Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 1 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
RSV in Bebè: Sintomi è Trattamentu - Salute
RSV in Bebè: Sintomi è Trattamentu - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Intro

U virus sincitiale respiratoriu (RSV) hè una seria causa di infezioni respiratorie chì ponu influenzà e persone di tutte l'età. Ma hè u più seriu in i zitelli.

E vie aeree di un criaturu ùn sò micca cusì sviluppate, dunque un criaturu ùn hè micca capace di tussà u mucus è ancu un zitellu maiò. In a maiò parte di a ghjente, u RSV provoca sintomi di fretu, spessu cù una tosse.

In i zitelli, RSV pò causà una malattia più grave chjamata bronchiolite. I zitelli cun bronchiolitis anu sibilante cù a so tosse.

RSV pò purtà à altre infezioni severi, cumpresa pneumonia. In certi casi, i zitelli ponu avè bisognu di trattamentu in un ospedale.

U RSV hè un virus, dunque purtroppu ùn ci sò farmaci chì possinu curallu per accurtà u so corsu d'infezzione. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.


Sintomi di RSV in i zitelli

In i zitelli maiò, u RSV pò causà sintomi simili à quellu di un friddu. Ma in i zitelli, u virus causa sintomi più severi.

U RSV hè più comunemente trasmessu da nuvembre à aprile, quandu e temperature più fresche portanu e persone in casa è quandu sò più propensi à interagisce trà di elli.

RSV tende à seguità una timeline di sintomi. I sintomi culminanu intornu à a malattia, ma ponu cumincià à sperimentà sintomi prima o dopu.

I sintomi iniziali ùn ponu micca esse tuttu ciò chì si nota, cum'è diminuzione di l'appetitu o un nasu chì scorri. Sintomi più severi ponu appare uni pochi ghjorni dopu.

I sintomi chì un criaturu pò avè cun RSV include:

  • respiru chì hè più veloce di u normale
  • difficultà à respirà
  • tossu
  • frebba
  • irritabilità
  • letargia o cumportamentu lentu
  • nasu chì corre
  • starnutitu
  • aduprendu i musculi di u pettu per respirà in un modu chì pare travagliatu
  • sibilante

Alcuni zitelli sò più vulnerabili à i sintomi di RSV. Questu include i zitelli chì sò nati prematuremente, o i zitelli cun prublemi pulmonari o cardiaci.


Quandu si vede un pediatre per RSV

I casi di RSV pò varià da sintomi di fretu lieve à quelli di bronchiolite severa. Ma se suspettate chì u vostru zitellu hà RSV, hè impurtante chjamà u vostru pediatricu o cercà assistenza medica d'urgenza.

I sintomi da guardà includenu:

  • u to criaturu pare disidratatu, cume e fontanelle affundite (punti molli) è senza produzzione di lacrime quandu pianghjenu
  • tossendu un mucus spessore chì hè grisgiu, verde o giallu di culore chì face difficiule à respirà
  • frebba superiore à 38 ° C (100,4 ° F), ottenuta rectalmente, in i zitelli di menu di 3 mesi
  • frebba superiore à 39,4 ° C in 104.0 ° F in un zitellu di qualsiasi età
  • secrezione nasale spessa chì rende dura a respirazione di u zitellu

Cercate assistenza medica immediata se e unghje o a bocca di u to babbu sò di culore turchinu. Questu indica chì u vostru criaturu ùn riceve micca abbastanza ossigenu è hè in grave angoscia.

Trattamentu per RSV in i zitelli

In i casi più severi, RSV pò richiede l'aiutu di una macchina respiratoria cunnisciuta cum'è ventilatore meccanicu. Sta macchina pò aiutà à gonfà i pulmoni di u to zitellu finu à chì u virus hà avutu u tempu di sparisce.


I duttori abituavanu (è certi a facenu sempre) curanu di regula a maiò parte di i casi di RSV cù broncodilatatori. Ma questu ùn hè più cunsigliatu.

Esempii di medicazione bronchodilatatori includenu albuterol, chì hè sottu i nomi di marca:

  • ProAir HFA
  • Pruvenente-HFA
  • Ventolin HFA

Si tratta di medicazione aduprate per e persone cun asma o BPCO per aiutà à apre e vie aeree è à curà u sibilante, ma ùn aiutanu micca u sibilante chì vene cù a bronchiolite RSV.

Se u vostru picculu hè disidratatu, u so duttore pò ancu furnisce fluidu intravenuu (IV).

L'antibiotici ùn aiutanu micca u RSV di u to zitellu perchè l'antibiotici trattanu infezioni batteriche. RSV hè una infezzione virale.

I genitori ponu trattà a RSV in i zitelli in casa?

Se u vostru duttore vi dà l'OK per trattà RSV in casa, probabilmente averete bisognu di uni pochi strumenti. Queste mantene e secrezioni di u to babbu u più magre pussibule per ùn influenzà a so respirazione.

Una siringa à bulbu

Pudete aduprà una siringa à bulbu per caccià e secrezioni spesse da u nasu di u to zitellu. Uttene unu quì.

Per aduprà a siringa à bulbu:

  1. Cumpressate u bulbu finu à chì l'aria sia fora.
  2. Mette a punta di u bulbu in u nasu di u to ciucciu è lascia corre l'aria. Questu tirerà u mucus in.
  3. Quandu si caccia u bulbu, sprime lu nantu à un pannu o un asciugamanu di carta per sbarazzà u bulbu.

Duvete specialmente aduprà stu strumentu prima di nutrì u vostru zitellu. Un nasu chjaru facilita à manghjà per u vostru zitellu.

Questu pò ancu esse cumbinatu cù gocce saline senza ricetta, chì ponu esse piazzate in ogni narice seguita subitu dopu cù aspirazione.

Umidificatore di nebbia fresca

Un umidificatore pò intruduce umidità in l'aria, aiutendu à diluisce e secrezioni di u to zitellu. Pudete cumprà umidificatori di nebbia fresca in ligna o in magazzini. Assicuratevi di pulisce è curà currettamente l'umidificatore.

L'acqua calda o l'umidificatori à vapore ponu esse dannosi per u vostru zitellu perchè ponu causà scaldature.

Pudete ancu parlà cù u duttore di u to figliolu nantu à u trattamentu di qualsiasi febbre cù acetaminofene (Tylenol). U vostru duttore vi darà una dosa suggerita basatu annantu à u pesu di u to babbu. Ùn date micca à u vostru zitellu aspirina, chì pò esse periculosa per a so salute.

Prevenzione di a disidratazione in i zitelli cun RSV

Furnisce fluidi, cum'è u latte maternu o a formula, pò esse impurtante per prevene a disidratazione in u vostru zitellu. Pudete ancu dumandà à u vostru duttore se duverebbe dà à u vostru zitellu una soluzione di rimpiazzamentu di l'elettroliti.

Mantene u zitellu in pusizione verticale, ciò chì li facilita a respirazione. Pudete tene u vostru zitellu più in pusizione in un seggiolu di vittura stabile è sicuru o in un seggiolu mentre ch'elli sò sveglii à le volte durante u ghjornu.

A notte, pudete alzà u materasso di u vostru zitellu da circa 3 pollici. Pudete mette un oggettu sottu à u materasso di u to zitellu per mantene lu più in sù. Pusate sempre u vostru zitellu annantu à e spalle per dorme.

Limità l'esposizione di u to zitellu à u fumu di a sigaretta hè ancu vitale per mantene li in bona salute. U fumu di a sigaretta pò aggravà i sintomi di u to zitellu.

U RSV in i zitelli hè cuntagiosu?

Quandu un zitellu altrimente sanu hà RSV, sò tipicamente cuntagiosi per. U zitellu chì hè contagiosu deve esse tenutu separatu da altri fratelli o zitelli per impedisce a trasmissione.

A malatia hè diffusa da u cuntattu direttu è indirettu cù una persona infetta. Questa puderia includere toccà a manu di una persona infetta dopu chì starnutiscinu o tussinu, dopu frotte l'ochji o u nasu.

U virus pò campà ancu nantu à superfici dure, cum'è un presepiu o ghjoculi, per parechje ore.

Prospettive per RSV

I zitelli ponu fà una ripresa sana da RSV in una o duie settimane. A maiò parte di i zitelli ponu recuperà da RSV senza avè da riceve trattamentu in un ambiente ospedale. Ma se pensate chì u vostru criaturu sia disidratatu o in difficultà moderatu à severu, cercate assistenza medica d'urgenza.

Scelta Di Lettori

Cosa hè l'emoterapia è l'autoemoterapia è à chì serve

Cosa hè l'emoterapia è l'autoemoterapia è à chì serve

U emoterapia hè un tipu di trattamentu in u quale una quantità predeterminata di angue hè raccolta da una per ona è, dopu tra furmazioni è anali i, i cumpunenti di angue ponu ...
Principali cumplicazioni di u dengue

Principali cumplicazioni di u dengue

Cumplicazioni di dengue i verificanu quandu a malatia ùn hè micca identificata è trattata in i primi tadii, o quandu a cura nece aria durante a malattia ùn hè micca eguita, cu...