Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Words at War: Apartment in Athens / They Left the Back Door Open / Brave Men
Video: Words at War: Apartment in Athens / They Left the Back Door Open / Brave Men

Cuntenutu

L'autodifesa hè prutezzione

Caminendu solu in casa è sentendosi incomodu? Uttene una atmosfera strana da un stranieru in autobus? Parechji di noi ci simu stati.

In un sondaghju di ghjennaghju 2018 di 1,000 donne in tuttu u paese, u 81 per centu hà segnalatu di avè qualchì forma di fastidiu sessuale, assaltu, o tramindui in a so vita.

U fastidiu verbale era a forma a più cumuna, ma u 51 per centu di e donne anu dettu ch'elli eranu toccu o straziatu in un modu micca piacevule, mentre chì u 27 per centu di e donne anu sopravvissutu à l'aggressione sessuale.

Ancu sè vo ùn site mai parsunali mai sintiti voi stessi in una situazione chì vi facia sente fisicamente in periculu, avè rassicuranza nantu à i vostri prossimi passi (è ciò chì pudete fà per aiutà sè a sfurtuna circustanza accada mai) pò fà tutta a differenza.

Un studiu di l'Università di l'Oregon hà trovu chì e donne chì anu participatu à una classa di autodifesa si sentenu:


  • avia megliu strategie di sicurezza in locu
  • eranu più equipati per trattà cun stranieri, è e persone chì cunnoscenu, in u cuntestu di assaltu o abusu potenziale
  • avianu più sentimenti pusitivi nantu à i so corpi
  • avia aumentatu a fiducia in sè

Quì sottu sò i nostri ottu primi muvimenti di autodifesa per e donne - cumpletu d'istruzzioni - per aiutà vi sentite abilitati à difendesi in ogni situazione.

Focus nantu à e zone vulnerabili

Focus nantu à i lochi vulnerabili di u vostru attaccu: occhi, nasu, gola è inguine. Fighjate tutte e mosse sottu à una o parechje di queste zone per avè u massimu impattu.

Evite u pettu è i ghjinochji

Ùn apuntate micca à u pettu, chì questu tende à esse inefficace. U scopu di e ghjinochje richiede un calciu specificu chì pò esse troppu risicatu per a persona media.

Aduprate tutta a vostra forza è aggressione durante l'esecuzione. Fate sapè chì site una signora putente. Aduprate puru a vostra voce. Esse forte per intimidisce l'attaccante è creà attenzione in casu chì qualchissia sia vicinu.


1. Strevu di martellu

Aduprà e chjave di a vostra vittura hè unu di i modi più faciuli per difende si. Ùn aduprate micca e vostre unghje, perchè site più à risicu di ferite e vostre mani.

Invece, sè ùn vi sentite micca sicuri mentre camminate di notte, fate chì e vostre chjave spuntinu da un latu di u pugnu per colpi di martelli.

Un altru modu per aduprà e vostre chjave hè di cliccà nantu à un cordone per swing à u vostru attaccu.

Per fà:

  1. Tenite u to chjerchju in un pugnu strettu, cume tene un martellu, cù e chjave chì si stendenu da u latu di a to manu.
  2. Spinghje versu u vostru scopu.

2. Calci inguinu

Sì qualchissia vi vene da u fronte, un calciu inguinale pò furnisce abbastanza forza per paralizà u vostru attaccante, rendendu a vostra fuga pussibule.

Per fà:

  1. Stabilizati cum'è pudete.
  2. Sollevate a perna dominante da a terra è cuminciate à guidà u vostru ghjinochju in alto.
  3. Stendi a gamba duminante, cunduce i fianchi in avanti, leggermente inclinati indietro, è calci cun forza, fendu u cuntattu trà u stinchju inferiore o a palla di u pede è a zona di l'inguernu di l'attaccante.

Alternative: Se u vostru attaccu hè troppu vicinu, spinghje u ghjinochju versu l'inguine. Assicuratevi chì site stabilizatu è micca in risicu di cascà.


3. Taccu di palma di taccu

Questa mossa pò causà danni à u nasu o à a gola. Per eseguisce, mettite davanti à u vostru attaccante quant'è pussibule.

Per fà:

  1. Cù a vostra manu duminante, flettite u vostru polzu.
  2. Scopu sia per u nasu di l'attaccante, sbattendu in alto da e narici, sia sottu à u mentone di l'attaccante, sbattendu versu a gola.
  3. Assicuratevi di rinculà a vostra greva. Tirà u bracciu in daretu prestu aiuterà à spinghje a testa di l'attaccante in altu è in daretu.
  4. Questu ferà chì u vostru attaccante si stacchi indietro, permettendu di scappà di a so presa.

Alternative: Un palmu apertu à l'arechje pò esse assai disorientante.

4. Colpu di colpu

Se u vostru attaccante hè in poca distanza è ùn pudete micca avè abbastanza impulsu per lancià un pugnu forte o un calciu, aduprate i gomiti.

Per fà:

  1. Se pudete, stabilizatevi cun un core forte è e gambe per assicurà un colpu putente.
  2. Piegate u vostru bracciu à u codu, trasfurmate u vostru pesu in avanti, è colpite u coddu in u collu, a linea di mandibula, u mentone o u tempiu di u vostru attaccante. Quessi sò tutti obiettivi efficaci.
  3. Questu pò fà chì u vostru attaccante per allentà a so presa, permettendu di correre.

5. Colpi alternativi

Sicondu cumu si stà quandu site inizialmente attaccatu, pudete esse in una pusizione megliu per e variazioni nantu à u colpu.

Per esecutà da u fronte:

  1. Alzate u gomitu finu à l'altura di e spalle.
  2. Pivotate nantu à u pede di u listessu latu è permettenu à i vostri fianchi di girà, creendu più impulsu in a parte anteriore di u vostru gomitu quandu colpi.

Per fà da u latu è da u ritornu:

  1. Assicuratevi di vede u target.
  2. Purtate u gomitu è ​​pivotate u pede oppostu, girendu i fianchi è trasfurmendu si in u target, fendu cuntattu cù a parte posteriore di u vostru gomitu.

6. Sfrancassi da un "attaccu di abbracciu di l'orsu"

Per i casi induve l'attaccante vene da daretu, vularete aduprà sta mossa. Focus nantu à ottene bassu è creà spaziu per liberà sè stessu.

Per fà:

  1. Piegate in avanti da a cintura. Questu sposta u vostru pesu in avanti, rendendu più difficiule per u vostru attaccante di piglià vi. Vi dà ancu un angulu megliu per lancià i gomiti da una parte à l'altra à a faccia di l'attaccante.
  2. Trasformatevi in ​​l'attaccante cun unu di i vostri gomiti è cuntinuvate à contrattacà.
  3. Questu deve dà spaziu per girà pienu, aduprendu un altru muvimentu per ferisce a faccia o colpisce l'inguine. Cù u spaziu chì sti muvimenti anu creatu, pudete esse capace di fughje è fughje.

7. Scappà cù e mani intrappulate

Se u vostru attaccante vene da daretu è intrappuleghja e bracce (questu hè simile à un abbracciu di orsu, ma ùn puderete micca spustassi liberamente), eccu ciò chì si deve fà:

  1. A prima reazzione duveria esse di piantà e bracce di u vostru attaccante da andà più in un chjoccu. Sposta i fianchi da un latu. Questu dà un'apertura per colpi à l'inguine cù schiaffi aperti.
  2. Purtate a manu ind'i vostri bracci è alzate u gomitu oppostu per trasformassi in u involucru. Mantene e bracce strette à u to pettu mentre intornu.
  3. Stà aggressivu cù i vostri ghjinochji è altri contraattacchi finu à chì pudete liberà.

8. Sfrancassi da u headlock laterale

Quandu l'attaccante chjude u bracciu intornu à a testa da u latu, u vostru primu istintu duveria esse per evità di esse strangulatu.

Per fà:

  1. Trasformatevi in ​​u latu di l'attaccante u più pussibule per evità di esse strangulati.
  2. Cù a vostra manu chì hè a più luntana, colpite l'inguine cù schiaffi à mani aperte finu à avè abbastanza mubilità per girà a testa tutta a strada per sbulicà.

Cumu stà sicuru se ùn site micca capace fisicamente di prutegge vi

Tuttavia, se ùn vi sentite micca sicuru chì pudete gestisce fisicamente un attaccante, pigliate queste precauzioni:

Cunsiglii di sicurezza

  1. Stà in una zona publica ben illuminata. Ùn andate in casa o alluntanatevi da a folla. Entre in un magazinu o un caffè è dumandate aiutu.
  2. Chjama à a polizia. Truvate un spaziu publicu bellu illuminatu è chjamate u 911 o i vostri servizii d'urgenza lucali sè pensate chì site in periculu.
  3. Purtate prutezzione. Ch'ella sia spruzzo di pimentu, una sveglia di securità persunale, o un taser di rossetti, l'arnesi di autodifesa ponu aiutà vi à sente di più à gustu.

Se portate strumenti di autodifesa, assicuratevi di uttene una furmazione nantu à l'usu. Pudete ancu aduprà oggetti più cumuni cum'è armi, cumprese una borsa, una valisgia, un ombrellu, un telefunu, una matita, un libru o un scogliu.

Qualunque cosa smussata chì pò esse aduprata per colpisce, lanciare, pugnalà, o swing pò esse assai efficace.

Amparate à sviluppà cunfini, ancu cù e persone chì cunnosci

U Rape, Abuse & Incest National Network riporta chì u 70 per centu di i casi di viulenza sessuale ùn sò micca fatti da stranieri aleatorii in un vicolo bughju, ma da e persone chì cunniscimu: amichi, famiglia, partenarii, cullaburatori, ecc.

Questu pò causà chì abbandunemu a nostra guardia. Puderemu esse troppu imbarazzati, troppu timidi o troppu spaventati per ferisce i sentimenti di l'altri chì ùn pensemu micca sempre à noi stessi.

Alcuni principi essenziali di prevenzione includenu ancu:

  • Sensibilizazione. Assicuratevi di cunnosce u vostru ambiente u più pussibule. Limite e distrazioni quandu si cammina da un locu à l'altru o altri ambienti publichi. Ùn fighjate micca constantemente u vostru telefunu. Assicuratevi di pudè sente intornu à voi. Avè e chjave pronti. Caminate cù un scopu.
  • Cunfini. Fate un puntu per dumandassi perchè qualcunu vi face scomoda. Esse verbale cun elli. Ùn importa micca quantu vulete una amicizia o una relazione per travaglià, se ùn ponu micca rispettà i vostri limiti, sò qualcunu chì ùn duverebbe micca avè in a vostra vita.

Induve o cume uttene pratica

Sia chì qualchissia vi vene da davanti, da u latu, o da daretu, a cunniscenza di basa di autodifesa pò mette vi in ​​un locu per difendesi currettamente.

Se i corsi di Krav Maga o muay thai sò offerti in a vostra zona, pensate à iscrivevi. U Muay thai hè un sport di cumbattimentu in Tailanda chì utilizza tecniche di colpu stand-up. Krav Maga hè un sistema mudernu di autodifesa.

Se vulete custruisce forza in una situazione di alta intensità è amparà muvimenti di autodifesa, verificate u vostru kickboxing locale o qualsiasi altri corsi di arti marziali, cum'è u karate.

Quandu sò dotati di alcune cunniscenze basiche di autodifesa, e donne ghjovane o anziane, abitanti di cità o abitanti di u campu, ponu avè fiducia in a so sicurezza è prutezzione persunale. Ùn importa micca u tipu di cumbattimentu o di autodifesa di classi chì pigliate, praticà pò aiutà à sviluppà a memoria musculare. In una situazione di volu o di volu, sta memoria musculare pò esse a chjave per aiutavvi à fughje da un attaccante.

Nicole Davis hè una scrittora basata in Boston, un furmatore persunale certificatu ACE è un entusiasta di a salute chì travaglia per aiutà e donne à campà più forte, più sana, più felice. A so filusufia hè di abbraccià e vostre curve è di creà a vostra misura - tuttu ciò chì pò esse! Hè stata prisentata in u "Future of Fitness" di a rivista Oxygen in u numeru di ghjugnu 2016. Seguità la nantu Instagram.

Articuli Interessanti

Chjappu in l'anu: chì pò esse è chì fà

Chjappu in l'anu: chì pò esse è chì fà

Ci ò parechje cau e chì ponu cau à un nulu in l'anu, alcune di elle, cum'è emorroidi, ùn ò micca gravi è ponu pari ce enza trattamentu pecificu, ma altri, cu...
Dieta per definisce l'abdomen

Dieta per definisce l'abdomen

U più grande ecretu alimentariu chì vi permette di defini ce è viluppà i vo tri ab hè di aumentà a vo tra a unzione di proteine, riduce a vo tra a unzione di alimenti gra...