Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 14 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 4 Aprile 2025
Anonim
INFLUENZA TOSSE E CATARRO? RIMEDIO NATURALE BOMBA CONTRO TOSSE E CATARRO | FoodVlogger
Video: INFLUENZA TOSSE E CATARRO? RIMEDIO NATURALE BOMBA CONTRO TOSSE E CATARRO | FoodVlogger

Cuntenutu

Ogni tipu di scaricamentu pò indicà una situazione diversa, chì va da a secrezione fisiologica di a donna à l'infiammazione più severa.

Tuttavia, a maiò parte di u tempu, a dimissione indica a presenza di qualchì infezzione vaginale è, dunque, hè cumunu chì u trattamentu sia fattu cù l'usu di antibiotici o antifungali, cum'è metronidazole, clindamicina, miconazole o fluconazole, in crema, unguentu o cumpressu.

Questi rimedii devenu esse indicati da u ginecologu, è se a donna nota chì ci hè una secrezione vaginale, duverebbe fà un appuntamentu per identificà quale microorganismu causa stu sintomu è indicà u rimediu u più adattu. Di solitu u ginecologu pò identificà l'agente rispunsevule per l'infezzione solu valutendu i sintomi, tuttavia, pò raccomandà l'esecuzione di testi più specifici per cunfirmà u diagnosticu.

Capite megliu ciò chì significa ogni culore di secrezione vaginale.

In generale, a secrezione vaginale più cumuna pò esse trattata cusì:


1. Scaricamentu giallu

A scarica giallastra, cù un odore simile à quellu di i pesci putri, pò esse indicativa di vaginosi batterica. Oltre à a scarica giallastra cun un cattivu odore, a donna pò ancu avè una sensazione di brusgiu quandu urina è una intensificazione di l'odore dopu u cuntattu intimu.

Rimedii raccomandati: In casu di scarica giallastra, u ginecologu pò raccomandà l'usu di:

  • Metronidazole 500 mg di 12 / 12h usu orale, per 7 ghjorni consecutivi;
  • Gel Metronidazole 0,75%, usu intravaginali, per 5 notti;
  • Clindamicina crema 2% usu intravaginale, per 7 notti.

Hè impurtante chì u trattamentu sia fattu secondu i cunsiglii medichi è ùn sia micca interruttu ancu cù u miglioramentu di i sintomi.

2. Scaricamentu biancu

A presenza di scarica bianca, simile à u latte caghjatu, cù o senza odore, assuciata à pruriti intensi è brusgiature quandu urina pò esse indicativa di candidiasi, chì hè una infezzione causata da funghi di u genaru Candida chì facenu parte di a microbiota vaginale di a donna.


Rimedii raccomandati: Se a candidiasi hè diagnosticata, u ginecologu pò raccomandà l'usu di alcuni antifungali, cume:

  • Crema di clotrimazole 2%, usu intravaginali per 7-14 notti;
  • Nistatinacrema, usu intravaginali per 14 notti;
  • Fluconazole 150 mg usu orale, dose sola.

Hè impurtante chì u trattamentu ùn sia cessatu ancu dopu chì i sintomi sianu migliurati, postu chì ci pò esse un ritornu à a proliferazione anormale di i funghi.

3. Scaricamentu grisgiu

U scaricamentu grisgiu, abbundante, spumante è puzzolente pò esse indicativu di trichomoniasi, chì hè una infezzione causata da u parassita Trichomonas vaginalis.

Rimedii raccomandati: Se a presenza di Trichomonas attraversu l'analisi di urina, u ginecologu pò indicà:

  • Metronidazole 2g usu orale, dose sola;
  • Tinidazole 2g usu orale, dose sola;
  • Secnidazole 2g usu orale, dose sola.

4. Scaricamentu giallu-verde

A prisenza di scarica giallu-verdastra cù un cattivu odore assuciatu à sanguinamentu è adorazione quandu urina è in cuntattu intimu, pò esse un segnu d'infezzione da Neisseria gonorrhoeae, chì hè un batteriu rispunsevule per a Gonorrea, chì hè una Infezione Trasmissione Sessuale (STI).


Rimedii raccomandati: Hè impurtante chì a diagnosi di gonorrea sia fatta rapidamente per chì u trattamentu sia ancu iniziatu è e cumplicazioni sianu impedite. Dopu u diagnosticu, u ginecologu pò indicà l'usu di:

  • Ciprofloxacina 500 mg, usu orale, in una sola dosi;
  • Ceftriaxone 1g, usu intramusculare, dose sola.

U trattamentu deve esse fattu sia da a donna sia da u cumpagnu, perchè cume hè una STI, i batteri ponu esse trasmessi da una persona à l'altra durante i rapporti sessuali senza prutezzione. Inoltre, hè assai impurtante chì u trattamentu sia effettuatu seguendu e linee guida mediche, perchè altrimenti ci pò esse sviluppu di meccanismi di resistenza da i batteri, rendendu u trattamentu più difficiule è favurendu l'apparizione di complicazioni.

5. Scaricamentu brunu

Cum'è a scarica verde-giallastra, a scarica marrone pò ancu esse ligata à a gonorrea. Tuttavia, hè ancu pussibule chì ci sia una scarica bruna in i ghjorni dopu à a fine di u ciclu menstruale, chì ùn hè micca una causa di preoccupazione. Amparate nantu à altre cause di scarica bruna.

Rimedii raccomandati: A prisenza di scarica bruna ùn hè di solitu un mutivu di primura, in ogni modu quandu hè accumpagnatu da i sintomi, hè impurtante chì u ginecologu fessi u diagnosticu affinchì u trattamentu u più adattu possa esse iniziatu. Di solitu u trattamentu per a scarica bruna causata da batteri hè fattu cù l'usu di Azithromycin o Ciprofloxacin in una sola dose o per 7 à 10 ghjorni, secondu a raccomandazione medica.

Opzioni di rimedii casani

I rimedii casani ùn devenu micca rimpiazzà l'istruzzioni di u duttore, però, ponu esse aduprati in cunjunzione cù rimedii per accelerà a guarigione è diminuisce i sintomi, oltre à esse una bona opzione per prevene infezioni.

Alcune opzioni includenu:

  • Fate un bagnu di sitz cù tè di foglia di guava, 2 volte à ghjornu, utile per cumbattà u scaricamentu da Trichomoniasis è Candidiasis;
  • Lavate a zona intima cun tè dolce à scopa cù guava, asciugendu cù un pannu pulitu è ​​dolce, per 1 settimana;
  • Investite in alimentazione naturale, basatu nantu à frutti è ligumi, evitendu u cunsumu di alimenti industrializati quant'è pussibule.

Scuprite queste ricette è cumu fà u trattamentu in casa per a perdita vaginale.

A Più Lettura

Scansione di galliu pulmonariu

Scansione di galliu pulmonariu

A can ione pulmonale di galliu hè un tipu di can ione nucleare chì utilizza u galliu radioattivu per identificà u gonfiore (infiammazione) in i pulmoni.U Galliu hè injectatu in una...
Esofagite

Esofagite

E ofagite hè una cundizione in quale u reve timentu di l'e ofago diventa gonfiu, infiammatu o irritatu. L'e ofago hè u tubu chì porta da a bocca à u tomacu. Hè ancu ch...