Rimedii per l'ossuru

Cuntenutu
I rimedii aduprati contr'à l'ossuru combattenu a verminosi, perchè impediscenu a so ripruduzzione, chì allevia u pruritu è u cunfortu. Tuttavia, questi devenu esse aduprati solu dopu à a raccomandazione di u duttore, chì prescriverà u medicamentu u più adattu per a persona, tenendu contu di a so età è di e contraindicazioni è effetti collaterali chì ponu esse causati da u medicamentu.
Per chì u trattamentu sia adeguatu è per prevene una ricaduta, sti farmaci devenu esse presi esattamente cum'è u duttore li hà raccomandatu è, in più, hè impurtante di lavà bè e mani è i vestiti ogni ghjornu, cù acqua calda per evità a contaminazione da altre persone ..
Alcuni rimedii chì u duttore pò prescrive per luttà contr'à l'infestazione di l'ossuru ponu esse:
- Albendazole (Zentel);
- Nitazoxanide (Annita);
- Mebendazole (Pantelmin);
- Thiabendazole (Thiadol);
- Pyrvinium pamoate (Pyr-pam).
Oltre à aduprà u rimediu indicatu, hè raccomandatu di fà abitudini igieniche, cume lavà costantemente e mani è lavà a ropa cù acqua calda. U duttore pò ancu raccomandà l'applicazione di un unguentu à l'anu, per luttà contr'à u pruritu anale. Quandu un membru di a famiglia hè infettatu da l'ossuru, hè impurtante chì tutti i membri di a famiglia piglinu a medicina, postu chì ponu ancu esse contaminati.
Perchè a medicina pare micca avè effetti?
A volte, pò sembra chì a medicina oximorone ùn abbia alcun effettu perchè i sintomi riappariscenu, ma hè solu perchè:
- A medicazione ùn hè stata presa currettamente, finu à a fine di u trattamentu indicatu da u duttore;
- In casu d'automedicazione, perchè micca tutte e medicine per i vermi cummattenu l'ossuru;
- L'ove di stu vermu, chì sò invisibili, ponu esse state ingerite accidentalmente dopu adupratu u medicamentu, per via di a contaminazione attraversu i vestiti o l'alimentu, causendu una nova infestazione;
- Strettu cuntattu cù altre persone infestate, cum'è à a crècula o à a scola, per esempiu;
- Solu a persona chì avia sintomi era trattata è u restu di a famiglia ùn hà pigliatu alcunu medicamentu.
Per assicurà chì a persona sia guarita è chì tuttu l'ambiente sia liberu di u vermu è di i so ovi, hè necessariu seguità strettamente u trattamentu indicatu da u duttore, essendu assai impurtante per lavà a ropa di tutti l'abitanti di a casa. Inoltre, i linzoli è i tovaglioli devenu ancu esse lavati in a lavatrice cù acqua calda è stirati à alta temperatura subitu dopu.
Hè ancu raccomandatu di disinfettà tutte e superfici di a casa cù prudutti di pulizia è cloru per assicurà chì i letti, armarii, teste, ghjoculi, cucina, frigorifero è u pavimentu sianu puliti currettamente è liberi d'ova. Enterobius vermicularis. Capite cumu si deve fà u trattamentu per l'ossuru.
Rimediu casanu contra Oxyurus
U cunsumu d'agliu in a so forma naturale hè un bonu modu per cumplementà u trattamentu indicatu da u duttore, postu chì hà proprietà antiparassite, aiutendu à luttà contr'à l'infezioni è i sintomi di a malatia.
Cusì, hè cunsigliatu chì l'acqua di l'agliu sia presa 3 volte à ghjornu per almenu 20 ghjorni. Per preparà l'acqua, duvete sbuchjulà 3 denti d'agliu è lasciarli bagnà in l'acqua tutta a notte o bollirla, cum'è se andessi à fà un tè. Questa acqua pò causà qualchì disconfort stomacu, in particulare in e persone chì soffrenu di gastrite.
Pigliate una capsula di agliu à ghjornu hè ancu un modu per prufittà di e proprietà antimicrobiche di l'agliu, chì hè un modu più praticu per quelli chì ùn apprezzanu micca u gustu di l'acqua di l'agliu, per esempiu. Amparate nantu à altre opzioni di rimedi casalinghi per oxyurus.
Cumu ricunnosce l'Oxyurus
Oxyurus o Enterobius vermicularis, cume hè scientificamente cunnisciutu, hè un vermu finu, simile à un spinu o filu di cuttone, chì misura 0,5 à 1 cm di lunghezza. Preferisce abità a parte finale di l'intestinu, in a regione peri-anale, pruvucendu una prurigazione intensa in questa regione.
U so diagnosticu hè simplice è cunsiste in l'osservazione di i sintomi è un esame diagnosticu, cunnisciutu cum'è u metudu Graham o u metudu di a cinta, in quale una cinta adesiva hè incollata à a zona anale è dopu nantu à una diapositiva da osservà da u paziente. Quandu visualizeghja a diapositiva, u prufessiunale puderà osservà a presenza di ova di stu parassita chì anu a forma di a lettera D. Amparate più nantu à cumu ricunnosce l'ossuru.