutu
- 1. Tè Echinacea cù vitamina C
- 2. Essenza di garòfalu
- 3. Lavu in bocca cù tè lavanda
- 4. Lavu in bocca cù tè di menta piperita
- Cumu accelerà u trattamentu
Un bonu rimediu casanu per trattà a sensibilità di i denti hè di piglià tè echinacea rinfurzatu cù vitamina C, perchè in più di riduce l'infiammazione, hè capace di luttà contr'à a placca chì pò purtà à stu prublema.
Altre opzioni per alleviare u dolore di i denti sò strofinendu una goccia d'oliu essenziale di chiodi di garofano nantu à u dente affettatu o lavà a bocca o tè di lavanda o di menta piperita, chì anu azione analgesica è antisettica.
Questi rimedii naturali ponu esse aduprati per trattà a sensibilità di i denti, chì hè assai cumuna per via di l'usura di l'esmalte di i denti per spazzolazione eccessiva, denti di grincu o dopu procedure cum'è sbiancamentu è risturazione, ma sò ancu utili per aiutà à alleviare ogni tippu di mal di denti.
1. Tè Echinacea cù vitamina C
Echinacea hè una pianta chì cuntene sustanzi attivi cum'è inulina, betaina, resina, echinacoside è olii essenziali, avendu azzione antiinfiammatoria è antisettica, chì riduce l'infiammazione di e gengive è allevia u dolore.
Ingredienti
- 3 cucchiai di foglie echinacea;
- 500 mL d'acqua bullente;
- ½ cucchiainu di vitamina C in polvere.
Modu di preparazione
Mette l'echinacea in un contenitore cù acqua, copre è lascia riposà per 15 minuti. Dopu aghjunghjite a vitamina C, move bè è beie 3 tazze à u ghjornu, finu à chì u dulore di i denti sensibili diminuisca.
2. Essenza di garòfalu
Chiodi di garofano, o chiodi di garofano, sò ricchi in olii è tannini chì anu pruprietà analgesiche è antisettiche, essendu assai efficace per u sollievu di u malu di denti.
Ingredienti
- Oliu essenziale di garofano.
Cumu aduprà
Strofinate una goccia d'oliu essenziale di chiodi di garofano nantu à u dente colpitu, 3 volte à ghjornu, per 3 ghjorni. Un'altra opzione hè di masticà un chiodu di garofano. Vede tutti i benefici di i chiodi di garofanu da l'India.
3. Lavu in bocca cù tè lavanda
L'olii essenziali prisenti in e foglie di lavanda anu un forte effettu antiinflamatoriu è ponu esse utili, in forma di collutori, per cumplementà u trattamentu di a sensibilità di i denti.
Ingredienti
- 1 cullera di foglie secche di lavanda;
- 250 mL d'acqua bullente.
Modu è preparazione
Pone e foglie di lavanda in l'acqua bollente è lasciate riposà per 10 minuti. Dopu filtrate è lasciate rinfriscà. I collutori devenu esse fatti 3 volte à ghjornu.
4. Lavu in bocca cù tè di menta piperita
U mentolu prisente in e foglie di menta piperita hè rinfrescante è calma u dulore, essendu cunsigliatu per aiutà à u sollievu di a sensibilità di i denti.
Ingredienti
- 1 cucchiaia da dessert di foglie secche di menta piperita
- 150 ml d'acqua
Modu di preparazione
Aghjunghjite e foglie di menta piperita cù l'acqua bollente, lasciate stà 15 minuti è filtrate. Cù tè caldu, risciacquate 3 volte à ghjornu.
Cumu accelerà u trattamentu
In più di l'usu di rimedii casani, hè impurtante di mantene a cura cù l'igiene orale, cù a spazzolatura cù una spazzola di setole soffice è u filamentu, in più di cunsultà cù u dentistu per u trattamentu definitivu da fà.
Hè ancu impurtante di esse attenti à certi alimenti chì ponu stimulà l'usura di l'esmalte di i denti, cum'è troppu agrumi o acidi, cum'è limone, mela, aranciu o uva, per esempiu. E salse intense cum'è l'acitu è i pumati devenu ancu esse evitati. Scuprite chì alimenti ponu dannà i vostri denti.