Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
5 Benefici per a Salute di u Tè Rooibos (Plus Effetti Side) - Nourrisson
5 Benefici per a Salute di u Tè Rooibos (Plus Effetti Side) - Nourrisson

Cuntenutu

U tè Rooibos guadagna pupularità cum'è una bevanda deliziosa è sana.

Cunsumatu in l'Africa miridiunale durante seculi, hè diventatu una bevanda amata in u mondu sanu.

Hè una alternativa savurosa, senza caffeina à u tè neru è verde.

In più, i difensori lodanu i rooibos per i so potenziali benefici per a salute, affirmannu chì i so antioxidanti ponu prutegge contra u cancheru, e malatie cardiache è l'ictus.

Tuttavia, vi puderete dumandà se sti benefici sò supportati da prove.

Questu articulu esplora i benefici per a salute di u tè rooibos è l'effetti secondari potenziali.

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Cosa hè u Tè Rooibos?

U tè Rooibos hè ancu cunnisciutu cum'è tè rossu o tè rossu di machja.


Hè fattu cù e foglie d'un arbustu chjamatu Aspalathus linearis, generalmente cultivatu nantu à a costa occidentale di u Sudafrica (1).

Rooibos hè una tisana è ùn hè micca ligata à u tè verde o neru.

U rooibos tradiziunale hè creatu fermentendu e foglie, chì li facenu un culore rossu-marrone.

I rooibos verdi, chì ùn sò micca fermentati, sò ancu dispunibili. Tende à esse più caru è più gustosu in gustu cà a versione tradiziunale di u tè, pur avendu ancu di più antioxidanti (,).

U tè Rooibos hè generalmente cunsumatu cum'è tè neru. Alcune persone aghjunghjenu u latte è u zuccheru - è u tè ghiacciatu rooibos, caffè espresso, latte è cappuccini sò ancu partuti.

À u cuntrariu di certe pretese, u tè rooibos ùn hè micca una bona fonte di vitamine o minerali - fora di u ramu è di u fluoruru (4).

Tuttavia, hè pienu di antioxidanti putenti, chì ponu offre benefici per a salute.

Riassuntu U tè Rooibos hè una bevanda tradiziunale fatta da e foglie di un arbustu sudafricanu. Hè cunsumatu in modu simile à u tè neru è cuntene assai antioxidanti.

1. Pocu in Tannini è Esente da Caffeina è Acidu Ossalicu

A caffeina hè un stimulante naturale chì si trova sia in u tè neru sia in u tè verde.


U cunsumu di quantità moderate di caffeina hè generalmente sicuru.

Pò ancu avè qualchì benefiziu per e prestazioni di esercitazione, concentrazione è umore (5).

Tuttavia, u cunsumu eccessivu hè statu ligatu à palpitazioni cardiache, ansietà aumentata, prublemi di sonnu è mal di testa (5).

Dunque, alcune persone scelenu di evità o di limità l'assunzione di caffeina.

Perchè u tè rooibos hè naturale senza caffeina, hè una eccellente alternativa à u tè neru o verde (6).

Rooibos hà ancu livelli di taninu inferiori à u tè neru o verde regulare.

I tannini, cumposti naturali prisenti in u tè verde è neru, interferiscenu cù l'assorbimentu di certi nutrienti, cum'è u ferru.

Infine, à u cuntrariu di u tè neru - è di u tè verde, in una misura minore - i rooibos rossi ùn cuntenenu micca acidu ossalicu.

U cunsumu quantità elevate di acidu ossalicu pò aumentà u risicu di calcoli renali, facendu di i rooibos una bona opzione per chiunque abbia prublemi di rene.

Riassuntu Rispuntendu à u tè neru regulare o à u tè verde, i rooibos sò più bassi in tannini è liberi di caffeina è acidu ossalicu.

2. Imballatu cù Antioxidanti

Rooibos hè assuciatu cù benefici per a salute per i so alti livelli di antiossidanti chì prumove a salute, chì includenu aspalathin è quercetin (,).


L'antioxidanti ponu aiutà à prutege e cellule da i danni da i radicali liberi.

À longu andà, i so effetti ponu riduce u risicu di e malatie, cum'è e malatie cardiache è u cancheru ().

Ci hè qualchì evidenza chì u tè rooibos pò aumentà i livelli antioxidanti in u vostru corpu.

Tuttavia, ogni aumentu documentatu hè statu chjucu è ùn dura tantu.

In un studiu di 15 persone, i livelli di antioxidanti in u sangue sò aumentati di 2.9% quandu i participanti bevianu rooibos rossi è 6.6% quandu bevianu a varietà verde.

Questa crescita hà duratu cinque ore dopu chì i participanti anu bevutu 17 once (500 ml) di tè fattu cù 750 mg di foglie di rooibos (10).

Un altru studiu in 12 omi sani hà determinatu chì u tè rooibos ùn avia effetti significativi nantu à i livelli di antioxidanti in sangue paragunatu à un placebo ().

Questu hè forse perchè l'antioxidanti in i rooibos sò di breve durata o inefficientemente assorbiti da u vostru corpu (,).

Riassuntu U tè Rooibos hè pienu di antioxidanti chì prumove a salute. Tuttavia, questi antiossidanti ponu esse instabili o inefficientemente assorbiti da u vostru corpu.

3. Pò Impulsà a Salute Cardiaca

L'antioxidanti in i rooibos sò ligati à un core più sanu ().

Questu pò accadere in modi diversi ().

Prima, beie tè rooibos pò avè effetti benefichi nantu à a pressione sanguigna inibendu l'enzima di conversione di l'angiotensina (ACE) ().

ACE aumenta indirettamente a pressione sanguigna causendu a cuntrazione di i vostri vini sanguini.

In un studiu in 17 persone, beie tè rooibos hà inibitu l'attività ACE 30-60 minuti dopu l'ingestione ().

Tuttavia, questu ùn si hè micca traduttu in alcun cambiamentu di pressione sanguigna.

Ci hè una prova più prumessa chì u tè pò migliurà i livelli di colesterol.

In un studiu in 40 adulti in sovrappesu à altu risicu di malatie cardiache, sei tazze di tè rooibos ogni ghjornu durante sei settimane diminuiscenu u colesterolu LDL "cattivu" mentre aumentanu u colesterolu HDL "bonu" ().

Tuttavia, u listessu effettu ùn hè statu vistu in e persone sane.

I livelli sani di colesterolu danu una prutezzione aghjunta contr'à e varie cundizione cardiache, cumprese attacchi di core è infarti.

Riassuntu U tè Rooibos pò benefiziu a salute di u core affettendu positivamente a pressione sanguigna. Pò ancu abbassà u colesterolu LDL "cattivu" è elevà u colesterolu HDL "bonu" in quelli in risicu di malatie cardiache.

4. Puderà Riduce u Risicu di Cancer

Studi di test-tubi rilevanu chì l'antioxidanti quercetina è luteolina, chì sò prisenti in u tè rooibos, ponu tumbà e cellule tumorali è prevene a crescita tumorale (,).

Tuttavia, a quantità di quercetina è luteolina in una tazza di tè hè assai chjuca. Parechji frutti è ligumi sò fonti assai megliu.

Dunque, ùn hè chjaru se i rooibos cuntenenu abbastanza di sti dui antiossidanti, è sì sò assorbiti abbastanza efficacemente da u vostru corpu per furnisce benefici.

Tenite à mente chì studii umani sò necessarii nantu à i rooibos è u cancheru.

Riassuntu Certi antioxidanti in u tè rooibos sò stati dimustrati per tumbà e cellule cancerose è prevene a crescita tumorale in provette. Tuttavia, nisun studiu umanu hà cunfirmatu questi effetti.

5. Pò Beneficà e Persone Cù Diabete di Tipu 2

U tè Rooibos hè a sola fonte naturale cunnisciuta di l'antalipantante aspalathin, chì studii animali suggerenu pò avè effetti anti-diabetichi ().

Un studiu nantu à i topi cù u tippu 2 hà trovu chì l'aspalatina hà equilibratu i livelli di zuccherinu in sangue è ridotta a resistenza à l'insulina, chì puderebbenu esse prometenti per e persone chì anu o sò à risicu di diabete di tip 2 (20).

Tuttavia, studii umani sò necessarii.

Riassuntu Studii annantu à l'animali suggerenu chì l'antioxidanti specifici in u tè rooibos ponu aiutà à equilibriu u zuccherinu in sangue è à migliurà a resistenza à l'insulina. Tuttavia, a ricerca umana hè necessaria.

Prestazioni micca verificati

L'affirmazioni di salute chì circundanu u tè rooibos varienu assai. Tuttavia, ci hè una mancanza di prove per sustene assai. I vantaggi micca verificati includenu:

  • Salute ossea: E prove chì liganu u cunsumu di rooibos à a salute di l'osse migliurata sò debule, è studii specifici sò scarsi (21).
  • Migliurà a digestione: U tè hè spessu prumuvutu cum'è un modu per riduce i prublemi digestivi. Tuttavia, l'evidenza per questu hè debule.
  • Altri: Malgradu i rapporti anecdotici, ùn ci hè evidenza forte chì i rooibos ponu aiutà i prublemi di sonnu, allergii, mal di testa o còlichi.

Benintesa, a mancanza di prove ùn significa micca necessariamente chì queste affermazioni sò false - solu chì ùn sò micca state studiate cumpletamente.

Riassuntu Ùn ci hè attualmente evidenza forte chì u tè rooibos migliurà a salute di l'osse, a digestione, u sonnu, l'allergie, i mal di testa o i còlichi.

Effetti Collaterali Potenziali

In generale, i rooibos sò assai sicuri.

Ancu se l'effetti negativi negativi sò estremamente rari, alcuni sò stati segnalati.

Un studiu di casu hà trovu chì beie una grande quantità di tè rooibos ogni ghjornu era ligatu à una crescita di l'enzimi di u fegatu, chì pò spessu indicà un prublema di fegatu. Tuttavia, questu era solu un casu cumplessu ().

Certi cumposti in u tè ponu stimulà a produzzione di l'ormone sessuale femminile, l'estrogenu ().

Alcune fonti suggerenu chì e persone cun condizioni sensibili à l'ormone, cume u cancheru di u senu, possanu vulete evità stu tippu di tè.

Tuttavia, questu effettu hè assai dolce è hè probabile chì avete bisognu di cunsumà quantità assai grandi prima di vede un effettu.

Riassuntu Rooibos hè sicuru per beie, è l'effetti negativi negativi sò estremamente rari.

U Bottom Line

U tè Rooibos hè una bevanda sana è deliziosa.

Hè senza caffeina, bassu in tannini è riccu in antioxidanti - chì pò offre una varietà di benefici per a salute.

Tuttavia, l'indicazioni sanitarie relative à u tè sò spessu anecdotiche è micca basate nantu à prove forti.

Ùn hè ancu chjaru se i benefici di u tè rooibos vistu in provette è in studi animali si traducenu in benefici reali per a salute per l'omu.

Se vulete pruvà u tè rooibos, pudete truvà una larga sezione in Amazon.

Ultimi Posti

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

U trattamentu per a varicella dura da 7 à 15 ghjorni, pò e e raccomandatu da un medicu generale o da un pediatre, in u ca u di a varicella infantile, è cun i te principalmente in l'...
Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

U ty, ancu cunni ciutu cum'è l'ordeolu, hè una infiammazione in una piccula glàndula in a palpebra chì accade principalmente per via di l'infezzione da batteri, chì...