Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 17 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Amputazione di u pene (falectomia): 6 dubbi cumuni nantu à a chirurgia - Salute
Amputazione di u pene (falectomia): 6 dubbi cumuni nantu à a chirurgia - Salute

Cuntenutu

L'amputazione di u pene, cunnisciuta ancu scientificamente cum'è penectomia o falectomia, accade quandu l'organu sessuale maschile hè eliminatu cumpletamente, essendu cunnisciutu cum'è tutale, o quandu solu una parte hè rimossa, essendu cunnisciuta cum'è parziale.

Ancu se stu tipu di chirurgia hè più frequente in i casi di cancheru di u pene, pò esse ancu necessariu dopu à accidenti, traumi è ferite gravi, cume subì un colpu severu à a regione intima o esse vittima di mutilazioni, per esempiu.

In u casu di l'omi chì anu intenzione di cambià u so sessu, a rimozione di u pene ùn hè micca chjamata amputazione, postu chì a chirurgia plastica hè eseguita per ricreà l'organu sessuale femminile, essendu chjamata neofaloplastia. Vede cumu hè fatta a chirurgia di cambiamentu di sessu.

In sta cunversazione informale, u duttore Rodolfo Favaretto, urologu, spiega più dettagli nantu à cumu per rilevà è trattà u cancheru di u pene:

1. Hè pussibule di fà sessu?

U modu in quale l'amputazione di u pene influenza u cuntattu intimu varieghja secondu a quantità di u pene eliminatu. Cusì, l'omi chì anu avutu una amputazione totale ùn anu micca abbastanza organu sessuale per avè un attu vaginale normale, tuttavia, ci sò diversi ghjoculi sessuali chì ponu esse aduprati invece.


In casu di amputazione parziale, di solitu hè pussibule avè rapporti sessuali in circa 2 mesi, una volta chì a regione hè bè guarita. In parechji di questi casi, l'omu hà una protesi, chì hè stata inserita in u pene durante a chirurgia, o ciò chì ferma di u so pene hè ancu abbastanza per mantene u piacè è a soddisfazione di a coppia.

2. Ci hè un modu per ricustruisce u pene?

In casi di cancheru, durante a chirurgia, l'urologu di solitu cerca di cunservà u più pussibule di u pene per ch'ellu sia pussibule ricustruisce ciò chì resta da una neofaloplastia, aduprendu a pelle nantu à u bracciu o a coscia è e protesi, per esempiu. Amparate più nantu à u funziunamentu di e protesi di u pene.

In casi di amputazione, in a stragrande maggioranza di i casi, u pene pò esse riconnettutu à u corpu, basta chì sia fattu in menu di 4 ore, per prevene a morte di tutti i tessuti di u pene è assicurà tassi di successu più alti. Inoltre, l'aspettu finali è u successu di a cirurgia pò dipende ancu da u tippu di tagliu, chì hè megliu quandu hè un tagliu liscia è pulita.


3. L'amputazione provoca assai dulore?

In più di u dulore assai intensu chì pò esce in i casi di amputazione senza anestesia, cum'è in i casi di mutilazione, è chì pò ancu causà svenimentu, dopu à a recuperazione parechji omi ponu sperimentà u dolore fantasma in u locu induve era u pene. Stu tipu di dulore hè assai cumunu in l'amputate, postu chì a mente piglia assai tempu per adattassi à a perdita di un membru, finendu per creà disconfortu durante u ghjornu à ghjornu cum'è zinghje in a regione amputata o dolore, per esempiu.

4. A libido ferma a stessa?

L'appetitu sessuale in l'omi hè regulatu per mezu di a produzzione di l'ormone testosterone, chì accade principalmente in i testiculi. Cusì, l'omi chì anu un'amputazione senza rimuovere i so testiculi ponu cuntinuà à sperimentà a stessa libido cum'è prima.

Ancu se pò sembrà un puntu pusitivu, in u casu di l'omi chì anu avutu una amputazione totale è chì ùn ponu subisce a ricustruzzione di u pene, sta situazione pò causà una grande frustrazione, postu chì anu più difficultà à risponde à u so desideriu sessuale. Cusì, in questi casi, l'urologu pò raccomandà di rimuovere ancu i testiculi.


5. Hè pussibule avè un orgasmu?

In a maiò parte di i casi, l'omi chì anu avutu u so pene amputatu ponu avè un orgasmu, tuttavia, pò esse più difficiule da ottene, postu chì a stragrande maggioranza di e terminazioni nervose si trovanu in u capu di u pene, chì hè generalmente eliminatu.

Tuttavia, a stimolazione di a mente è u toccu di a pelle intornu à a regione intima pò ancu esse capace di pruduce un orgasmu.

6. Cumu hè adupratu u bagnu?

Dopu a rimozione di u pene, u chirurgu cerca di ricustruisce l'uretra, affinchì l'urina cuntinui à scurrà di listessa manera cum'è prima, senza causà cambiamenti in a vita di l'omu. Tuttavia, in i casi induve hè necessariu rimuovere tuttu u pene, l'orifiziu uretrale pò esse rimpiazzatu sottu i testiculi è, in questi casi, hè necessariu eliminà l'urina mentre si stà nantu à i bagni, per esempiu.

Publicazioni Fresche

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

E fragole, i mirtilli è i lamponi ò cumunemente di punibuli in i buttreghi, ma a ai frutti altrettantu delizio i ò abbundanti in natura. I bacchi alvatichi pro peranu in parechji climi,...
8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

U di tanza fi ica ùn hà micca da impedi ce di fà una differenza per quelli chì ne anu più bi ognu. Uni pochi anni fà, a mo fidanzata è eiu emu me u in di cu ione nan...