11 benefizii di a sumente di zucca è cumu cunsumà
Cuntenutu
- 6. Migliora a salute di a prutata è di a tiroide
- 7. Aiuta à luttà contr'à i parassiti intestinali
- 8. Combatte l'anemia
- 9. Allevia u dolore di u ventre
- 10. Hà cura di a salute di u core
- 11. Regula i livelli di zuccheru in sangue
- Cumu preparà i graneddi di zucca
- Cumu cunsumà semi di zucca
- 1. Semi secchi
- 2. Sementi schiacciati
- 3. Oliu di zucca
Semi di zucca, chì u so nome scientificu hè Cucurbita maxima, hà parechji benefizii per a salute, postu chì sò ricchi in omega-3, fibre, boni grassi, antioxidanti è minerali cum'è u ferru è u magnesiu.
Dunque, queste sementi ponu esse incluse in a dieta quotidiana per migliorà u funziunamentu sia di u cervellu sia di u core, oltre à prumove a salute intestinale è riduce l'infiammazione in u corpu chì pò nasce per via di varie malatie.
6. Migliora a salute di a prutata è di a tiroide
I semi di zucca sò ricchi di zincu, un minerale chì hè impurtante per rinfurzà u sistema immunitariu è aiuta à regulà a funzione tiroidea. Alcuni studii anu dimustratu chì u cunsumu cutidianu di queste sementi aiuta à diminuisce i sintomi di iperplasia prostatica benigna è à migliurà a qualità di vita.
7. Aiuta à luttà contr'à i parassiti intestinali
Sti graneddi sò stati aduprati cum'è rimediu casanu per luttà contr'à i parassiti intestinali, postu chì anu azzione anti-parasitica è antihelmintica, è ponu esse cunsumati sia da i zitelli è da l'adulti.
8. Combatte l'anemia
I semi di zucca sò una ottima fonte vegetale di ferru è, dunque, aiutanu à luttà contr'à l'anemia, è ponu ancu esse cunsumati da persone vegane o vegetariane per aumentà a quantità di ferru in u corpu.
Hè impurtante chì inseme cù i granelli di zucca, una certa fonte alimentaria di vitamina C sia ancu cunsumata, chì cusì hè pussibule favurisce a so assorbimentu intestinale. Alcuni alimenti ricchi di vitamina C sò l'aranciu, u mandarinu, a papaia, e fragole è u kiwi. Vede una lista di l'alimenti ricchi in vitamina C.
9. Allevia u dolore di u ventre
I semi di zucca aiutanu à alleviare u dolore di u stomacu è i crampi mestruali, postu chì cuntene magnesiu, chì hè un minerale chì funziona diminuendu a contrazione musculare è u funziunamentu di i nervi è, in cunsequenza, u dolore menstruale.
10. Hà cura di a salute di u core
Sti graneddi anu fitosteroli, magnesiu, zincu, boni acidi grassi è omega-3, chì aiutanu à mantene a salute di u core postu chì anu un effettu cardioprotettore, postu chì aiutanu à cuntrullà a pressione sanguigna, à riduce u risicu cardiovascolare, à calà i livelli di colesterolu è à cuntrullà livelli di zuccaru in sangue.
11. Regula i livelli di zuccheru in sangue
Cum'ellu hà assai fibre è magnesiu, i graneddi di zucca aiutanu à regulà i livelli di zuccheru in sangue, essendu assai impurtante per e persone diabetiche è per quelli chì anu obesità cun resistenza à l'insulina o à l'iperinsulinisimu.
Cumu preparà i graneddi di zucca
Per cunsumà semi di zucca, ci vole à estrasselu direttamente da a zucca, lavà la, mette la nantu à un piattu è lasciarla esposta à u sole. Una volta secchi, ponu esse cunsumati.
Un'altra manera di preparà i graneddi di zucca hè di mette li in un tavulinu cù carta pergamena è mette in u fornu à 75 ° C è lasciassi finu à ch'elli sò duri, ciò chì dura circa 30 minuti. Hè impurtante di move u tavulinu di tantu in tantu per impedisce chì e sementi abbruinu. Puderanu ancu esse arrustiti in una padedda o in u micru.
Se vulete dà à a sumente di zucca un gustu sfarente, pudete aghjunghje un pocu d'oliu d'oliva o un pizzicu di cannella, zenzeru, noce moscata o sale à e sementi.
Cumu cunsumà semi di zucca
1. Semi secchi
I semi di zucca currettamente secchi ponu esse aduprati sani in insalata o zuppa, per esempiu, o cum'è antipastu, quandu un pocu di sale è di zenzero in polvere sò spruzzati, cume hè cumunu in Grecia.
Tuttavia, ùn duverebbe micca aghjunghje troppu sale, soprattuttu se soffre di ipertensione. Cunsumà circa 10 à 15 grammi di sementi ogni ghjornu per 1 settimana hè bonu per eliminà i vermi intestinali.
2. Sementi schiacciati
U iogurtu o u suchju di frutti pò esse aghjuntu à i cereali. Per schiaccià, basta à batte e sementi secche in un mixer, frullatore o processore alimentariu.
3. Oliu di zucca
Pò esse truvatu in certi supermercati, o urdinatu nantu à Internet. Deve esse adupratu per staghjunà l'insalata o aghjunghje à a suppa quandu hè pronta, perchè st'oliu perde i so nutrienti quandu hè riscaldatu, è dunque deve esse sempre adupratu à fretu.
In casu di parassiti intestinali, si consiglia di cunsumà 2 cucchiai d'oliu di semi di zucca ogni ghjornu per 2 settimane.