Chì pò causà secchezza vaginale è cumu trattà
Cuntenutu
- 1. Cambiamenti ormonali
- 2. Utilizazione di medicinali
- 3. Allergii
- 4. Ansietà eccessiva
- 5. Mancanza di stimulazione
- Cumu trattà a secchezza vaginale
A maiò parte di u tempu, a secchezza vaginale apparisce solu dopu à a menopausa, è hè legata à a diminuzione naturale di a produzzione di l'ormone estrogenu.
Tuttavia, sta secchezza pò accade à ogni età per via di vari tippi di prublemi, causendu disconfortu soprattuttu durante u cuntattu intimu.
1. Cambiamenti ormonali
Una di e principali cause di secchezza vaginale hè a diminuzione di a quantità di estrogeni in u corpu, chì questu hè l'ormone incaricatu di mantene un stratu magru di fluidu lubrificante in e mucose di a vagina, impedendu a secchezza vaginale.
Sti cambiamenti in a quantità di estrogeni sò di solitu causati da a ménopause, ma ponu ancu cumparisce dopu à a consegna, durante l'allattamentu o quandu si usanu farmaci anti-estrogeni per trattà i fibromi uterini o l'endometriosi.
Cosa da fà: hè cunsigliatu di cunsultà u ginecologu per valutà i livelli di estrogeni in u corpu è inizià a sustituzione di questi ormoni cù medicazione, se necessariu è pussibule.
2. Utilizazione di medicinali
Alcune droghe aduprate per trattà i raffreddori o allergie, chì cuntenenu antihistaminici, è ancu e droghe aduprate per trattà i sintomi di l'asma ponu causà secchezza di e mucose in tuttu u corpu, cumprendu a regione genitale.
Cosa da fà: hè cunsigliatu di cunsultà u duttore chì hà prescrittu stu tipu di medicazione per valutà a pussibilità di passà à un altru tipu di medicazione.
3. Allergii
I prudutti aduprati in u bagnu è in l'area intima ponu cuntene sostanze chimiche chì, ancu se micca nurmalmente irritanti, ponu causà allergie in alcune persone, causendu secchezza è rossu in a zona. Inoltre, l'usu di mutandine cù tessuti altri chì u cotonu pò ancu causà stu tipu d'irritazione, causendu secca vaginale.
Cosa da fà: sè avete cuminciatu à aduprà un novu pruduttu mentre si bagna, hè cunsigliatu di smette di aduprà è vede se i sintomi migliuranu. Hè ancu cunsigliatu di aduprà mutandine di cuttone durante u ghjornu, chì anu menu risicu di causà irritazione.
4. Ansietà eccessiva
L'ansietà hè un sintimu naturale è assai cumunu durante e varie tappe di a vita di chiunque, tuttavia, quandu sta ansietà si sviluppa in eccessu pò causà cambiamenti in u normale funziunamentu di u corpu.
Sti cambiamenti spessu causanu una diminuzione di a libido di a donna è di u desideriu sessuale, chì pò purtà à una diminuzione di a produzzione di lubrificanti vaginali, causendu a seccatura di e mucose.
Cosa da fà: in questi casi si consiglia di aduprà strategie chì aiutanu à trattà l'ansietà o di cunsultà un psicologu per inizià u trattamentu adattatu, se necessariu. Fighjula alcune strategie chì ponu aiutà à alleviare l'ansietà.
5. Mancanza di stimulazione
In questi casi, a secchezza vaginale si pone principalmente durante u cuntattu intimu è provoca un cunfortu intensu è ancu dolore. Questu hè chì a stimolazione sessuale aumenta a libido di una donna, migliurà a lubrificazione vaginale.
Cusì, quandu questu ùn accade micca currettamente alcune donne ponu truvà più difficiule à pruduce u lubrificante naturale, causendu secchezza.
Cosa da fà: una bona strategia in questi casi hè di aumentà u tempu di preludiu prima di u cuntattu intimu è di esplorà i desideri di a coppia, per aumentà a libido è facilità a lubrificazione vaginale.
Cumu trattà a secchezza vaginale
U megliu modu per finisce a secchezza vaginale hè di identificà a causa curretta è di inizià u trattamentu adattatu. Dunque, u più impurtante hè di cunsultà un ginecologu per pudè fà una valutazione è cunsultà un altru duttore, se necessariu.
Tuttavia, in ogni casu, lubrificanti intimi è creme idratanti ponu esse aduprati per alleviare u disagiu, soprattuttu durante u cuntattu intimu. Tuttavia, questa hè una soluzione temporanea chì ùn risolve micca u prublema, è deve sempre esse valutata da un duttore.
Sapete ancu alcuni rimedii casani chì ponu aiutà à aumentà a lubrificazione vaginale, aspettendu a cunsultazione à u ginecologu.