Rimediu casanu per rimuovere a Cisti Sebacea
Cuntenutu
A cista sebacea hè un pezzu chì si forma sottu à a pelle nantu à qualsiasi parte di u corpu è chì si pò spustà quandu hè toccu o pressatu. Vede cumu identificà u cisti sebacea.
Stu tippu di cisti pò esse cacciatu naturalmente, applicendu olii o gel direttamente nantu à a cista, o chirurgicamente in l'uffiziu di u duttore sottu anestesia lucale. Inoltre, hè cunsigliatu di cumpressà a zona cù acqua calda o calda per 10 à 15 minuti. Ùn hè micca cunsigliatu di pruvà à caccià manualmente a cista, postu chì pò generà infiammazione lucale è una maggiore probabilità di infezione.
Gel d'Aloe Vera
L'Aloe vera hè una pianta naturale chì hà proprietà rigeneranti, idratanti è antiinflamatorie, aiutendu à trattà infiammazioni è infezioni. Scuprite chì sò i vantaghji di l'aloe vera.
U gel di Aloe vera pò esse preparatu in casa o acquistatu in supermercati o farmacie.
Ingrediente
- Foglia di Aloe vera
- 1 cucchiaia di suchju di limonu o 500mg di polvere di vitamina C.
Modu di preparazione
Tagliate a foglia di aloe vera è mettitela in un cuntainer per circa 10 minuti in modu chì a resina prisente nantu à a foglia è chì pò causà irritazione sia eliminata. Poi sbucciate a foglia, cacciate u gelu cù una cucchiaia è mettite in un contenitore pulitu. Aghjunghjite u suchju di limonu o a polvere di vitamina C, affinchì e pruprietà di l'aloe vera sianu migliorate, mischjate è poi applicate à u quistu.
Oliu d'agliu
Un bonu rimediu casanu per caccià e cisti sebacies da a pelle pò esse fattu cù oliu è qualchi denti d'agliu. Questu oliu cuntene e pruprietà medicinali di l'agliu chì aiutanu à a resorzione di i quisti attraversu a pelle senza causà irritazione o dolore. Ma u so usu hè indicatu solu per a rimozione di una cisti sebacea finu à 1 cm di diametru, chì i più grandi devenu esse cacciati per mezu di una chirurgia minore.
Ingredienti
- 100 ml di qualsiasi oliu, pò esse girasole, canola o altri
- 14 denti d'agliu interu è buccia
Modu di preparazione
In una piccula pignatta di ceramica, mettite l'oliu è i denti d'agliu è fate coce à focu pianu per uni pochi di minuti finu à chì i denti d'agliu sò cotti, ammolliti è micca fritti. Dopu spegne u focu è lasciate rinfriscà, stende u mischju è applica un pocu d'oliu ogni ghjornu nantu à a cista fendu un picculu massaghju lucale per qualchì minutu, aduprendu movimenti circulari. Per cumplementà stu trattamentu casanu, appiccate un saccu d'acqua calda sopra a cista è lasciate agisce per circa 10 minuti prima di applicà l'oliu è dopu l'applicazione di l'oliu.
Attenti: Hè assai impurtante di ùn aduprà stuvigli metallichi per a fabricazione di st'oliu o ùn funzionerà micca è ùn pruvate mai à sprime una cista sebacea perchè se accade, ci hè un risicu d'infezzione è a cista aumenterà di dimensioni.
Acitu di mela
L'acitu di sidru di mela pò esse adupratu per caccià e cisti sebacies, postu chì hà proprietà antiinflamatorie, oltre à prevene infezioni. Hè cunsigliatu di aduprà l'acitu di sidru di mela da 3 à 4 volte à ghjornu per una settimana.