Consegna Assistita à u Vuitu: Cunniscite i Rischi?
Cuntenutu
- Consegna assistita da u vuoto
- Ferite superficiali di u scalp
- Ematoma
- Cefaloemematoma
- Ematoma subgaleal
- Emorragia intracranica
- Emorragia retiniana
- Frattura di u craniu | Frattura di u craniu
- Itterizia neonatale
Consegna assistita da u vuoto
Durante a consegna vaginale assistita da u vacuum, u vostru duttore usa un dispositivu di vacuum per aiutà à guidà u vostru zitellu fora di u canali di nascita. U dispositivu di vacuum, cunnisciutu cum'è aspiratore, utilizza una tazza morbida chì si attacca à a testa di u to zitellu cù aspirazione.
Cum'è cù qualsiasi altra prucedura, ci sò risichi associati à a consegna assistita da u vacuum. Ancu i parto vaginali normali ponu resultà in cumplicazioni sia in a mamma sia in u zitellu. In a maiò parte di i casi, l'aspiratore hè adupratu per evità una consegna cesarea o per prevene l'angoscia fetale. Quandu hè realizatu currettamente, a consegna assistita da u vacuum pone assai menu rischi di a consegna cesarea o di l'angoscia fetale prolungata. Questu significa chì a mamma è u zitellu puderanu esse menu prubabile di avè cumplicazioni.
L'aspiratore hè statu adupratu assai in l'ultimi anni, è i rischi di a consegna assistita da u vacuum sò stati ben documentati. Si varieghja da ferite minori à u scalp à prublemi più gravi, cume sanguinamentu in u craniu o frattura di u craniu.
Ferite superficiali di u scalp
E ferite superficiali di u scalp sò spessu accadute à causa di e consegne assistite da u vacuum. Ancu dopu à un parto vaginale nurmale, ùn hè micca sfarente di vede un gonfiore in una piccula zona di u scalp. Durante u partitu, u cervice è u canali di nascita ponu una grande pressione nantu à a parte di a testa di u to babbu chì si move prima per u canali di nascita. Quì risulta in gonfiore chì pò dà à a testa di u to zitellu un aspettu in forma di conu. U gonfiore pò esse situatu nantu à u latu di a testa di u to babbu se a so testa hè inclinata da un latu durante a nascita. Stu gonfiore tipicamente si ne và in un o dui ghjorni dopu a consegna.
L'aspiratore originale, chì hà una tazza di metallo, pò pruduce gonfiore in forma di conu nantu à a cima di a testa di u to zitellu. Questu hè chjamatu un chignon. A furmazione di chignon hè essenziale per u successu di a consegna. U gonfiore si ne và di solitu in dui à trè ghjorni.
In ocasu, u piazzamentu di a tazza provoca una leggera decolorazione cù l'apparizione di contusioni. Questu hè ancu risoltu senza cunsequenze à longu andà. Alcuni estrattori sottovuoti utilizanu sempre ventose rigide, ma questu hè raru. Oghje, a maiò parte di l'aspiratori anu aspirazioni in plastica o Silastic più recenti. Queste cuppe ùn necessitanu micca a furmazione di un chignon è sò menu propensi à causà gonfiore.
E consegne assistite da u vuòtu ponu ancu causà piccule rumpiture in a pelle o tagli à u scalp. Queste ferite sò più propensi à accade durante e consegne difficili chì sò prolungate o chì implicanu più staccamenti di a ventosa. In a maiò parte di i casi, e ferite sò superficiali è guariscenu rapidamente senza lascià alcuna marca durabile.
Ematoma
Un ematoma hè a furmazione di sangue sottu à a pelle. Di solitu accade quandu una vena o arteria si ferisce, pruvucendu u sangue à filtrà fora di u vascellu sanguinu è in i tessuti circundanti. I dui tippi di ematomi chì ponu accade per via di e consegne assistite da u vacuum sò un cefaloemematoma è un ematoma subgaleale.
Cefaloemematoma
U cefaloemematoma si riferisce à un sanguinamentu chì hè limitatu à u spaziu sottu à a cupertura fibruosa di l'ossu di u cranu. Stu tipu di ematoma porta raramente à cumplicazioni, ma tipicamente ci vole una o duie settimane per chì a raccolta di sangue si ne và. Un zitellu cù cefaloemematoma di solitu ùn hà micca bisognu di trattamentu estensivu o chirurgia.
Ematoma subgaleal
L'ematoma subgaleale, però, hè una forma più seria di sangu. Accade quandu u sangue s'acumula ghjustu sottu à u scalp. Siccomu u spaziu subgaleal hè grande, una quantità significativa di sangue pò esse persa in questa zona di u cranu. Hè per quessa chì l'hematoma subgaleal hè cunsideratu cum'è a complicazione più periculosa di a consegna assistita da u vacuum.
Quandu l'aspirazione ùn hè micca abbastanza forte per spustà a testa di u to zitellu attraversu u canali di nascita, tira u scalp è u stratu di tissutu ghjustu sottu à u scalp luntanu da u craniu. Questu causa un dannu maiò à e vene sottostanti. L'usu di a ventosa di plasticu soffiu hà diminuitu l'incidenza di sti feriti. Ancu se l'hematoma subgaleal hè abbastanza raru, hè una cundizione periculosa per a vita.
Emorragia intracranica
L'emorragia intracranica, sanguinante in u craniu, hè una complicazione assai rara ma seria di a consegna assistita da u vacuum. L'aspirazione appiicata à a testa di u to zitellu pò dannà o ferisce e vene, pruvucendu un sanguinamentu in u craniu di u to zitellu. Ancu se l'emorragia intracraniale hè rara, quandu si verifica, pò purtà à a perdita di memoria, di discorsu o di muvimentu in a zona interessata.
Emorragia retiniana
L'emorragia retiniana, o sanguinante in u fondu di l'ochji, hè relativamente cumuna in i neonati. A cundizione ùn hè di solitu seria è si ne và prestu senza causà cumplicazioni. A causa esatta di u sanguinamentu di a retina ùn hè micca cunnisciuta. Tuttavia, puderia esse u risultatu di a pressione posta nantu à a testa di u to zitellu mentre passa per u canali di nascita.
Frattura di u craniu | Frattura di u craniu
Sanguinamentu intornu à u cervellu pò esse accumpagnatu da una frattura di u craniu, ancu se ùn ci ponu esse segni esterni di emorragia intracranica o ematoma. Ci hè parechje classificazioni di fratture di u cranu. Questi includenu:
- fratture lineari di u cranu: fratture sottili di i capelli chì ùn deformanu micca a testa
- fratture di u craniu depressu: fratture chì implicanu una depressione attuale di l'ossu di u cranu
- osteodiastasi occipitale: un tippu raru di frattura chì implica lacrime à u tessutu nantu à a testa
Itterizia neonatale
L'ictere neonatale, o icterizia neonata, pò esse più propensi à sviluppà in i zitelli chì sò consegnati per estrazione di u vuoto. L'itteru, o u giallu di a pelle è di l'ochji, hè una cundizione cumuna in i neonati. Succede quandu i zitelli anu un altu livellu di bilirubina in u sangue. A bilirubina hè un pigmentu giallu pruduttu durante a ripartizione di i globuli rossi.
Quandu l'aspiratori sò usati per consegnà u vostru zitellu, una grande contusione pò formassi annantu à u so cuoio capellu o a so testa. E contusioni si producenu quandu ci sò danni à i vasi sanguini, pruvucendu u sangue à fughje è formanu una marca nera è turchina. U corpu à a fine assorbe u sangue da e contusioni. Stu sangue si rompe è produce più bilirubina, chì di solitu hè cacciata da u sangue da u fegatu. Tuttavia, u fegatu di u to zitellu pò esse sottusviluppatu è incapace di caccià a bilirubina in modu efficace. Quandu ci hè un eccessu di bilirubina in u sangue, si pò stallà in a pelle. Questu causa una decolorazione giallastra di a pelle è di l'ochji.
Ancu se l'itterizia di solitu si ne và da per sè in dui à trè settimane, certi zitelli cù a cundizione ponu necessità di fototerapia. Durante a fototerapia, u vostru zitellu hè tenutu sottu una luce di alta intensità per unu à dui ghjorni. A luce cambia a bilirubina in una forma menu tossica è aiuta u corpu à sbarrazzassi di ella più rapidamente. U vostru zitellu porta occhiali di prutezzione in tutta a fototerapia per prevene i danni à l'ochji. U vostru criaturu pò avè bisognu di trasfusioni di sangue per diminuisce i livelli di bilirubina in u sangue se anu un casu severu di itterizia.