Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Perchè 'Spazii Sicuri' Sò Importanti per a Salute Mentale - Soprattuttu in i Campi di l'Università - Salute
Perchè 'Spazii Sicuri' Sò Importanti per a Salute Mentale - Soprattuttu in i Campi di l'Università - Salute

Cuntenutu

Cumu vedemu chì u mondu forma quale sceglimu di esse - {textend} è di sparte sperienze cunvincibili pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.

Per a metà megliu di i mo anni di bacheloru, quasi tutti parianu avè qualcosa da dì nantu à "spazii sicuri". A menzione di u termine avia u putenziale di suscità reazioni scaldate da studienti, pulitici, accademici, è chiunque altru interessatu à distanza à u tema.

Tituli nantu à i spazii sicuri è a so rilevanza per a libertà di discursu in i campus universitari anu inundatu e sezzioni editoriali di i buttreghi. Questu hè accadutu, in parte, à causa di incidenti largamente divulgati riguardanti spazi sicuri in università in tuttu u paese.


In a caduta di u 2015, una seria di pruteste di studienti per e tensioni razziali sò scuppiate à l'Università di Missouri per spazii sicuri è u so impattu nantu à a libertà di stampa. Settimane dopu, una cuntruversa in Yale nantu à i costumi offensivi di Halloween hè diventata in una lotta per spazii sicuri è i diritti di i studienti à a libertà di spressione.

In 2016, u decanu di l'Università di Chicago hà scrittu una lettera à a classe entrante di 2020 dicendu chì l'università ùn accettava micca avvertenze o spazi intellettuali sicuri.

Alcuni critichi suggerenu chì i spazii sicuri sò una minaccia diretta per a libertà di parolla, favuriscenu u pensamentu di gruppu, è limitanu u flussu di l'idee. Altri accusanu i studienti universitarii di esse "fiocchi di neve" coddled chì cercanu a prutezzione da idee chì li rendenu scomodi.

Ciò chì unisce a maiò parte di e pusizioni spaziali antisicurità hè chì si cuncentranu guasgi solu in spazii sicuri in u cuntestu di i campus universitarii è di a libertà di spressione. Per via di questu, hè faciule di scurdà chì u terminu "spaziu sicuru" hè in realtà abbastanza largu è comprende una varietà di significati diversi.


Chì ghjè un spaziu sicuru? In i campus universitarii, un "spaziu sicuru" hè di solitu una di e duie cose. E aule ponu esse designate cum'è spazi accademici sicuri, significendu chì i studienti sò incuragiti à piglià rischi è à impegnassi in discussioni intellettuali nantu à temi chì ponu sentirsi scomodi. In questu tipu di spaziu sicuru, a parolla libera hè u scopu.
U terminu "spaziu sicuru" hè ancu usatu per discrive gruppi in campus universitarii chì cercanu di furnisce rispettu è sicurezza emotiva, spessu per l'individui di gruppi storicamente marginalizzati.

Un "spaziu sicuru" ùn deve micca esse un locu fisicu. Pò esse qualcosa di simplice cum'è un gruppu di persone chì tenenu valori simili è s'impegnanu à furnisciavanu in maniera costante un ambiente di sustegnu è rispettosu.

U scopu di spazii sicuri

Hè ben cunnisciutu chì un pocu d'ansietà pò rinfurzà a nostra prestazione, ma l'ansietà cronica pò piglià un pesu à a nostra salute emotiva è psiculogica.

Sentite chì avete bisognu di avè a vostra guardia in ogni momentu pò esse stancu è emotivamente tassante.


"L'ansietà spinge u sistema nervosu in overdrive chì pò tassà i sistemi corporei chì portanu à un disagiu fisicu cum'è un pettu strettu, un core chì corre, è un stomacu chì agita", dice u duttore Juli Fraga, PsyD.

"Perchè l'ansietà face nasce a paura, pò purtà à comportamenti d'evità, cume evità e so paure è isolassi da l'altri", aghjusta.

I spazii sicuri ponu furnisce una pausa da u ghjudiziu, opinioni indesiderate, è avè da spiegassi. Permette ancu à e persone di sentesi sustenute è rispettate. Questu hè particularmente impurtante per e minurità, membri di a cumunità LGBTQIA, è altri gruppi marginalizzati.

Dice questu, i critichi spessu ridefiniscenu u cuncettu di un spaziu sicuru cum'è qualcosa chì hè un attaccu direttu à a libertà di parolla è solu pertinente per i gruppi minoritari in i campus universitari.

Perpetuà sta definizione stretta rende difficiule per a populazione generale di capisce u valore di un spaziu sicuru è perchè ponu benefiziu à tutte e persone.

Aduprà sta definizione di spaziu sicuru ristrettu limita ancu u scopu di e discussioni pruduttive chì pudemu avè riguardu à u tema. Per unu, ci impedisce di esaminà cumu si raportanu à a salute mentale - {textend} un prublema chì hè altrettantu pertinente, è probabilmente più urgente, cà a libertà di parolla.

Perchè sti spazii sò benefichi per a salute mentale

Malgradu u mo background di studiente di ghjurnalisimu, minurità razziale, è nativu di l'area ultraliberale di a Baia, aghju avutu sempre difficultà à capì u valore di i spazii sicuri finu dopu à l'università.

Ùn eru mai statu spaziu anti-sicuru, ma durante u mo tempu in Northwestern ùn aghju mai identificatu cum'è qualcunu chì bisognu un spaziu sicuru. Eru ancu prudente di participà à discussioni nantu à un tema chì puderia accende dibattiti polarizanti.

In retrospettiva, però, aghju sempre avutu un spaziu sicuru in una forma o un'altra ancu prima di principià l'università.

Dapoi a scola media, quellu locu era u studiu di yoga in a mo cità nativa. Praticà u yoga è u studiu stessu era tantu di più cà cani discendenti è manichi. Aghju amparatu u yoga, ma più impurtanti, aghju amparatu à navigà u disagiu, amparà da u fallimentu, è avvicinà e sperienze novi cun fiducia.

Aghju passatu centinaie d'ore à praticà in a stessa stanza, cù i listessi visi, in u listessu spaziu di stuoie. Aghju amatu chì puderia andà in studio è lasciare u stress è u dramma di esse un liceu à a porta.

Per un adolescente insicuro, avè un spaziu senza giudiziu induve eru circundatu da cumpagni maturi è solidali era inestimabile.

Ancu se u studio s'adatta perfettamente à a definizione, ùn avia mai pensatu à u studio cum'è un "spaziu sicuru" finu à pocu tempu fà.

A ridefinizione di u studiu m'hà aiutatu à vede cumu fighjà solu nantu à spazi sicuri cume una barriera à a libertà di parolla hè improduttivu perchè limita a vuluntà di e persone di impegnassi cù u tema in tuttu - {textend} vale à dì, cumu si riferisce à a salute mentale.

Spazi sicuri in una crisa di salute mentale

In certi modi, a chjama à spazii sicuri hè un tentativu di aiutà e persone à navigà in a crisa crescente di salute mentale presente in tanti campus universitari in i Stati Uniti.

Circa unu nantu à trè anni di prima università anu un prublema di salute mentale, è ci sò evidenze chì l'ultimi decennii anu vistu un grande aumentu di psicopatologia trà i studienti universitari.

Cum'è studiente in Northwestern, aghju vistu di prima manu chì a salute mentale hè un prublema rampante in u nostru campus. Quasi ogni trimestre da u mo secondu annu, almenu un studiente in Northwestern hè mortu.

Micca tutte e perdite sò state suicidi, ma assai d'elli sò stati. Accantu à "The Rock", un massu in u campus chì i studienti dipindenu tradiziunalmente per publicità l'avvenimenti o sprime opinioni, ci hè avà un arburu dipintu cù i nomi di i studienti chì sò morti.

A crescita di i tirotei è e minacce sculare hà ancu avutu un impattu annantu à u campus. In 2018, u nostru campus hè andatu à chjude dopu à e segnalazioni di un tiratore attivu. Hè finitu per esse una burla, ma assai di noi avemu passatu ore accucculate in dormitori è in classi mandendu missaghji à e nostre famiglie.

Suicidii, incidenti traumatichi, qualunque sia a circustanza - {textend} questi eventi lascianu un impattu durevule nantu à i studienti è a cumunità più larga. Ma parechji di noi sò diventati insensibilizati. Questa hè a nostra nova normalità.

"U traumu sparisce u sensu di a sicurità in e cumunità, è quandu i pari o i so cumpagni di studienti morenu per suicidiu, e cumunità è i soi cari si ponu sente culpevuli, arrabiati è cunfusi", spiega Fraga. "Quelli chì luttanu cù a depressione ponu esse particularmente colpiti".

Per parechji di noi, a nostra "nurmale" significa ancu fà fronte à e malatie mentali. Aghju vistu chì i pari si battenu cù a depressione, l'ansietà, u PTSD è i disordini alimentari. A maiò parte di noi cunnoscimu à qualchissia chì hè stata stuprata, assaltata sessualmente o abusata.

Tutti noi - {textend} ancu quelli di noi chì venenu da sfondi privilegiati - {textend} ghjunghjenu à l'università purtendu traumatisimi o qualchì forma di bagaglii emotivi.

Simu imbuttati in un novu ambiente chì pò spessu diventà una pentola à pressione accademica è duvemu capì cumu piglià a cura di noi stessi senza u sustegnu di a nostra famiglia o cumunità in casa.

I spazii sicuri sò un strumentu di salute mentale

Dunque, quandu i studienti dumandanu un spaziu sicuru, ùn circemu micca di limità u flussu di l'idee nantu à u campus o di liberà si da a cumunità. Impedisce a libertà di spressione è censurà opinioni chì ùn ponu micca allineati cù a nostra ùn hè micca l'ughjettivu.

Invece, circhemu un strumentu per aiutacci à curà a nostra salute mentale in modo da pudemu cuntinuà à impegnà attivamente in e nostre classi, extracurriculari, è altre zone di a nostra vita.

I spazii sicuri ùn ci coddle micca o ci ceghjanu da e realità di u nostru mondu. Ci offrenu una breve occasione di esse vulnerabili è abbandunà a nostra guardia senza paura di ghjudiziu o dannu.

Ci permettenu di custruisce a resilienza in modu chì quandu simu fora di sti spazii pudemu impegnà maturamente cù i nostri pari è esse a versione più forte, a più autentica di noi stessi.

Soprattuttu, i spazii sicuri ci permettenu di praticà l'autocura per pudè cuntinuvà à fà cuntributi pruduttivi è pruduttivi à discussioni difficiuli, dentru è fora di a classe.

Quandu pensemu à spazii sicuri in u cuntestu di a salute mentale, hè evidente cumu ponu esse una parte benefica - {textend} è forse una parte essenziale - {textend} di a vita di tutti.

Dopu tuttu, amparà à priorità è cura di a nostra salute mentale ùn principia nè finisce in l'università. Hè un sforzu per tutta a vita.

Megan Yee hè una recente graduata di a Medill School of Journalism di l'Università di Northwestern è un anzianu stagista editoriale cù Healthline.

Articuli Di Portale

8 Cunsiglii per Lascià Fumà

8 Cunsiglii per Lascià Fumà

Per mette di fumà hè impurtante chì a deci ione ia tata pre a per contu vo tru, po tu chì cu ì u pruce u diventa un pocu più faciule, po tu chì la cià una dipen...
Nòdulu di u fegatu: ciò chì pò esse è quandu pò indicà un cancheru

Nòdulu di u fegatu: ciò chì pò esse è quandu pò indicà un cancheru

In a maiò parte di i ca i, u groppu in u fegatu hè benignu è ùn hè dunque micca periculo u, opratuttu quandu appari ce in e per one enza malatie di u fegatu cunni ciutu, cum&#...