Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
EMANET (LEGACY) 258. Tráiler del episodio | ¡Durante años creí una mentira!
Video: EMANET (LEGACY) 258. Tráiler del episodio | ¡Durante años creí una mentira!

Cuntenutu

"A sicurezza persunale si tratta di scelte è circustanze", dice Don Seiler, pruprietariu di Kodokan-Seiler Dojo in Minnesota è autore di Karate Do: Addestramentu Tradizionale per Tutti i Stili. "E mentre ùn pudete micca sempre cuntrullà l'ultime, certamenti pudete cuntrullà l'anzianu. Avete bisognu di avè una strategia di prutezzione persunale cumpleta è incrustà questu in u vostru modu di vita, cusì diventa solu abitudine ".

Altri esperti in autodifesa sò d'accordu. "U cunniscenze hè u putere. Averete più cunfidenza si sapete induve è cumu per attaccà si avete bisognu di difendete ", dice Robert Fletcher, coach di forza è cundizzioni di MMA è fundatore di l'America's Next Great Trainer.

Per aiutavvi à elaburà una strategia di prutezzione persunale propria, i nostri esperti offrenu i so migliori cunsiglii, cumpletati cù muvimenti da cunnosce per tirà fora di qualsiasi situazione minaccia.

Esse astutu: Stà Cuscente è Preparati

"Attenti à u vostru circondu in ogni momentu", dice Fletcher. "Micca una paura paranoica, ma una cuscenza sana". Seiler accunsente, aghjustendu chì "i criminali sceglienu e so vittimi. Cercanu qualcunu chì hè distractatu, ùn face micca u cuntattu visuale, hà una postura di debule, è hà valori visibili".


Mentre ùn hè mai colpa vostra se site vittima di un crimine viulente, pudete riduce u vostru risicu restendu impegnatu è vigilante, dice Seiler. Ellu ricumanda di praticà scenarii "e se".

"Fighjate intornu è pensate "Chì faraghju avà se qualcunu mi seguitava?" è dopu assicuratevi chì site equipatu per realizà i vostri piani ".

Cunsiglii più sperti: Mantene u vostru telefuninu prontu (ma ùn scrivite micca o ne parlemu), portate una borsa cù una cinghia di u corpu per tene e mani libere, sapete induve sò e vostre chjave prima di ghjunghje à a vostra vittura, è tene un paru di appartamenti in a vostra borsa per ùn avè micca curriri in tacchi.

Siate Intelligenti: Fate amici di Sicurezza

Sicondu Seiler, una di e strategie d'autodifesa megliu, è più scurdate, hè di "stà vicinu à e persone pagate per prutege vi, cum'è guardie di securità, ufficiali di pulizza è bouncers. Quandu ghjunghjite in qualchì locu, impegnateli brevemente cù una semplice salutu è un surrisu per stabilisce rapportu ".


Dan Blustin, veteranu bouncer di 15 anni, accunsente. "Ancu una piccula interazzione aiuta à ricurdammi di voi, è seraghju più prubabile di guardà un ochju per voi". L'errore più cumuni chì vede e donne fà ? Lascendu a so bevanda incustumata o accettendu una bevanda da qualchissia chì ùn cunniscenu, dice.

Be Smart: Buddy System

E fidanzate sò brave per più cà solu di ditti chì ci hè carta igienica attaccata à a vostra gonna o chì un tippu simpaticu vi cuntrolla.

"I vostri amichi ponu esse una grande risorsa per tene vi sicuru", dice Seiler, chì suggerisce di fronte à l'altru quandu parli per pudè radduppià u vostru campu di visione. Inoltre, assicuratevi di stabilisce u vostru calendariu cù i vostri amichi prima di sorte per sapere quandu aspettavvi - è quandu preoccupassi se ùn vi mustrate micca.


Escape: esse decisu è in cuntrollu

"Prufidenza di fiducia, forza è energia", dice Fletcher. "Questu hè di vitale importanza, micca solu in una situazione potenziale di autodifesa, ma in a vita".

"Se qualcosa accade, duvete avè digià decisu ciò chì avete da fà", dice Seiler. "Riturnate à u vostru pianu chì-si è agisce rapidamente è decisivamente." Arricurdatevi: I criminali cercanu di solitu vittime faciule, è eviteranu quelli chì anu una postura fiducia, un comportamentu calmu è un sguardu direttu.

Scappa : scappa

"Hè sempre megliu per evità un cunfrontu si hè pussibule", dice Seiler. "Fate tuttu ciò chì hè necessariu per esce da una situazione cattiva prima di vultà in una lotta".

Fletcher cunsiglia à e donne di fà casu à u so intestinu. "Fate fiducia in i vostri istinti. Se qualcosa ùn pare micca bè o si senti bè, fiducia in questu sensu!" Ùn ignore micca i segni d'avvertimentu, aghjusta Seiler. "Ùn àbbia paura di circà" significa "o" maleducatu "o" mutu "- solu esce da quì."

Se un cunflittu fisicu hè inevitabile, ùn rinunciate micca! In seguitu, i nostri sperti sparte cinque muvimenti must-know per cumbatte i tipi più cumuni di assaltu fisicu.

Cumbattimentu: Difende un Attaccu Fruntale

Sì qualchissia vi afferra da u fronte, cuminciate girendu i vostri fianchi luntanu da elli invece di tirà indietro. Questu li tirerà ligeramente fora di equilibriu è vi mette in una pusizione megliu per a prossima mossa.

In seguitu, pigliate sottu a so mascella è stringhje u più forte chì pudete. "Ancu un zitellu pò stringhje abbastanza forte per dislodge a trachea di qualcunu", dice Seiler. Ricumanda sta difesa annantu à u populu calciu à l'inguine perchè mentre stu metudu inflige u dulore, ùn impedisce micca sempre à un attaccante. "Ma s'ellu ùn pò micca respirà, certamente lasciarà andà", dice.

Cumbattimentu: difende un attaccu da daretu

Se qualchissia vi piglia da daretu, u vostru stintu serà prubabilmente di luttà per alluntanassi, ma a maiò parte di e donne ùn anu micca l'altezza o a forza per alluntanassi da un aggressore in questu modu, dice Seiler. Invece, cunsiglia di piglià una o duie dite di a manu di l'attaccante è tirà bruscamente luntanu è in giù. "Hè incredibbilmente dulurosu è si alluntaranu a so presa".

Un'altra opzione hè di muzzicà u so bracciu è poi rotate lateralmente versu l'attaccante. In questu modu, pudete scappà quandu muvianu u so bracciu.

Sì qualchissia vi afferra per u vostru bracciu, girate u pollice versu u vostru corpu, pieghjate u gomitu, è alluntanatevi prestu da elli per rompe a so presa. Questu hè un bonu per praticà per ùn avè micca da pensà in una crisa.

Cumbattimentu: difende un attaccu da sopra

L'assaltu da u peghju scenariu per parechji di noi hè più difficiule da fughje, ma ci hè ancu assai da fà per luttà, dice Seiler. "Se tenete una o e duie mani libere, stringhje a gola o sbuchjate l'ochji. Ma assicuratevi di fà cum'è vo vulete dì. Sè vo avete da cumbatte, avete bisognu à andà à 100 per centu ".

Se i vostri braccia sò appiccicati, dice Seiler, avete l'opzione di finta u cumplimentu o di creà una distrazione - "calcia, urlà, muzzica, sputa, tuttu ciò chì pudete fà" - è dopu aspittà l'uppurtunità di liberà e mani.

Cumbattimentu: Palm Strike to Nose

Un altru muvimentu di cumbattimentu chì funziona bè in parechje situazioni, dice Fletcher, hè una manu di lancia cù un colpu di palma finu à u nasu (u nasu hè estremamente sensibile è pruvucarà ancu lacrime per sfocà a so visione) o sbuchjulà l'ochji.

Control Fear: Combat Breathing

U strumentu più impurtante in ogni lotta hè quellu chì hè spessu ignoratu, dice Seiler. "A capacità di cuntrullà a vostra paura è di calmà u vostru corpu vi permetterà di pensà chjaramente".

Suldati, ufficiali di pulizza, pumpieri è altri chì ponu incontrà u cumbattimentu in a so vita d'ogni ghjornu sò amparati à una tecnica chjamata "respirazione di cumbattimentu" per aiutà à superà u so stintu di panicu. "Hè simplice di fà", dice Seiler. "Pigliate in una breve inhale à traversu u vostru nasu seguitu da una longa exhale. Questu rallentarà a freccia di u core è impegnà u vostru sistema nervoso parasimpaticu, aiutendu à travaglià a paura ".

Hà aghjustatu chì questu hè megliu praticatu quandu ùn site micca sottusatu per ch'ellu sia automaticu quandu ne avete bisognu.

Custruisce Forza: Postura

"Aduprate l'abitudine di praticà una postura bona è forte", dice Fletcher. "Mantene a testa in alto, e spalle indietro, è cammina" forte ". Questu mandarà un missaghju à un putenziale attaccante chì pudete micca esse un mira faciule, è chì ci hè una probabilità più grande di resistenza - è questu hè esattamente ciò chì ùn volenu micca!"

Seiler suggerisce di praticà a postura semplice di yoga postu di muntagna. Stand in una postura còmoda à l'anca cù e mani à i lati è i palmi in avanti. Chiudete l'ochji, pigliate una respirazione profonda, è mentre exhale, arrotolate e spalle in alto, in daretu, è poi falà.

Custruisce Forza: Forza Core

"Un core forte hè di primura per ogni muvimentu di autodifesa", dice Seiler. Rinfurzà a to midsection cù semplici esercizii di tavola chì travaglianu tuttu u core, à u cuntrariu di sit-ups o crunches chì impegnanu solu uni pochi di musculi è ùn sò micca movimenti funziunali.

Cliccate quì per vede alcune di e nostre variazioni di tavola preferite. Pudete aghjunghje uni pochi in a vostra rutina esistente o combina tutti i sette in un allenamentu di killer abs.

Custruisce a forza: Equilibriu

Custruì u vostru equilibriu pò aiutà à stà nantu à i vostri pedi quandu site imbuttatu o tiratu, ancu s'è vo site sorpresu. Migliora u toiu praticendu a posa di l'arburu: Sposta u vostru pesu nantu à a perna manca.Tirà u to ghjinochju dirittu in u to pettu, piglià a to caviglia, è appughjà u fondu di u to pede dirittu nantu à a to coscia manca. Se vi sentite oscillante tene a manu nantu à a caviglia mentre hè pressata in a vostra coscia.

Sè truvate u vostru equilibriu veramente facilmente, ghjunghje i vostri braccia dritti o appughjà i palmi inseme davanti à u to pettu. Sì questu hè sfida in una manera schiacciante, mette i dita di i piedi in terra è appughjate u pede nantu à a caviglia. Appughjà i palmi inseme davanti à u to pettu. Resta quì per dece respiri longu è prufondu. Ritorna à stà in piedi per dieci respiri lunghi è prufondi è prova a stessa cosa da l'altra parte.

Rivista per

Publicità

A Più Lettura

Vaccinu giappunese à l'encefalite

Vaccinu giappunese à l'encefalite

L'encefalite giappone e (JE) hè una infezzione eria cau ata da u viru di l'encefalite giappone e. oprattuttu in e zone rurali di l'A ia.Hè pargugliatu per u mor u di una zanzara ...
Avvelenamentu perossidu d'idrogenu

Avvelenamentu perossidu d'idrogenu

U pero u di l'idrogenu hè un liquidu cumunemente adupratu per luttà contr'à i germi. L'avvelenamentu pero idu d'idrogenu i verifica quandu una grande quantità di li...