Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u mantenimentu di u vostru equilibriu di u pH Vaginale
Cuntenutu
- Chì ghjè un pH vaginale nurmale?
- Chì causa un pH vaginale sbilanciatu?
- Segni è sintomi di un pH vaginale sbilanciatu
- Cume corregge un pH vaginale squilibratu
- Cumu mantene un pH vaginale sanu
- Quandu vede u vostru duttore
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Cosa hè u pH vaginale?
U pH hè una misura di quantu hè acida o alcalina (basica) una sustanza. A scala va da 0 à 14. Un pH di menu di 7 hè cunsideratu acidicu, è un pH di più di 7 hè basicu.
Chì hà da fà qualcosa di questu cù a vostra vagina?
U nivellu di pH di a vostra vagina - ch'ellu sia acidu o basicu - ghjoca una parte impurtante per determinà s'ella hè sana.
Continuate à leghje per amparà di più nantu à i livelli sani di pH, cume corregge un squilibrio, è cume mantene a salute vaginale generale.
Chì ghjè un pH vaginale nurmale?
Un livellu normale di pH vaginale hè trà 3,8 è 4,5, chì hè moderatamente acidicu. Tuttavia, ciò chì custituisce un livellu di pH "nurmale" pò varià leggermente secondu u vostru stadiu di a vita.
Per esempiu, durante i vostri anni riproduttivi (età 15 à 49), u vostru pH vaginale deve esse inferiore o uguale à 4,5. Ma prima di a menstruazione è dopu a ménopause, un pH sanu tende à esse più altu chè 4,5.
Allora perchè importa u pH vaginale? Un ambiente vaginale acidu hè protettivu. Crea una barriera chì impedisce à i batteri malsani è u levitu di multiplicassi troppu rapidamente è di causà infezioni.
Un altu livellu di pH vaginale - sopra 4,5 - furnisce l'ambiente perfettu per a crescita di batteri malsani. Avè un altu pH vaginale vi mette in periculu per queste infezioni:
Vaginosi batterica (BV) hè una cundizione di crescita eccessiva batterica chì provoca un odore "pesciu", inseme cù una scarica vaginale insolita grigia, bianca o gialla. Pò dinò risultà in prurito vaginale è brusgiatura durante a minzione.
A BV ùn hè micca necessariamente dannosa in sè, ma e donne chì anu sta cundizione sò per infezioni più gravi, cum'è u papillomavirus umanu (HPV), u virus herpes simplex è l'HIV.
Tricomoniasi (trich) hè una malattia di trasmissione sessuale (ETS) causata da u parassita Trichomonas vaginalis. In i Stati Uniti, tocca à un populu stimatu.
Di solitu Trich ùn causa micca sintomi in a maggior parte di quelli infettati, ma pò aumentà u vostru risicu per altre ETS più gravi, cum'è HIV.
Una vagina acidica di solitu ùn causa micca malatie. Ma se l'acidità cresce troppu, puderia riduce a vostra fertilità. I spermi prosperanu in un ambiente alcalinu. U pH ottimali per elli à natà hè trà 7,0 è 8,5.
Durante u sessu, u livellu di pH in a vagina aumenta temporaneamente, rendendu l'ambiente normalmente acidu più alcalinu per prutege u sperma in modo da pudè andà à l'ovu.
Chì causa un pH vaginale sbilanciatu?
Una di e situazioni seguenti pò cambià u vostru livellu di pH vaginale:
- Sessu senza prutezzione. U sperma hè alcalinu, chì pò incuraghjà a crescita di certi batteri.
- Antibiotici. Queste droghe uccidenu micca solu i cattivi batteri chì causanu malatie, ma ancu i boni batteri chì avete bisognu per mantene un livellu di pH vaginale sano, più acidu.
- Douching. Ancu s'ellu ùn hè micca cunsigliatu, circa di e donne lavanu regolarmente a so vagina cun un mischju d'acqua è acitu, bicarbonato di sodiu, o iodu. Douching aumenta micca solu u livellu di u pH vaginale, ma favurisce dinò a crescita di batteri dannosi in generale.
- Periodi menstruali. U sangue menstruale hè un pocu basicu è aumenta u pH in a vagina. Quandu u sangue scorri à traversu a vagina è hè assurbutu in un tampone o pad è si stà in postu, pò alzà u livellu di pH di a vagina.
Segni è sintomi di un pH vaginale sbilanciatu
Un altu livellu di pH chì porta à BV o à un'altra infezzione pò causà sintomi cum'è:
- un odore gattivu o di pesciu
- scarica inusual bianca, grisgia o verde
- pruritu vaginale
- brusgiante quandu urinate
Cume corregge un pH vaginale squilibratu
Sì avete sintomi di BV o una altra cundizione chì hè ligata à un pH vaginale altu, vedi u vostru duttore. Ùn circate micca à dusciate - tirerà solu u vostru bilanciu di pH ancu di più.
Per trattà una infezione da BV o trichomoniasi, u vostru duttore pò prescrive unu di questi antibiotici per pillola o crema:
- clindamicina (Cleocin) per BV
- metronidazole (Flagyl) per BV o trichomoniasis
- tinidazole (Tindamax) per BV o trichomoniasi
Ancu se l'antibiotici ponu influenzà u pH vaginale, hè necessaria a pulizia di l'infezzione.
Cumu mantene un pH vaginale sanu
Per mantene u pH di a vostra vagina à un livellu sempre sano, seguitate questi suggerimenti:
- Ogni volta chì avete sessu, aduprate un preservativu. A barriera ùn vi pruteggerà micca solu da e STD, ma impedirà ancu chì u sperma alcalinu disturbassi i vostri livelli di pH vaginale. Cumprate in linea per i preservativi quì.
- Pigliate probiotici. Puderanu ristabilisce l'equilibriu di batteri sani à u vostru sistema. Cumprate in ligna per i probiotici quì.
- Ùn duvete micca. Pudete aumentà u livellu di pH in a vostra vagina. A vostra vagina hè naturalmente autopulente. Lavate solu l'esternu di a vostra vagina cun un sapone dolce è acqua quandu vi fate una doccia. Sè site preoccupatu per l'odore, dumandate à u vostru OB-GYN per cunsiglii.
- Manghjà yogurt. Oltre à aiutavvi à ghjunghje à a vostra quota quotidiana di calciu è vitamina D, u yogurt hè una fonte abbondante di e spezie batteriche benefiche di Lactobacillus.
- Vede u vostru OB-GYN. Esami regulari ponu aiutà à mantene a vostra salute vaginale.
Quandu vede u vostru duttore
Visitate u vostru OB-GYN per cuntrolli regulari per assicurà chì a vostra vagina ferma sana.
Vede u vostru duttore trà e visite previste sè avete sti sintomi:
- pruritu
- brusgiante
- cattivu odore
- scarica inusuale
U vostru duttore pò fà testi per verificà u livellu di pH di a vostra vagina, trà altri, è diagnosticà una infezione se ne avete.