Parlà di sè Negativu: Cosa hè è Cumu trattà
Cuntenutu
- Ricunnosce: Chjamelu per ciò chì hè
- Esse cuscenti
- Nome u vostru criticu
- Indirizzu: Firmà lu in traccia
- Mettitelu in perspettiva
- Parlà lu
- Pensate «forse»
- Impedisce: Mantene ch'ellu ùn venga micca
- Esse u vostru megliu amicu
- Esse a 'persona' più grande
Allora chì hè esattamente a parlata negativa da sè? Fondamentalmente, parlà a spazzatura da te. Hè sempre bè di cunsiderà i modi chì ci vole à migliurà. Ma ci hè una differenza trà autoreflessione è autucarazione negativa. A parlata negativa in sè ùn hè micca costruttiva, è raramente ci motiva à fà cambiamenti: "Ùn possu fà nunda bè" versus "Ho bisognu di truvà modi per gestisce u mo tempu megliu".
E certe volte pò principià chjucu, cum'è coglie piccole cose chì ùn ci piacenu micca di noi stessi. Ma se ùn sapemu micca cumu ricunnosce,indirizzu, o impedisceparlà di sè negativu, pò trasformassi in ansietà è, in casi estremi, in autodidittu.
Eccu cumu pudete abbassà u voluminu nantu à u vostru criticu internu è saltà à bordu di u amori di sè furmà stu mese.
Ricunnosce: Chjamelu per ciò chì hè
Esse cuscenti
Avemu tunnellate di penseri chì attraversanu a nostra mente ogni mumentu. È a maiò parte di i nostri penseri accadenu senza chì noi ne ricunnoschessimu pienamente prima di passà à a prossima.
Se ùn site micca sicuru o avete bisognu di cunvince chì avete a lotta cù una parolla negativa di sè stessu, pruvate à scrive e cose negative chì dite à voi stessu per tuttu u ghjornu mentre accade. Puderia sembrà estremu, ma per sbarrazzassi di parlà negativu da sè, duvemu esse cuscenti chì si passa in realtà.
Nome u vostru criticu
Alcuni psicoterapeuti raccomandanu di nominà u vostru criticu. Dà à quella voce interna negativa un nome divertente ci pò aiutà à vedelu per ciò chì hè veramente. Ci impedisce di guardà noi stessi cum'è u prublema. È rende u veru prublema più chjaru: Continuemu à crede ciò chì dice a voce.
Cusì a prossima volta u discorsu negativu di sè stessu cresce, micca solu di spalle cum'è un altru pensamentu ansiosu. Chjama à Felicia, u Perfezziunistu, Nancy Negativa (o qualunque nome tu scegli) per ciò chì hè. E, più impurtante, smette di ascultà!
Indirizzu: Firmà lu in traccia
Mettitelu in perspettiva
L'autodiscussione negativa nasce da a spirale discendente chì lascemu entrà i nostri penseri. Inciampà nantu à e vostre parolle in un'intervista si trasforma in: "Sò un idiota, ùn averaghju mai un travagliu". Ma mettendu questi penseri negativi in prospettiva ci pò aiutà à scopre ciò chì hè andatu veramente male. Di solitu u prublema hè in realtà abbastanza risolvibile, avemu solu bisognu di scumpressallu è trattallu lentamente.
Parlà lu
A volte, parlà cun un amicu ci pò aiutà à superà a parlata negativa di sè in u mumentu. A prossima volta chì site imbarazzatu o qualcosa ùn hè micca andatu cumu vulete, chjamate à qualchissia. A vergogna è a culpabilità crescenu in secretu. Ùn campate micca solu cù i vostri penseri.
Pensate «forse»
Calchì volta, a cosa peghju chì pudemu fà quandu pensemu negativamente hè di forza ci per dì cose belle è pusitive à noi stessi.
Invece, cuminciate dicendu cose neutrali chì suggerenu una soluzione pussibule. Invece di pensà: "Sò un fiascu", sceglite di dì: "Ùn aghju micca fattu bè bè in quellu prughjettu. Sò chì fà di manera diversa a prossima volta ". Ùn duvemu micca mentì per noi stessi. Ma pudemu esse realisti, senza l'audienza di sè.
Impedisce: Mantene ch'ellu ùn venga micca
Esse u vostru megliu amicu
Ùn chjameriamu mai u nostru migliore amicu un perdente, un fallimentu, o un idiota. Allora perchè ci sentimu chì hè bè di dì cose cusì per noi? Un modu per batte u nostru criticu internu hè di diventà u nostru megliu amicu è sceglie di fighjà di più nantu à e nostre caratteristiche pusitive.
Avemu bisognu di celebrà e piccule vittorie, e cose intelligenti chì femu, è i scopi chì ghjunghjemu. E, più impurtanti, avemu bisognu arricurdatevielli per chì a prossima volta chì Nancy Negativa prova à criticà ci, avemu a prova di perchè si sbaglia.
Esse a 'persona' più grande
Quandu ponemu aspettative irrealistiche nantu à noi stessi, apremu a porta à a parlata negativa di sè. A realità hè, ùn pudemu micca fà tuttu bè, è ùn ci hè nunda cum'è una persona perfetta. Ma u psicologu Christa Smith a dice bellu: "Quandu avemu un scopu per noi stessi è a nostra vita chì hè più grande di esse boni, diventemu più grande di u criticu".
Sia chì l'ubbiettivu sceltu sia di esse più pacificu o solu d'esse un travagliu in corsu, quandu redefinimu ciò chì pare una "bona" vita è "boni" risultati chì rende pussibule truvà gioia è cuntentezza fora di a perfezione.
Questu articulu hè apparsu prima nantu à Ripensà u Cancer di Senu.
Ripensà a missione di u Cancer di Mama hè di empowermentà i giovani in u mondu sanu chì sò preoccupati è affettati da u cancheru di u senu. Ripensà hè a prima carità canadiana chì porta una sensibilizazione audace è pertinente à l'anni 40 è sottu à a folla. Aduprendu un approcciu avanzatu à tutti l'aspetti di u cancheru di u senu, Ripensà pensa diversamente à u cancheru di u senu. Per sapene di più, visitate u so situ web o seguitelu in Facebook, Instagram è Twitter.