À chì serve u sambucu è cumu preparà u tè
Cuntenutu
- À chì serve è chì sò e pruprietà
- Cumu aduprà
- Tè di sambucu
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca aduprà
U Sambucu hè un arbustu cù fiori bianchi è bacche nere, cunnisciutu ancu cù u sambucu europeu, u sambucu o u sambucu neru, chì i so fiori ponu esse aduprati per preparà un tè, chì pò esse adupratu cum'è aiutu in u trattamentu di l'influenza o di u fretu.
Sta pianta medicinale hà un nome scentificuSambucus nigra è pò esse acquistatu in negozi di alimenti sanitari, drogherie è alcuni mercati di strada.
À chì serve è chì sò e pruprietà
I fiori di sambucu anu pruprietà espettoranti, stimulanti di circulazione sanguigna, stimulanti di produzzione di sudore, antivirali topichi è antiinflamatori.
Cusì, i sambucchi ponu esse aduprati per aiutà à trattà u freddu è l'influenza, frebba, tosse, rinite, sintomi allergici, ferite, ascessi, accumulazione di acidu uricu, prublemi di rene, emorroidi, contusioni, chilblains è reumatismu.
Cumu aduprà
E parti aduprate di u sambucu sò i so fiori, chì ponu esse aduprati per preparà un tè:
Tè di sambucu
Per preparà u tè di sambucu, hè necessariu:
Ingredienti
- 1 cucchiaia di fiori secchi di sambucu;
- 1 tazza d'acqua.
Modu di preparazione
Pone 1 cucchiaia di fiori secchi di sambucu in una tazza d'acqua bullente è lasciate ripide 10 minuti. Strain and drink 3 tazzi di tè à ghjornu.
Inoltre, u tè pò esse adupratu per fà gargare in casu di mal di gola irritata o in presenza di tordu.
Ci sò ancu unguenti cù estrattu di sambucu in a cumpusizione, chì sò indicati per u trattamentu di crepe causate da fretu, contusioni, emorroidi è chilblains.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii di l'anziani ponu include variate reazioni allergiche. Inoltre, i frutti di sambucu se cunsumati in eccessu ponu avè un effettu lassativu.
Quale ùn deve micca aduprà
I sambucini sò contraindicati per e donne incinte è chì allattanu.