Ciò chì l'iscrizione à a maratona di Boston m'hà amparatu nantu à a definizione di u scopu
Cuntenutu
Aghju sempre pensatu chì un ghjornu, puderia (forse) vulete curriri a Maratona di Boston.
Cresciutu appena fora di Boston, u Maratona Lunedì era sempre un ghjornu di scola. Era ancu un momentu per a creazione di segni, acclamazioni, è a distribuzione di tazze d'acqua è Gatorade à circa 30.000 corridori chì si dirigevanu da Hopkinton à Boston. Ddu ghjornu, parechje imprese lucali si chjude è a ghjente inunda i carrughji di e ottu cità chì filanu u corsu di 26,2 chilometri. Parechji di i mo ricordi di primavera di a mo zitellina implicanu sta corsa.
Anni dopu, da adultu (è da me stessu corridore cù qualchì mezza maratona sottu à a mo cintura), quandu u travagliu mi hà purtatu à impieghi sia in Pennsylvania sia in New York, mi ricordu di dumandassi perchè a ghjente travagliava u Maratona Lunedì. Mi mancava l'electricità di u ghjornu in Boston. Puderaghju ancu sentu, ancu da luntanu.
Quandu mi trasfirìu in casa à Boston è firmatu un affittu per un appartamentu pocu vicinu à u corsu, aghju cuntinuatu à fighjulà i corridori chì passanu ogni annu. Ma l'annu scorsu mi sò trovu à pensà più seriu à u mo quasi scopu di fà corre a corsa. Avissi da fà, Aghju pensatu. Puderaghju fà. Fighjendu u mare di corridori (cumpresu uni pochi d'amichi !) s'affolla in Beacon Street (una parte di u percorsu di a corsa), mi stava guasgi à calcià per ùn avè micca fattu. (Connessu: Incuntrà a squadra inspirante di i prufessori scelti per eseguisce a maratona di Boston)
Ma i mesi passavanu è, cum'è facemu tutti, aghju occupatu. Penseri micca cummittenti di una corsa forse in maratona si sò calati. Dopu tuttu, corre una maratona hè un impegnu massivu. Ùn era micca sicuru cumu aghju equilibratu un travagliu full-time è e richieste di furmazione (in u friddu invernu di Boston micca menu). In più, mentre aghju veramente l'eserciziu d'amore è a manera chì mi fa sentu, ùn sò mai statu qualcunu chì mi spinge fisicamente oltre u mo locu di cunfortu. Forse ùn accaderia micca solu, aghju pensatu.
Dopu, u ghjennaghju passatu, aghju ricevutu un email - una opportunità di gestisce Boston cù Adidas. Era solu l'impetu chì avia bisognu per dì di sì. Aghju fattu. È in quellu mumentu, mi dumandu perchè m’avia pigliatu tanti anni per fà u passu. Eru nervosamente entusiasta, motivatu da anni cum'è spettatore, entusiasmu di a chance di curriri in a mo cità nativa.
Dopu, i penseri più spaventosi sò venuti: Seraghju veramente capace di fà què? Vuliu veramente fà ? A motivazione era certamente quì, ma sta motivazione era abbastanza?
"Ci hè tante motivazioni quant'elli ci sò i corridori intruti in a corsa", hè ciò chì Maria Newton, Ph.D., prufessore assuciatu in u dipartimentu di salute, kinesiulugia è svaghi à l'Università di Utah, m'hà dettu quandu aghju infurmatu ella di i mo piani.
À u più sanu di i livelli, ùn pensu micca à nimu desideri per curriri 26.2 miles (ancu se i corridori d'elite pò esse in disaccordu cun mè). Allora chì ci face fà?
Cum'è Newton dice - ogni tipu di ragioni. Alcune persone correnu per un prufittu persunale, altri per una cunnessione emotiva à una corsa, per sfidassi in modi novi, o per raccoglie soldi o sensibilizà per una causa chì li interessa. (Assuciatu: Perchè Corsu a Maratona di Boston 6 Mesi Dopu avè avutu un criaturu)
Ma ùn importa a vostra ragione, u vostru corpu hè capace di assai. "Pudemu ovviamente finisce qualcosa se u nostru scopu hè esternu à noi stessi", dice Newton (pensate à l'appruvazione di un allenatore o di un genitore, o di lode). Ma, "a qualità di a motivazione ùn serà micca cusì bona", spiega ella. Hè perchè, à u core, a motivazione si tratta di "perchè", dice ella.
A letteratura annantu à u sughjettu suggerisce chì quandu sceglemu obiettivi chì sò significativi per noi, simu più motivati à ghjunghje li. Sò sicuramente d'accordu.Ci sò stati tempi in a mo furmazione - vale à dì corre nantu à e alte colline più è più volte in neve o in pioggia - quandu so chì mi sarei fermatu se ùn fussi statu per a mo cunnessione à a corsa. L'unicu chì hà mantenutu e mo gambe in muvimentu quandu si sentenu cum'è gelatina? U pensamentu chì questu a furmazione mi stava avvicinendu di u tragu di u ghjornu di a corsa-qualcosa chì aghju vulsutu fà. (Connessu: 7 Vantaggi inaspettati di l'addestramentu di a corsa invernale)
Hè u core di a motivazione intrinseca, spiega Newton. Ti aiuta persiste. Quandu si cumincia à piovi, quandu i vostri gammi sò cramping up, o quandu si chjappà à u muru, hè più prubabile di dumandà sè stessu, micca pruvà cusì duru, è ancu rinunzià se u vostru "perchè" hà pocu à fà cù tù. "Ùn persisterete micca quandu e cose diventanu difficiule, nè vi piacerà tantu u vostru tempu", dice ella.
Quandu site u vostru "perchè", truverete per e parti dure, spinghjevi quandu vi sentite stanchi, è godite u prucessu. "Ci hè una grande differenza in a persistenza se a motivazione hè autonoma". (Relazionatu: 5 Ragioni chì a vostra motivazione manca)
Hè perchè avete investitu in u prucessu è u risultatu. Ùn site micca in questu per nimu altru. "A ghjente chì persiste, persiste perchè s'ellu ùn si ne, si lascianu falà."
Infine, impegnassi in Boston hè stata a parte più difficiule di tuttu què per mè. Una volta l'aghju fattu, aghju scupertu un scopu chì quasi ùn aghju micca capitu chì aghju avutu. Ma ci vole à esse apertu à una nova idea - una nova sfida.
Hè qualcosa chì Newton incita a ghjente à fà se cercanu un novu modu per sfidassi: Stà apertu è pruvà cose nuove. "Ùn sapete micca se qualcosa ti risuana finu à chì dite à e cose un colpu", dice ella. Allora tracciate a vostra strada. (Related: I numerosi benefici per a salute di pruvà cose novi)
Benintesa, cumincià cù attività chì avete sperienza è gode (ciò chì aghju fattu) hà ancu sensu. Spessu hè simplice quant'è di vultà à attività chì pudemu avè gudutu crescendu, sia in pista, nuoto, o qualsiasi altra cosa. "A rivisitazione di queste cose è a sfida per truvà a stessa passione chì avete avutu hè una grande strategia per truvà un scopu significativu", dice Newton. "Re-impegnà cù quelle cose chì una volta erate entusiasmu pò purtà una grande gioia".
È à circa una settimana fora di Boston, hè ciò chì aghju cuminciatu à sente : gioia.
Quì in Boston, a maratona hè più cà una corsa. Hè una parte di a cità inestricabilmente ligata à a so ghjente è u so orgogliu è, in parechji modi, suppone chì hè sempre stata una parte di mè. Aghju fattu a mo furmazione, aghju travagliatu assai, è sò prontu à affruntà a linea di partenza.