Can Sement Cycling Balance Hormones è Ease Sintomi di Ménopause?
Cuntenutu
- Cosa hè u ciclismu di e sementi?
- Cumu funziona?
- Ormoni in un ciclu normale
- Cause di sbilanciamentu ormonale
- Cumu e sementi influenzanu l'hormoni
- U cicculu di e sementi equilibra i livelli ormonali?
- Chì sò l'effetti nantu à i sintomi di a menopausa?
- Altri benefici di e sementi
- U fondu
U ciclismu di e sementi hè una tendenza crescente rivendicata per equilibrà l'ormoni, aumentà a fertilità è allevia i sintomi di a menopausa.
Si tratta di manghjà semi di lino, zucca, sesamu è girasole in i diversi tempi di u mese per bilancià certi ormoni.
Tuttavia, malgradu numerosi racconti anecdotici di a so utilità, mancanu evidenze scientifiche per sustene e so rivendicazioni.
Questu articulu vi dice tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u ciclismu di e sementi è se hè una pratica utile.
Cosa hè u ciclismu di e sementi?
U ciclismu di e sementi hè un rimediu naturopaticu chì si pretende di bilancià l'ormoni regolendu l'ormone estrogenu in a prima metà di u ciclu mestruale è l'ormone progesterone in a seconda metà.
I so supposti benefici per a salute includenu aiutà à regulà i periodi, riducendu l'acne, trattendu u sindrome di l'ovariu polististicu (PCOS), l'endometriosi è l'infertilità, è allentendu i sintomi di a menopausa, cume vampate di calore, sudori di notte, fatica è oscillazioni d'umore.
Alcune fonti in linea affirmanu ancu chì pò migliurà i livelli di ormoni tiroidiali, a salute di i capelli, a perdita di pesu, a ritenzione d'acqua è a cellulite.
U metudu u più cumunu insegna à e donne di manghjà 1 cucchiaia ciascuna di semi di lino è zucca freschi macinati à ghjornu per i primi 13-14 ghjorni di u so ciclu menstruale, chì hè cunnisciutu cum'è a fase folliculare.
Durante a seconda metà di u so ciclu, chì hè cunnisciuta cum'è a fase lutea, i ciclisti di sementi manghjanu 1 cucchiaia ciascuna di semi di girasole in terra è sesamu per ghjornu finu à u primu ghjornu di u so prossimu periodu quandu u so cicculu riparte.
Per e donne in menopausa è in postmenopausa senza ciclu menstruale regulare, hè spessu raccomandatu di aduprà e fasi di a luna cum'è guida per cicculà e date, cù u primu ghjornu di u so ciclu chì casca nantu à a luna nova.
I sustenitori affirmanu chì i cambiamenti ormonali pusitivi seranu rimarcati dopu à qualchì mese di cicculata.
RiassuntuU ciclismu di e sementi hè un rimediu naturopaticu chì hà per scopu di equilibrà i livelli di estrogeni è progesterone manghjendu semi di lino è zucca durante a prima metà di u ciclu menstruale è di semi di girasole è sesamo durante a seconda metà.
Cumu funziona?
E rivendicazioni nantu à u funziunamentu di u cicculu di e sementi sò incoerenti in diverse fonti. Tuttavia, l'idea di basa hè chì diverse sementi ponu prumove o impedisce l'ormoni estrogeni è progesterone.
Ormoni in un ciclu normale
In un ciclu regulare, l'estrogenu hè pruduttu durante i primi 14 ghjorni di a fase folliculare cume l'ova in l'ovari matura (,).
I livelli di ormone folliculu-stimulante (FSH) è ormone luteinizante (LH) aumentanu appena prima di l'ovulazione, è i livelli di estrogeni calanu subitu dopu l'ovulazione (,).
Una volta liberatu un ovu, inizia a fase lutea, è i livelli di progesterone è di estrogeni aumentanu gradualmente in un equilibriu attentu per sustene a cuncezzione è l'implantazione. Falanu dinò prima di u prossimu periodu se ùn ci hè impiantazione (,).
Cause di sbilanciamentu ormonale
A maiò parte di e donne producenu livelli adeguati di ormoni per sustene un ciclu sanu. Tuttavia, certe condizioni di salute, cum'è u SOP è l'ipotiroïdismu, oltre à un eserciziu eccessivu è esse sottu o in sovrappesu, ponu purtà à un sbilanciu ormonale (,,,).
Inoltre, durante a menopausa, i livelli di estrogeni è progesterone diminuiscenu, ciò chì aumenta u risicu di malatie cardiache è osteoporosi è pò purtà à sintomi cum'è vampate di calore è guadagnu di pesu (,).
U ciclismu di e sementi prupone di sustene micca solu quelli chì sò cun squilibri ormonali, ma ancu quelli chì anu cicli sani.
Cumu e sementi influenzanu l'hormoni
Durante a fase folliculare, i sustenidori di u ciclismu di e sementi affirmanu chì i fitoestrogeni in i semi di lino ponu aiutà à aumentà o diminuisce i livelli di estrogeni secondu e necessità.
I Fitoestrogeni sò cumposti in e piante chì ponu imità l'azzione di l'estrogeni ().
Inoltre, u zincu da i semi di zucca hè rivendicatu per prumove a produzzione di progesterone in preparazione per a prossima fase di u ciclu.
Durante a fase luteale, i lignani - un tipu di polifenolu - in sesame sò supposti à inibisce i livelli di estrogeni da cresce troppu. Intantu, a vitamina E in i semi di girasole hè pensata per aiutà à aumentà i livelli di progesterone.
RiassuntuU ciclismu di e sementi prupone di bilancià estrogenu è progesteronu attraversu l'azzioni di fitoestrogeni, zincu, seleniu è vitamina E.
U cicculu di e sementi equilibra i livelli ormonali?
Una rivendicazione primaria di u cicculamentu di e sementi hè chì pò equilibrà i livelli di ormoni attraversu l'azzioni di fitoestrogeni da lignani.
I sementi di sésamo è di lino anu una concentrazione particolarmente alta di lignani, imballendu 834 mg è 294 mg per 3.5 once (100 grammi), rispettivamente ().
Dopu u cunsumu, sti lignani sò cunvertiti in lignani di mammiferi enterolactone è enterodiol. Sti fitoestrogeni ponu imità l'azzione di l'estrogenu o impedisce, secondu a dosa (,,,).
Alcuni picculi studii nantu à e donne anu ligatu l'ingestione di semi di lino à una regolarità di u ciclu migliorata è livelli ormonali, una fase lutea allungata, è riduttu u dolore ciclicu di u senu (,,).
Tuttavia, l'effetti di prumuzione di l'estrogeni è di ostaculu di questi lignani sò relativamente debuli è sò stati principalmente associati à pruprietà anticancerose piuttostu chè à normalizà l'equilibru ormonale (,,,,).
In quantu à sesamu, un studiu di 5 settimane in donne in postmenopausa hà trovu chì cunsumà 1.8 once (50 grammi) di sesamo in polvere aumentava ogni ghjornu i livelli di alcuni altri ormoni sessuali ma ùn anu micca influenzatu i livelli di estrogeni ().
Infine, mentre un ingaghjamentu adeguatu di zincu è vitamina E hè necessariu per una bona salute riproduttiva, nisuna prova solida suggerisce chì ottene questi nutrienti da e sementi offre qualchì benefiziu in più per l'equilibriu ormonale (,,,).
In generale, e donne cù un ciclu menstruale normale producenu digià e quantità currette di ormoni. Per quelli chì anu squilibri ormonali, u cicculu di e sementi ùn hè micca prubabile di esse u megliu modu per migliurà i sintomi.
RiassuntuI lignani vegetali ponu avè un effettu debule nantu à i livelli di estrogeni, è i semi di lino sò ligati à una lunghezza di ciclu migliorata è à una riduzione di u dolore di u senu. Eppuru, nisuna evidenza associa u cicculata di e sementi cù livelli ormonali migliorati.
Chì sò l'effetti nantu à i sintomi di a menopausa?
Alcune sementi sò state trovate per migliurà i sintomi è u statutu ormonale durante è dopu a ménopause.
In particulare, i graneddi di lino sò stati ligati à legeri aumenti di estrogeni, migliuramentu di u metabolismu ormonale, menu vampate di calore, ridutta secchezza vaginale, è una migliore qualità generale di vita in donne in menopausa è in postmenopausa (,,,).
Per esempiu, in un studiu di 3 mesi in donne in postmenopausa, pigliendu un supplementu concentratu chì includia 100 mg di estrattu di sementi di lino è cohosh negru hà miglioratu i sintomi cum'è vampate di calore, nervosità, cambiamenti d'umore è mal di testa ().
Inoltre, l'assunzione di sementi di lino hè legata à e pruprietà di lotta contro u cancheru è à un risicu riduttu di cancheru di u senu in e donne in postmenopausa. Eppuru, più studii clinichi sò necessarii per cunfirmà questi risultati ().
Sesame pò offre ancu benefici per a salute à e donne in postmenopausa.
In un studiu di 5 settimane in 24 donne in postmenopausa, piglià 50 mg di sesame in polvere hà miglioratu ogni ghjornu u so statutu ormonale è livelli antiossidanti è di grassu sanguinu ().
Tuttavia, altri studii rilevanu chì i lignani, i fitoestrogeni è e sementi ùn ponu micca esse più efficaci per migliurà i sintomi di a menopausa chè un placebo, dunque sò necessarie più ricerche (,,).
Nè u zincu nè a vitamina E sò stati trovati chì ùn influenzanu micca significativamente i sintomi di a menopausa o i livelli ormonali (,).
In generale, mentre i semi di lino è di sesamo ponu offre qualchì benefiziu per a salute per e donne in menopausa è in postmenopausa, nisuna evidenza suggerisce chì e dosi è i tempi pruposti da u cicculu di e sementi anu qualchì benefiziu particulare.
RiassuntuI semi di lino è di sesamu ponu migliurà certi sintomi di a menopausa, cume i livelli di estrogeni, e vampate di calore è a secchezza vaginale. Ancora più ricerca hè necessaria. Nisuna evidenza suggerisce chì e dosi è i tempi promossi in cicculata di sementi furniscenu benefici.
Altri benefici di e sementi
Ancu se l'evidenza per sustene l'affirmazioni di cicculata di e sementi hè insufficiente, cumprese i semi di lino, zucca, sesamo è girasole in a vostra dieta hè sempre un ottimu modu per prumove a bona salute.
Tutti i quattru semi sò ricchi di fibre, manganese, magnesiu, rame, tiamina, vitamina E è grassi sani. Questi nutrienti sò vitali per una bona salute, cumpresa a salute riproduttiva (,,,).
Inoltre, l'ingaghjamentu di lino, sesamo è girasole hè statu ligatu à miglioramenti in i fattori di risicu di malatie cardiache, cume u colesterolu altu è i livelli di pressione sanguigna (,,,).
Inoltre, u lino, a zucca è i semi di girasole ponu prutegge contra u cancheru di u senu (,,,).
In più, i graneddi di lino sò ancu associati à un cuntrollu di zuccheru in sangue migliuratu, mentre chì l'oliu di zucca pò aiutà i disordini di a prutata è di l'urina (,,).
Infine, i semi di sesamo sò ligati à una inflammazione ridutta è ponu migliurà a recuperazione atletica è e prestazioni (,,).
RiassuntuBenchè u cicculu di e sementi ùn possa micca bilancià ormoni, cumprese e sementi in a vostra dieta aumenta u vostru assunzione di vitamine è minerali è hè assuciatu à un risicu più bassu di certi tumori, oltre à una riduzione di l'infiammazione, di u colesterolu è di i livelli di zuccheru in u sangue.
U fondu
Parechje sementi sò assai nutritive è offrenu un numeru di benefici per a salute.
U ciclismu di e sementi implica manghjà semi di lino, zucca, sesame è girasole in i tempi diffirenti di u ciclu menstruale. A pratica hè rivendicata per equilibrà certi ormoni, aumentà a fertilità è allevia i sintomi di a menopausa, trà altri benefici.
Tuttavia, l'evidenza per sustene queste rivendicazioni manca o hè debule.
Per esempiu, i lignani in queste sementi sò ligati à effetti debuli nantu à i livelli ormonali, oltre à solu riduzioni minori di i sintomi di a menopausa è forse un risicu più bassu di cancheru di u senu.
Tuttavia, manghjà semi hè sempre un ottimu modu per migliorà a qualità di a vostra dieta è a salute generale.