6 Cose chì m'anu aiutatu à sente mi cum'è durante a chimio
Cuntenutu
- Pigliate u tempu per scrive
- Praticate l'autocura
- Truvate un aspettu cunfortu
- Esse fora
- Socializza cù l'amichi è a famiglia
- Indulge un hobby o passione
- U takeaway
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
Siamu onesti: a vita durante u trattamentu per u cancheru hè un fastidiu caldu.
In a mo sperienza, a maiò parte di u tempu esse trattatu per u cancheru significa infusioni in i centri di u cancheru o esse malatu in lettu. Quandu mi sò statu diagnosticatu u linfoma di Hodgkin di u stadiu 4, aghju avutu l'impressione di perde non solu a mo identità fisica - ma, più o menu, tuttu u mo sensu di me stessu.
Tuttu u mondu tratta u trattamentu in modu diversu. Nisunu di i nostri corpi ùn hè uguale. U trattamentu mi hà fattu neutropenicu - vale à dì chì u mo corpu si hè calatu annantu à un tipu di globuli bianchi, lascendu u mo sistema immunitariu compromessu. Sfurtunatamente, aghju sviluppatu ancu una forte caduta di u pede è neuropatia da u mo trattamentu.
Per mè, significava chì travaglià - qualcosa chì una volta amava - ùn era micca una opzione. Duvia truvà altre manere di sente mi stessu.
Avè u cancheru è esse trattatu per ellu era a sperienza più traumatica di a mo vita. È sò fermu fiduciale in u fattu chì hè cumpletamente OK per ùn esse OK durante quellu tempu.
Dittu chistu, durante i mo ghjorni liberi da a chimio, aghju provatu u più pussibule per in qualchì modu ripurtà u mo vechju eu, ancu s'ellu era solu per un ghjornu.
Ùn importa micca quantu orribile vi sentite, pensu chì sia cusì impurtante di fà piccule cose chì ponu rende felice. Ancu s'ellu ùn hè chè una volta à a settimana, piglià u tempu per fighjà nantu à sè stessu pò fà a differenza.
Quì, aghju descrittu i mo punti di vendita è perchè travagliavanu per mè. Queste mi aiutavanu assai. Spergu ch'elli vi aiutanu ancu voi!
Pigliate u tempu per scrive
Ùn possu micca spiegà cumplettamente quantu scrittura m'hà aiutatu à trattà a mo ansietà è incertezza. Quandu travagliate tante emozioni sfarenti, scrive hè un ottimu modu per sprime le.
À tutti ùn li piace micca fà publicu cù u so viaghju. A capiscu cumpletamente. Ùn vi dicu micca d'andà à publicà una entrata emotiva nantu à i social media, s'ellu ùn si sente micca cunfortu per voi.
Tuttavia, a scrittura pò aiutà à liberà tutte l'emozioni imbottigliate chì portemu. Ancu s'ellu compra un ghjurnale è scrive uni pochi di i vostri penseri è sentimenti nantu à una basa di ogni ghjornu o settimane - fate! Ùn deve micca esse per u mondu per vede - solu voi.
A scrittura pò esse cumpletamente terapeutica. Puderete esse surpresu da u sensu di sollievu chì senti dopu avè riempitu u vostru ghjurnale.
Praticate l'autocura
Parlu bagni à bulle, accendendu una lampa di roccia salina, o applicendu una maschera facciale calmante - a chjamate. Un picculu ciarmu di self-care pò subitu Zen ti fora.
Mi piaceva fà maschere facciali quandu mi sentia orribile. Era un momentu per rilassassi, tempu per mè, è un pocu di piacè dopu à a chimio.
Piglià uni pochi di minuti per creà un ambiente mini-spa cum'è in a mo casa hà purtatu qualchì felicità à a mo ghjurnata. Aghju spulatu lavanda nantu à i mo cuscini. (Cumprà alcuni olii essenziali di lavanda è un diffusore hè un'altra opzione.) Aghju ghjucatu musica spa in a mo stanza. Aiutò à calmà a mo ansietà.
È in seriu, ùn sottovalutate mai a putenza di una bona maschera di fogliu.
Truvate un aspettu cunfortu
Pò piglià un pocu di tempu, ma vi ricumandemu di pruvà à truvà un sguardu chì vi aiuta à sente vi cunfortu. Puderia significà una parrucca, un capu o u sguardu calvu. Se vi piace u truccu, mette un pocu è scuzzulate.
Per mè, amava e parrucche. Questa era a mo cosa perchè ancu s'ellu era solu per una ora, mi sentia una volta cum'è u mo vechju io di novu. Se avete bisognu di cunsiglii per truvà a parrucca perfetta, aghju scrittu stu articulu cun un amicu sopravvivente di u cancheru nantu à a nostra esperienza.
Tutti sapemu chì u cancheru ci piglia un pesu fisicu. In a mo spirimintaria, più pudemu parè un pocu più cum'è i nostri sè pre-cancru, u megliu. Puderete sorprendervi quantu una piccula matita per sopracciglia pò andà per u vostru spiritu.
Esse fora
Quandu avete l'energia, fate una spassighjata è gode di l'aria aperta. Per mè, una piccula spassighjata intornu à u mo quartieru hà aiutatu più di ciò chì puderia spiegà.
Se pudete, pudete ancu pruvà à pusà nantu à un bancu fora in u vostru centru di cancheru. Basta à piglià qualchi mumentu è apprezzà l'aria aperta pò alzà u vostru umore.
Socializza cù l'amichi è a famiglia
Pruvate di passà u tempu cù i vostri amichi, famiglia, è altre persone impurtanti in a vostra vita. Ùn possu micca enfatizà questu abbastanza.
Se ùn site micca neutropenicu, o altrimenti immunulugicu, è pudete esse intornu à l'altri in persona - fate u tempu. Invita i vostri amichi è famiglia, ancu s'ellu hè per fighjà a televisione o chjachjarà.
Sè site immune-cumprumessu, vi puderete avè cunsigliatu di limità a vostra esposizione à l'altri populi (è à i germi ch'elli portanu potenzialmente).
In quellu casu, pensate à aduprà a tecnulugia di chat video per stà cunnessu faccia a faccia. Da Skype à Google Hangouts per Zoom, ci sò parechje opzioni. Un bonu chat di telefonu à l'antica hè ancu una opzione.
Avemu bisognu di interazione umana. Quantu pudemu vulè stà in a pusizione fetale in lettu tuttu u ghjornu, passà tempu cù altre persone aiuterà. Aumenta u nostru umore è ci aiuta à senteci cunnessi.
Indulge un hobby o passione
Truvate un hobby chì vi piace è corre cun ellu, quandu avete u tempu è l'energia. Per mè, aghju amatu l'artigianatu. Aghju passatu assai tempu à fà tavule di visione è tavule d'umore, chì guarderaghju ogni ghjornu.
A maiò parte di e fotò nantu à e mo tavule riguardavanu foto di e cose chì vulia esse capace di fà in u futuru, cume esse in completa remissione (ovviamente), viaghjà, andà à u yoga, esse capace di travaglià, ecc. cose!
Aghju ancu fattu libri artigianali di u mo viaghju cù u cancheru. Alcuni di i mo amichi amavanu cuncepisce magliette, blogging, maglia, a chjamate.
Pensate à firmà per una piattaforma di media sociali cum'è Pinterest per guardà idee. Puderete truvà ispirazione per redecorazione, artigianatu, o più. Va bè se simpliciamente "pin" idee - ùn avete micca daveru da fà. A volte, hè solu l'ispirazione chì hè a parte fresca.
Ma ùn vi sentite micca male se tuttu ciò chì vulete fà hè trasmette film è spettaculi tutta a ghjurnata. Site cumpletamente permessu di fà què!
U takeaway
Mandu questi cunsiglii in u mondu cù a speranza chì ponu aiutà, o qualchissia chì amate, tene un sensu di sè stessu - ancu durante e parte aspre di u trattamentu di u cancer.
Arricurdatevi di piglià un ghjornu à a volta. Ogni volta chì sì capace di dà ti un pocu di autocura è d'amore in più, farà una differenza.
Jessica Lynne DeCristofaro hè un survivore di u linfoma di u stadiu 4B Hodgkin. Dopu avè ricevutu u so diagnosticu, hà trovu chì ùn esistia micca un veru guida per e persone cun u cancheru. Cusì, hà decisu di creà unu. Cronica di u so propiu viaghju di u cancheru in u so blog, Linfoma Barbie, hà sviluppatu i so scritti in un libru, "Parlà mi di Cancer: A mo Guida per Calcià u Butinu di u Cancer. " Dopu hà continuatu à fondà una sucietà chjamata Chimi Kits, chì furnisce i malati di u cancheru è i sopravviventi cù i prudutti chic di "pick-me-up" di chimioterapia per schjarisce a so ghjurnata. DeCristofaro, un diploma di l'Università di New Hampshire, vive in Miami, Florida, induve travaglia cum'è rappresentante di vendita farmaceutica.