U Modu Ghjustu di Manghjà Ramen (Senza Sembrà un Slob)
Cuntenutu
Siamu veri, nimu ùn sà veramente manghjà ramen-senza avè l'aspettu di un disordine, cioè. Avemu ingaghjatu Eden Grinshpan di Cooking Channel è a so surella Renny Grinshpan per scumpressà a scienza di tuttu. (ICYMI, ci hè ancu un modu ghjustu per manghjà sushi!)
Secondu Grinshpan, eccu cumu si face. Prima: Pigliate menu di ciò chì pensate chì vulete. Poi mette in bocca è slurp-ùn morde micca! Succhiate in aria cù e tagliatelle per rinfrescalli, per ùn finisce micca cù una bocca brusgiata. Fattu divertente: U prucessu di manghjà un ramen sanu duveria piglià solu sei à ottu minuti. (Circate torti creativi nantu à i ramen per frustificà voi stessi? Vede 9 Ricette di Zuppa Basata in Brodu d'Ose.)
Comu pudete sapè, però, tuttu ciò chì slurping pò mandà aria extra in u to stomacu è chowing down in un deliziosu ramen di ciotola pò lascià un effettu secundariu micca cusì bellu: gonfiore. È tuttu u sodiu in u caldo ùn aiuta micca; hè un altru culprit chì vi pò lascià cù l'alimentariu à u nivellu di u zitellu. Ma sapemu chì ùn vi impedirà micca di manghjà. Dunque caricate i vostri ramen cun vegetali pieni di fibre (chì aiutanu i cibi à passà per l'intestini) è seguitate i vostri tagliatelle cun un dessert fruttatu (in particulare bacche d'ananas o kiwi). (Sempre preoccupatu per l'effetti di u vostru pranzu ramen? Pruvate questi 8 Cunsiglii per batte un stomacu gonfiatu, veloci.)