A Russia hè stata ufficialmente pruibita da l'Olimpiadi Invernali 2018
Cuntenutu
A Russia hà appena ricevutu a so punizione per doping durante l'Olimpiadi 2014 in Sochi: U paese ùn hè micca permessu di participà à l'Olimpiadi Invernali di PyeongChang 2018, a bandiera russa è l'innu seranu esclusi da a Cerimonia d'Apertura, è i funzionari di u guvernu russu ùn saranu micca. permessu di participà. A Russia duverà dinò pagà per furmà una nova Agenzia di Prove Indipendente.
Per riassumì, a Russia hè stata accusata di doping urdinatu da u guvernu durante i ghjochi di Sochi, è l'anzianu direttore antidoping di a Russia Grigory Rodchenkov hà ammessu d'avè aiutatu l'atleti à fà droghe. Una squadra custituita da u Ministeru di u Sport di Russia hà apertu i campioni di urina di l'atleti è li rimpiazzavanu cù quelli puliti. L'Agenzia Mundiale Anti-Doping hà realizatu un studiu di dui mesi è cunfirmatu chì i rapporti di u prugramma di doping eranu veri, è a squadra di pista è campu di Russia hè stata pruibita da l'Olimpiadi di l'estiu 2016 in Rio. (BTW, cheerleading è Muay Thai puderanu diventà sport olimpichi.)
I speranze olimpiche in Russia ùn sò micca totalmente in perdita per via di a decisione. L'atleti chì anu una storia di passà e teste di droga puderanu cumpetenu sottu u nome "Atleta Olimpicu da Russia" cù un uniforme neutru. Ma ùn ponu guadagnà nisuna midaglia per u so paese.
Questa hè a pena più dura chì un paese hà ricevutu per doping in a storia di l'Olimpiadi, secondu a New York Times. À a fine di i ghjochi PyeongChang, u Cumitatu Olimpicu Internaziunale pò optà per "alzà in parte o in tuttu a sospensione", secondu cumu u paese cooperi.