7 cause di sangue in u pannolinu di u zitellu
![What Happens if You Swallow Gum? | One Truth & One Lie](https://i.ytimg.com/vi/2FY90D6YhUI/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- 1. Alimenti rossu
- 2. Rash di pannolinu
- 3. Allergia à u latte di vacca
- 4. Fissura anale
- 5. Vaccinu contra u rotavirus
- 6. Urina assai cuncintrata
- 7. Infezzione intestinali
- Quandu andà à u duttore
A presenza di sangue in u pannolinu di u zitellu hè sempre un mutivu d'alarme per i genitori, in ogni casu, in a maiò parte di i casi a presenza di sangue in u pannolinu ùn hè micca un segnu di prublemi di salute gravi, è pò esce solu per via di situazioni più cumuni cum'è eruzione cutanea in u criaturu. culatta, allergie à u latte di vacca o fissura anale, per esempiu.
Inoltre, quandu l'urina di u criaturu hè assai cuncintrata, pò cuntene cristalli d'urati chì danu à l'urina un culore rossu o rosa, fendu cumparisce chì u criaturu hà sangue in u pannoliu.
Per pruvà s'ellu hè veramente sangue in u pannolinu di u zitellu, pudete mette un pocu di perossu d'idrogenu annantu à a macchia. Se a schiuma hè prodotta, significa chì a macchia hè veramente sangue è, dunque, hè impurtante cunsultà u pediatra per identificà a causa è inizià u trattamentu adattatu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-causas-de-sangue-na-fralda-do-beb.webp)
1. Alimenti rossu
A caca di u criaturu pò diventà russiccia per via di l'ingestione di cibi rossi cume a barbabietola, a suppa di pomodori o qualchì alimentu cù tintura rossa, per esempiu, chì pò creà l'idea chì u zitellu hà sangue in u so pannolinu.
Cosa da fà: evite micca dà sti alimenti à u zitellu è se u prublema persiste per più di 24 ore, duvete cunsultà u vostru pediatre per identificà u prublema è cumincià u trattamentu.
2. Rash di pannolinu
L'eruzione cutanea hè a presenza di pelle irritata è rossa nantu à u fondu chì pò sanguinà dopu a pulizia di a pelle, causendu l'apparizione di sangue rossu chjaru in u pannolinu.
Cosa da fà: sè pussibule, lasciate u zitellu qualchì ora à u ghjornu senza un pannolinu è appiccate un unguentu per l'eruzione cutanea cum'è Dermodex o Bepantol, per esempiu, cù ogni cambiamentu di pannolinu. Vede tutte e cure necessarie per piglià cura di l'eruzione cutanea di u zitellu.
3. Allergia à u latte di vacca
A presenza di sangue in e feci di u zitellu pò ancu indicà chì u zitellu sia allergicu à a proteina di u latte di vacca, per esempiu. Ancu in i zitelli chì stanu allattendu solu, a proteina di u latte di vacca pò esse trasmessa à u zitellu per mezu di u latte maternu quandu a mamma ingerisce u latte di vacca è i so derivati.
Cosa da fà: caccià u latte di vacca da u zitellu o da a mamma è vede se u sangue cuntinueghja à cumparisce in u pannolinu. Eccu cumu identificà se u vostru criaturu hè allergicu à a proteina di u latte è chì fà.
4. Fissura anale
L'esistenza di sangue in u pannolinu di un criaturu chì hè spessu stinatu pò esse un segnu di fessura in a zona anale, chì e feci di u criaturu ponu diventà assai duri è, quandu si ne vanu, causanu un picculu tagliu in l'anu.
Cosa da fà: dà à u zitellu più acqua è fate u porridge cun più acqua per esse menu cunsistenti, facilitendu l'eliminazione di e feci. Vede ancu un rimediu casanu per a stinzia in u zitellu.
5. Vaccinu contra u rotavirus
Unu di l'effetti secundarii principali di u vaccinu Rotavirus hè a presenza di sangue in a feci di u zitellu finu à 40 ghjorni dopu à piglià u vaccinu. Dunque, se accade, ùn li deve micca dà impurtanza, basta chì a quantità di sangue sia bassa.
Cosa da fà: se u zitellu perde assai sangue per e feci, hè cunsigliatu d'andà subitu à a sala d'urgenza.
6. Urina assai cuncintrata
Quandu l'urina di u criaturu diventa troppu cuncentrata, i cristalli d'urate sò eliminati da l'urina, denduli un culore rossu chì pò parè sangue. In questi casi, quandu si prova cun perossidu d'idrogenu, u "sangue" ùn produce micca schiuma è, dunque, hè pussibule suspettà chì si tratta solu di urina assai cuncentrata.
Cosa da fà: aumentà a quantità d'acqua chì hè data à u zitellu per diminuisce a concentrazione di urina è cristalli di uratu.
7. Infezzione intestinali
Infezioni intestinali gravi ponu ferisce l'intestinu internu è causà sanguinamentu da e feci, di solitu accumpagnatu da dolore addominale è diarrea, è vomiti è frebba ponu accade dinò. Verificate per altri sintomi chì ponu indicà una infezzione intestinale in u zitellu.
Cosa da fà: Pigliate u zitellu à a sala d'urgenza immediatamente per identificà a causa di u prublema è cumincià u trattamentu adattatu.
Quandu andà à u duttore
Ancu se in a maiò parte di i casi u sangue in u pannolinu ùn hè micca un'emergenza, hè cunsigliatu d'andà à a sala d'urgenza quandu:
- U criaturu sanguina eccessivamente;
- Apparenzi altri sintomi, cum'è frebba sopra à 38º, diarrea o eccessivu desideriu di dorme;
- U zitellu ùn hà micca energia per ghjucà.
In questi casi, u zitellu deve esse valutatu da un pediatre per fà urina, feci o analisi di sangue è identificà a causa, inizendu u trattamentu adattatu, se necessariu.