Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 15 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Febbraiu 2025
Anonim
Life Balms - Vol. 4: Dominique Matti è Tania Peralta nantu à a Riscritta di a Maternità - Salute
Life Balms - Vol. 4: Dominique Matti è Tania Peralta nantu à a Riscritta di a Maternità - Salute

Cuntenutu

Cumu rompemu i cicli? È chì nasceremu in u so locu?

Ùn aghju mai vulsutu esse mamma.

Ripigliu quellu. A verità hè, per un bellu pezzu, aghju avutu una grande angoscia intornu à a maternità. L'impegnu. A perfezione attesa di a vita di una donna, fresca intrecciata cù l'altra per u tempu chì tramindui camperanu - {textend} è probabilmente ancu dopu à stu fattu.

E pressioni di stu rolu sò alleviate solu quandu pensu à e mamme di a mo vita chì si intrunanu in u rolu cum'è una seconda pelle, senza paura di rende u so propiu interu.

U primu postu in questa lista hè a mo propria mamma chì, cù l'età, aghju cresciutu per vede cum'è una persona più grande di a so pusizione in u mo mondu. Ciò conta ancu e mamme chì mi circondanu, i so propii figlioli in attinenza.


Duie di quelle donne chì facenu chì a maternità sembra umana è pussibule sò a pueta Tania Peralta, di l'Honduras, Vancouver è Toronto, è l'essagista Dominique Matti, di Jersey è di Filadelfia.

In questa installazione di Life Balms, aghju dumandatu à Tania è à Dominique s'elli serianu disposti à parlà trà di elli di i so viaghji cum'è scrittori è Mamas - {textend} Tania, per un figliolu di Capricornu, è Dominique, per duie belle è picciotti brillanti.

Sustegnu à i creatori indipendenti Tania stabilisce oghje a so casa d'edizione indipendente, Peralta House, quì. Dominique hà un Patreon induve pudete ottene l'esclusività nantu à i so saggi illuminanti è profondamente toccanti.

Cum'è scrittori chì si trovanu fora di e restrizioni di l'industria di i media tradiziunali - {textend} qualunque cosa sia u termine - {textend} Tania è Dominique sò sinceri per e so tribulazioni è trionfi in a vita è in a carriera.

Catturà a so cunversazione - {textend} cù e mo interiezioni, ogni tantu - {textend} mentre discutenu a salute mentale post-partum, a sopravvivenza, è ciò chì ghjè quellu chì motiva e so motivazioni di scrittura (è ancu di ciò chì avianu bisognu per continuà à pruduce l'incredibile travagliu chì tramindui pruducenu).


Benvenuti à Life Balms, edizione Mama

Amani Bin Shikhan: Va bè, allora prima dumanda: Cumu sò stati i vostri 2017? È cumu va u vostru 2018, finu à avà?

Tania Peralta: Aghju stabilitu i mo scopi è intenzioni 2017 un pocu tardi. Pensu chì era di marzu. Vuliu uttene un impiegu à tempu pienu cù stipendiu è prestazioni, migliurà u mo creditu, liberà u mo primu libru, è esce da u sotterraniu [stava in]. Aghju realizatu tuttu in quella lista è l'aghju fattu in modi più veloci è più faciuli di ciò chì avia immaginatu.

Dopu, in ghjennaghju di questu annu, aghju persu u mo travagliu è odiavu a mo nova casa in un primu momentu, allora mi sentu cum'è tuttu ciò chì aghju fattu in 2017 era andatu. Finalmente aghju rimessu da quì un pocu è aghju cuminciatu cù novi obiettivi è alluntanendu mi, è ringrazendu mi perchè perchè guardu ind'u 2017, ancu cù tuttu ciò chì aghju persu, sò definitivamente sempre in un locu assai megliu.


Dominique Matti: U mo 2017 hè statu intimamente trasformatore. Aghju datu nascita à u mo secondu figliolu un paiu di ghjorni in ellu è per via di cose imprudenti di u pruprietariu, avemu avutu da spustà fora di u nostru locu un paru di settimane dopu.

Cusì aghju passatu i primi sei mesi à campà in casa di a mo mamma in South Jersey chì m'hà furzatu à cunfruntà è cuntemplà assai cose. À u mumentu di u ritornu à Philly, avia una visione abbastanza chjara di i modi chì vulia campà in modu diversu. È aghju travagliatu per implementà quellu da allora.

TP: Muvimentu - {textend} cù i zitelli o micca - {textend} hè cusì duru.

Quandu site una mamma, hè cum'è voi è l'unità chì formate cù i vostri figlioli diventanu u vostru propiu picculu paese cù e so catastrofe è trionfi.
- {textend} Dominique Matti

AB: Sembra veramente intensu per i dui punti. Felicitazioni tardi, Dominique! È Tania, in muvimentu è guadagnendu perspettiva! Dominique, cumu si sintia dopu à a nascita?

DM:Hè statu un disastru postpartum, per esse onesto. Ci hè sta tensione per mè trà esse assai apertu in ligna, ma veramente privatu in a mo vita persunale, cusì esse furzatu fora di l'isulamentu durante un tempu induve vulia solu sequestru cù a mo piccula famiglia era dura. Tania, mi face piacè chì tù sia ritornu!

TP: Wow, capiscu cumpletamente. U mo scumpientu postpartu era cusì chjaru, ma a situazione di vita à l'epica mi hà fattu mascherà per pudè mette a mo famiglia in un locu megliu.

DM: A visione di u tunnel maternu hè cusì vera.

TP: Mi sentu cum'è chì ùn sapete mancu finu dopu perchè entra in modu di survival. Mi sentu cum'è una grande chiarezza (cum'è avete menzionatu) vene da capisce ciò chì hà da esse bonu per i zitelli à longu andà è cum'è, l'estremu cortu termine. Cumu, chì manghjemu oghje?

DM: Assolu. Aghju adupratu a parolla "intimamente" in quantu à 2017 perchè tantu si passava in u mondu fora di a nostra porta. Ma quandu site una mamma, hè cum'è voi è l'unità chì formate cù i vostri figlioli diventanu u vostru propiu picculu paese cù e so catastrofe è trionfi.

È in 2017, hà pigliatu tutta a mo forza è u focu è l'energia solu per gestisce ciò chì avemu tutti richiesti per esse bè. À l'internu di quattru muri chì avemu occupatu.

TP: Ti sentu. Mi ricordu di avè vistu cose terribili in Twitter, ma a vita vera accadia ancu in casa meia. Aviu avutu per bluccà tantu l'annu passatu solu per fucalizza. Hè difficiule perchè vulete curà è voi cura è ancu cum'è una persona creativa, sì cum'è: "Beh, chì possu fà quì? Cumu possu aiutà stu mondu, in qualchì manera? "

Ma onestamente, cumencia in casa, ùn importa micca quant'è cornu chì sona.

DM: Iè! È cum'è, per tuttu u tempu, hè impattu nantu à voi è i vostri cum'è un ronchju fastidiosu o un dolore cronicu sottu tuttu. Ma ùn hè micca forte cum'è a fame o un testu da u vostru pruprietariu o una quistione di induve andavanu e luci.

A visione di u tunnel maternu hè cusì vera.
- {textend} Dominique Matti

AB: Quandu site diventatu tramindui mamas? Cumu era quandu avete scupertu chì erate incinta?

TP: A mo figliola era veramente nata per amore è romantica. Ci simu seduti, ci fighjemu l'uni à l'altri è eramu cum'è: "Avissimu duvere un criaturu avà". Era bella. Dopu sò veramente incinta è nunda hè andatu cum'è previstu. Ùn sò micca ciò chì pensavamu, fora di esse innamurati.

Ùn aviamu micca soldi. Eramu cusì speranti per tuttu. Avemu tippu solu fidatu chì e cose andessinu bè. Tramindui sapiamu chì eramu e persone adatte per avè un figliolu. Cumu, ùn importa ciò chì accade, sta persona serà un grande babbu perchè hè una grande persona.

Ma quant'è noi dui avemu passatu in a nostra vita prima di diventà genitori, ùn pensu micca chì unu di noi sapessi in prima persona quantu cruel pò esse u mondu quandu site una persona nera o una persona di culore, o una parte di una unità di famiglia.

Pensu chì u mumentu chì hè vinutu à filà per noi era à l'appuntamenti di u duttore. M'arricordu di noi parlendu di cumu simu ghjustu sapia chì assai di e cose ch'elli ci dumandarianu ùn eranu micca dumandate à una famiglia bianca di mezza età.

Sapete quandu a ghjente vi dumanda, chì dicerete à u vostru vechju sè o qualcosa? Pensu sempre à questu un periodu di tempu quandu eru incinta. Cumu, in u primu è u sicondu trimestru. Travagliava dui travagli è andava à a scola ... Ùn sò micca cumu l'aghju fattu. Hè l'unica versione di me chì vultassi ind'i tempi è abbracciu.
- {textend} Tania Peralta

DM: Aviu avutu u mo primu figliolu in u 2015, quandu eru 22. Eiu stava fluttuendu per a vita. Eru una signora di pulizia di ghjornu è un pocu di pruduttore SoundCloud di notte. Sò statu alzatu in ritardu à fà battute nantu à u mo laptop sfurtunatu perchè mi sentia cum'è se mettessi e mo puesie sopra a musica, a ghjente ascoltava. Ùn pensu micca chì esse solu scrittore sia pussibule per mè.In ogni casu, quandu aghju trovu chì eru incinta, eru ghjustu cum'è "OK, eccu ciò chì facemu avà."

Aviu passatu per ùn avè micca un criaturu chì vulia in u passatu, è chì mi paria infinitamente più doloroso di passà di novu chè d'avè unu.

TP: Omu, ancu eiu nantu à l'ultimu. Anch'eiu. Ancu LOL nantu à "OK, hè ciò chì facemu avà." Hè quella putenza di super mamma chì entra.

DM: A mo percezione era estremamente romantica finu chì era una cosa chì stava accadendu. Un vicinu m'hà dumandatu d'aiutalli à spustà un vestitore quandu eru incinta di sette mesi. È eru cum'è "Oh, eccu a mo induzione in u club di e donne nere chì sò sempre aspettate d'esse d'aiutu è chì ùn anu mai accordatu vulnerabilità o cura o tenerezza". Ddu stress hè tantu. In cima di u stress regulare di i genitori.

TP: Sapete quandu a ghjente vi dumanda, chì dicerete à u vostru vechju sè o tuttu ciò? Pensu sempre à questu un periodu di tempu quandu eru incinta. Cumu, in u primu è u sicondu trimestru. Travagliava dui travagli è andava à a scola ... Ùn sò micca cumu l'aghju fattu. Hè l'unica versione di me chì vultassi ind'i tempi è abbracciu.

DM: Phew. Ùn ci hè micca specchiu cum'è a maternità. Vi mostra ciò chì pudete fà. È ciò chì ùn pudete micca. Gridate à voi.

TP: Mi hà fattu strappà. Vi guasi rende intumulatu - {textend} ma in una bona manera. Nunda ùn pare impussibule. Piglia solu a resilienza.

DM: È quandu vi mostra ciò chì ùn pudete micca sì, nah, aghju ancu questu. In verità, date mi un minutu; Sò un crack u codice. Ma sta resilienza hè ancu tassante cum'è f- {textend}.

TP: Dunque fiscale dinò, perchè u mondu cumencia à leghje voi cum'è questa persona chì pò gestisce tuttu - {textend} è pudete, ma ùn duverebbe micca fà.

AB: Cumu site entratu in scrittura? È scrive in modu prufessiunale, se ste duie cose differenu per voi?

TP: Iniziò à scrive inizialmente attraversu ESL è prugrammi di lettura quandu sò ghjuntu in Canada da Honduras, perchè eranu tutti cum'è: "Site daretu! Richjappà!" Ma sò innamuratu di leghje è scrive in u prucessu.

Durante u mo secondu annu di scola di ghjurnalisimu, un redattore di l'epica mi hà veramente aiutatu à custruì u mo portafogliu in ghjurnalisimu musicale. Eranu qualchi tempi utili, perchè ellu m'hà sempre datu opportunità di guadagnà soldi. Ùn sò mai statu perfettu ma mai terribile, allora ogni volta chì mi sò assignatu qualcosa, aghju amparatu assai.

Quandu sò stata incinta, sò diventatu tantu interessatu à u ghjurnalisimu musicale. Hè quandu u mondu di a scrittura hà cambiatu cumpletamente per mè. È ùn ci hè più definizione per scrive in modu prufessiunale, per mè.

Ebbè, esse scrittore prufessiunale significa chì sò pagatu da qualcunu? Firmatu à qualchissia? È sì ùn sò micca, mi face un scrittore micca prufessiunale?
- {textend} Tania Peralta

DM: Aghju cuminciatu à scrive per trattà e cose, pensu. Quandu eru in prima scola, aghju scrittu sta storia per a scola nantu à un dinosauru chì circava in ogni locu u so ovu è ùn a pudia truvà. Tipu di versione inversa di quellu "Sì a mo mamma?" libru di i zitelli. Ciò si hè sentitu bè è hè statu veramente validatu da u mo maestru à l'epica, allora l'aghju pigliatu in a mo identità.

Inoltre, in tuttu l'elementariu i mo cugini è aghju avutu un gruppu di ragazze cù sogni di esse cum'è 3LW, è sò statu designatu u cantautore. Scriveraghju questi testi di culi cresciuti per noi chì m'anu fattu principià a puesia. È ùn aghju mai mai piantatu veramente.

AB: Oh mio diu, Dominique. Aghju scrittu ancu i testi di e canzone!

TP: Omg !!!!! I cusì bramemu d'esse amichi da zitelli.

AB: Pudete spiegà ciò chì vulete dì di scrittura prufessiunale, Tania?

TP: Ebbè, esse scrittore prufessiunale significa chì sò pagatu da qualcunu? Firmatu à qualchissia? È sì ùn sò micca, mi face un scrittore micca prufessiunale?

Mi sentu cum'è chì sò sempre decisu ciò chì vogliu dì cun quellu. Hè st'idea di "scrittura prufessiunale" cum'è una porta imaginaria ... E certe volte, ùn sò micca cusì sicuru chì e persone chì sò attraversu quella porta sò più o menu di i scrittori chì aspittàvanu d'entrà.

DM: Aghju cuminciatu à scrive in modu prufessiunale perchè quandu u mo anzianu era cum'è 1, travagliava a notte da 22:30. à 6 ore è mezu cum'è assistente di serviziu di stanza d'albergu, è u mo maritu travagliava da 7 ore à 7 ore in un uspidale, è ùn stava micca dormendu. Per nunda.

Eiu è u mo maritu eramu tramindui allevati da mamme singole chì sò veri travagliadori di miraculi, è sò tramindui stupiti da quantu simu stressati postu chì ci avemu l'altru, ma hè sempre tantu.
- {textend} Dominique Matti

È eramu sempre spezzati. È ancu ùn puderia micca pagà a guarderia. Dunque unu di noi hà avutu à piantà. È hà fattu di più, hà avutu l'assicuranza sanitaria, è u zitellu hè statu allattatu à u senu - {textend} allora sò statu eiu chì aghju smessu.

Ma ùn mi pudu micca permette di ùn fà micca soldi, è a maternità richiede di esaurisce ogni risorsa è simu ghjunti à un puntu induve l'unica risorsa rimasta era a scrittura. Allora eru cum'è "Beh ... forse possu guadagnà soldi fendu què?"

TP: Sentu tuttu ciò chì dici in e mo osse. U mo cumpagnu porta a nostra famiglia in più manere di una ora è u sistema di guarderia quì in Canada hè ancu pazzu. Cusì sò in questa parte di a mo carriera induve a mo risorsa per i soldi hè a scrittura è a recitazione di poesie in eventi.

DM: Purtate ancu voi tutti! Quandu ùn avete micca e risorse per a cura di i zitelli, u tempu o i soldi, o sì depressu o qualunque cosa, ognunu finisce purtendu più di una parte ragionevole è rinuncendu assai.

Eiu è u mo maritu eramu tramindui allevati da mamme single chì sò veri travagliadori di miraculi, è sò tramindui stupiti da quantu simu stressati postu chì ci avemu l'altru, ma hè quantunque tantu.

TP: A sentu cusì. Sia a mo mamma sia a so mamma sò ànghjuli letterali: i mo avianu cinque figlioli è a mo suocera ne avia sette. Avemu un figliolu è simu stanchi. Sò chì ùn sò micca perfetti, ma sò veramente un esempiu per noi.

Cum'è mamma, mi porta a pace di sapè chì eiu è u mo cumpagnu avemu dighjà rottu tanti cicli chì eramu tramindui nati.
- {textend} Tania Peralta

AB: In entrambe e vostre opere, parlate candidamente di e cose chì molta ghjente sceglie di ùn fà, almenu publicamente - {textend} ansia, depressione, insicurezza finanziaria, amore duru. Pudete parlà perchè fate què? È chì ci vole per sparte quelle verità cù u mondu?

DM: Ebbè, se sò veramente, veramente reale, aghju solu poveri limiti intornu à pruteggimi.

TP: Chì vulete dì cù què, Dominique? I poveri cunfini parte?

DM: A manera chì aghju cresciutu, assai di a mo attività ùn era micca a moia. Dunque u cuncettu di tene e cose per voi cum'è mezu di autoprotezzione ùn mi vene micca in furia quant'è per l'altri.

In listessu sensu, sò cresciutu in una casa induve ùn era micca cumunu di vergugnassi per parechje cose chì a ghjente si vergugnava.

Ci hè questu cuncettu chì continuu à vultà: "Cumu u mostru scopre chì hè un mostru?" È a risposta chì aghju finu à avà hè: "Incontra l'altri". A maiò parte di u tempu publicu cose vulnerabili perchè a vergogna ùn mi vene micca finchè ùn hè testimone. È a privacy ùn mi vene micca finu à quandu mi rendu contu chì aghju espostu una ferita.

TP: Wow.

DM: A prima cosa chì aghju scrittu, aghju avutu cinque seguitori è mi stava ghjustu sfiatendu. Hè finitu per uttene cum'è 300K viste. È mi hà arruinatu. Eru ansiatu da cum'è una settimana. È hà avutu questu effettu nantu à mè.

Avà, quandu mi sentu à scrive, anticipu a risposta di un publicu imaginariu. In certi modi, hè statu dannosu, in termini di a mo scrittura chì hè un rifugiu sicuru per mè. In un altru modu, mi hà custrettu à esse più responsabile in u mo travagliu.

Ùn possu micca pensà à un modu megliu per fà onore à un zitellu ch'è di guarisce una lascita dannosa prima ch'ella ne eredite.
- {textend} Dominique Matti

TP: Questu hè qualcosa chì cercu di travaglià perchè aghju statu silenziatu in casa, in a mo cumunità per tantu tempu chì mi ne vanu solu. Quandu eru incinta, aghju cuminciatu à leghje letteratura nera è latina è hè per quessa chì a scrittura hà cambiatu per mè. Aghju cuminciatu à vede e mo sperienze cù e parolle è e situazioni chì aghju avutu veramente vissutu.

Eru incinta a prima volta chì aghju lettu "Per e Ragazze Culurite chì anu cunsideratu u suicidiu Quandu l'arcubalenu hè Enuf" di Ntozake Shange è chì era cum'è ... una lettura chì cambia a vita per mè. Què, è dinò "Loose Woman" di Sandra Cisneros. Anu andatu in dettu nantu à e cose spaventose veri.

DM: Oh mio diu, "Woman Hollering Creek" di Sandra Cisneros m'hà cambiatu. Aghju un veru puntu volatile intornu à esse attesi per ammorbidiscimi è ancu intornu à ùn esse intesu. Ma aghju persu a mo intenzione parechje volte à reagisce da quellu locu. Travagliu veramente duru per esse tenera è intenzionale. Hè stata una di e mo lezioni di u 2017.

TP: Per risponde à a vostra dumanda Amani, solu ùn possu micca scrive d'altre manere avà. Un saccu di u mo travagliu sò eiu parlendu cun mè stessu. Ancu se u cunsumadore ùn a leghje micca cusì.

AB: Truvate quellu catarticu o spaventosu? O tramindui?

TP: Vogliu dì, ùn m'interessa micca. A prima volta chì aghju colpitu una mansa di persone cun stu tipu di travagliu hè stata per Erika Ramirez quandu hà lanciatu a so rivista, ILY. In questu pezzu, aghju espostu assai cose di a mo famiglia.

E pensu chì alcune persone sò state veramente disturbate perchè ci hè un zitellu in u mix. Pensu chì eranu fastidiosi chì sapessi assai di e voci nantu à a mo famiglia. Ma in listessu tempu, mi hà purtatu u putere. Eiu chì stava cuntendu a storia. Hè u massimu di tutti i tempi per mè.

DM: Ùn possu micca pensà un modu megliu per fà onore à un zitellu ch'è di guarisce una lascita dannosa prima ch'ellu l'eredi.

TP: Alcuni di i feedback anu mostratu quantu alcune persone eranu scomode per mè di mostrà stu latu dolce è persunale di un rapper (u mo cumpagnu hè un musicante). Ma ùn mi interessa veramente. Pensu chì ci hà datu u putere di cuntà e nostre storie in u nostru travagliu, ùn importa ciò chì. Rumpendu i cicli.

Ci vole assai per finisce e cose cù una cattiva salute mentale. Vene è và per mè.
- {textend} Tania Peralta

DM: Iè! Hè ciò chì u mo terapeuta mi hà dettu quandu aghju espressu ansietà per qualcosa chì sto attualmente travagliendu. Era cum'è, "Quantu hè bellu chì avete l'uccasione di cuntà una storia chì tante altre persone continuanu à cuntà per voi - {textend} à tortu, allora?"

AB: Chì sò i vostri "balsami di vita" o e cose chì vi portanu à voi? E cose chì vi portanu a pace?

TP: Cum'è u mo universu stessu, cumplettendu e cose chì aghju dettu di fà. Ci vole assai per finisce e cose cù una cattiva salute mentale. Vene è và per mè. U travagliu nantu à a mo salute mi porta a pace perchè aghju creatu una casa in me stessu. Ùn importa micca ciò chì accade, possu esse solu da solu - {textend} ancu solu mentalmente - {textend} è fiducia chì tuttu andrà bè.

Cum'è mamma, mi porta a pace di sapè chì eiu è u mo cumpagnu avemu dighjà rottu tanti cicli chì eramu tramindui nati. Cum'è, ancu sì, Diu ne guardi, tuttu ci accade, a mo figliola hà dui cataloghi di travagli da noi per sapè da quale hè venuta. (È ... caffè!)

DM: Spassighjate, candele, musica, tarot. Aghju sviluppatu accidentalmente una pratica spirituale mentre guardava e religioni ancestrali quest'annu. Sò statu cresciutu assai cattolicu - {textend} cume, hà fattu tutti i sacramenti è roba - {textend} è à un certu mumentu lasciò andà a chjesa, ma ùn aghju mai riempitu quellu spaziu di nunda. Stava amparendu alcuni rituali è cose, ma ùn mi sentia ancu chì era meia, allora aghju messu insieme e mo cose.

Fazzu soprattuttu u travagliu di candele. Declocu a stanza, sceltu culori chì rapprisentanu ciò chì vogliu attirà o incarnà, li vestu d'olii di meli è erbe, inciscu i nomi di u mo antenatu in elli, li parlu, stabiliscu intenzioni - {textend} praticamente basta à pregà sopra. Accende qualchì incensu, tocca qualchì musica.

Hè curiosu: Mi rendu contu chì sò [una estensione di] a mo mamma è a mo minnana. Tutta a mo zitellina, a mo mamma accenderia solu una mansa di candele di gelsomino à a vaniglia da Bath and Body Works, scuppiava i Fugees, è pulita. A mo nana hè un guerrieru di preghera. (È st'intervista hè purtata da un latte di lavanda ghiacciata à trè colpi.)

AB: In un mondu ideale, chì ci vuleria per sentesi sustenutu cum'è mamma? Cum'è scrittore?

TP: A mo risposta hè assai specifica per Toronto: Un spaziu publicu per esecutà e mo idee. Mi sentu cum'è continuu à vulè fà e cose è continuu à lancià e cose, ma ùn ci hè spaziu per fà la senza finanziallu personalmente.

DM: Cù entrambi questi ruoli, ma soprattuttu maternità, una grande parte di sentirsi micca supportati hè quantu poche persone vedenu entrambe e cose cum'è un veru travagliu o un travagliu chì merita di supportu. Hè qualcosa chì ùn devu micca esse menu cuntentu di fà. In ghjiru à l'ore. Per sempre.

Vogliu grid out, ma ancu, vogliu chì a ghjente offre à fighjà i mo figlioli per qualchì ora quandu u mo maritu hè in un turnu di 12 ore per pudè scuntrà una scadenza - {textend} o sunnita. Vogliu ancu chì qualchissia vene à a mo porta cù u caffè cum'è in sitcom. Cù a scrittura, vogliu solu una paga ghjusta. Cumu abbastanza per pagà a renta.

Balsami di vita di Tania:

  • "Tao Te Ching:" Mi aiuta à truvà chiarezza in a mo vita d'ogni ghjornu. I messaghji in quì ùn vi furzanu nunda, funzionanu cum'è linee guida è offrenu modi alternativi di vede si è e persone è e cose intornu à voi. Hè cum'è studià per chì site preparatu per e cose [chì accaderanu], bè è male. Hè cum'è un soffiu prufondu per mè. Credu chì, invece di yoga, questu hè a cosa chì mi tene tranquillu.
  • Palo Santo: Palo Santo hè speciale per mè perchè m'hà aiutatu à mè è à a mo famiglia à ricreà casa in novi spazii. Hè un odore cunnisciutu è utile prima di una cunversazione è dopu chì a conversazione sia finita. Cù Palo Santo, mi pare di pudè cuntrullà l'energia chì vogliu in a mo casa.
  • A colazione di Starbucks si mischia: a sto preparendu attualmente perchè i fagioli sò di i paesi d'America Latina è ùn mi danu micca stumacu o ansietà. Biu una tazza u dopu meziornu durante a sunnita di [a mo figliola] per pudè avè energia per u restu di a ghjurnata - {textend} è l'energia per fà qualchì ora di travagliu una volta ch'ella hè addurmintata per a notte. Usu una stampa francese. Hè u mo modu preferitu per beie u caffè.

Seguitate u viaghju di Tania mentre stabilisce a so casa d'edizione indipendente, Peralta House, quì. (L'annu scorsu, hà publicatu a so prima racolta di puesie, "COYOTES" - {textend} hè un must-read. Fidati di mè.)

Balsami di Vita di Dominque:

  • Tarot di u Prussimu Mondu di Cristy C. Road: Trà Trump è a mo ansietà, mi pare chì campu assai à a cuspide di a fine di u mondu. Stu ponte sognu u mondu chì pudemu custruisce da e macerie, è postu chì l'imaghjini s'assumiglianu à mè è à i mo amichi, mi aiuta à immaginà megliu i risultati in i quali u facciu passà.
  • Candele di campanile di culore assortitu: Per un pezzu, aghju sottovalutatu u mo bisognu di crede in una putenza superiore, ma ùn aghju micca trovu una religione chì mi pare appartene - {textend} o chì mi sentu appartene à mè. Finu avà, solu candele. Mi piace aduprà u focu per pregà perchè sò assai pesante in Aries, è l'ardesia in biancu di queste candele (à u cuntrariu di quelle cù figure sante nantu à mè) mi permette di cunnesse cun idee è energie chì mi portanu un sensu di pace.
  • Pocket Moleskine: Aghju purtatu unu di questi cun mè in ogni locu dapoi un decenniu. L'aghju adupratu per a scrittura creativa è di recente, à suggerimentu di u mo terapeuta, ghjurnale. Mi aiuta à valurizà i mo penseri è idee prima chì u mo criticu interiore li evisceri. Hè ancu bellu d'avè un locu per sventulà è scrive senza un publicu percepitu.

Cum'è i penseri di Dominique è Tania? Seguità li quì è quì.

Amani Bin Shikhan hè un scrittore è ricercatore di cultura cun focus nantu à a musica, u muvimentu, a tradizione è a memoria - {textend} quandu coincidenu, in particulare. Seguità la nantu Twitter. Foto di Asmaà Bana.

Fascinante

Novu avvertimentu per l'antidepressivi

Novu avvertimentu per l'antidepressivi

e pigliate unu di i farmaci antidepre ivi più cumunemente pre critti, u vo tru duttore pò cumincià à eguitallu più da vicinu per i egni chì a vo tra depre ione 'aggr...
Perchè i mo petti feriti durante u mo periodu?

Perchè i mo petti feriti durante u mo periodu?

Dolore di periodu: Hè olu qualco a chì noi cum'è donne avemu venutu à accettà, ia crampi, prublemi di chiena o di confortu di u enu. Ma hè l'ultimu - quella tener...